2017-07-24, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Nej, det skrev jag inte. Jag vet inte hur sanningsenlig hon är, men hon agerar knappast som en journalist.

har du försökt debattera med en feminist nån gång?
Citera
2017-07-24, 14:41
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
har du försökt debattera med en feminist nån gång?
Ja, jag har debatterat både med feminister och antifeminister. Både grupperna är lika frustrerande att debattera med.
Citera
Medlem
Citat:
Va? Var har jag skrivit att jag tycker att man borde kasta urin på varandra? Jag skrev i mitt inlägg att jag tyckte det var "fel och förkastligt". Kan det möjligtvis vara så att du har problem med det svenska språket, eller kanske är lite dum i huvudet?
Så här låter du just nu:
https://www.youtube.com/watch?v=0LLmkvkWD-c
Grattis, du är marxist-röding och ingen anknarko som du utger dig för att vara.
Allt detta rimmar jävligt illa med dina försök till att vara provokatör.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, jag har debatterat både med feminister och antifeminister. Både grupperna är lika frustrerande att debattera med.
Fast du tar uppenbarligen extra hänsyn till feministisk känslighet.
Citera
2017-07-24, 14:45
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Så här låter du just nu:
https://www.youtube.com/watch?v=0LLmkvkWD-c
Grattis, du är marxist-röding och ingen anknarko som du utger dig för att vara.
Allt detta rimmar jävligt illa med dina försök till att vara provokatör.
Som sagt, var i mitt inlägg förespråkar jag att jag tycker det är okej att kasta urin på varandra?
Eftersom du inte klarar av att svara på frågan antar jag att du inte har några bevis för dina påståenden. Antagligen är du bara lite "butt-hurt" eftersom jag kritiserar din älskling Lauren Southern.
Citat:
anknarko
Citera
2017-07-24, 14:48
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Fast du tar uppenbarligen extra hänsyn till feministisk känslighet.
Vad menar du med feministisk känslighet?
Citera
2017-07-24, 14:50
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Självfallet är det fel och förkastligt att någon kastar urin på henne. Men samtidigt måste hon förstå att hon provocerar fram denna aktion från åskådarna. Vad vill hon uppnå? Uppenbarligen inte dialog då hon gör narr av och skriker åt personerna som hon intervjuar. Hon är en ung idiot, som tror att hon är en journalist.

Man kan säga att hon är arketypen för en hjärntvättad, ung och dum, antifeminist som tror hon är intelligent.

Kan adddera att det är inte första gången vänstermuppar leker med kiss och bajs och kastar det mot folk som uppvisar fel åsikter - utan att skrika och debattera mot dem. Se bara på diverse demonstrationer.
Citera
2017-07-24, 14:55
Medlem
Citat:
Som sagt, var i mitt inlägg förespråkar jag att jag tycker det är okej att kasta urin på varandra?
Du gör som Ohly i klippet jag länkade, relativiserar.

Citat:
Eftersom du inte klarar av att svara på frågan antar jag att du inte har några bevis för dina påstående.
Du skrev ordagrant att hon får skylla sig själv för hon provocerade.
Antar att du har samma inställning när det kommer till våldtäkter också.
Med samma argument får du skylla dig själv om jag kallar dig för en knarkande nekrofil.

Citat:
Antagligen är du bara lite "butt-hurt" eftersom jag kritiserar din älskling Lauren Southern.
Och här ser vi exempel på hur du är nedlåtande och provocerar, samma typ av beteende du nyss klagade på. Som alla andra anknarkos så anser du dig stå över andra och anser dig intre behöva försöka dig på dialog eller att övertyga, bara skryta och se ned på. Det är ni nekro-liberaler som är experter med det där att vara nedsättande och ej försöka sig på dialog, säger inte om det är "rätt" eller "fel", bara att ni är värld-bäst på det beteende du säger dig ogilla.
Hon är ingen "älsklingen", anser bara att hon är relativt smart för att vara en modern kvinna, men hon bleknar i jämförelse med männen i samma led.
Citera
2017-07-24, 14:56
Medlem
Citat:
Vad menar du med feministisk känslighet?
Att du tar extra hänsyn till feministers större känslighet när du provocerar på flashback.
Citera
2017-07-24, 15:05
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Du gör som Ohly i klippet jag länkade, relativiserar.
Jag har inte sett klippet. Jag vet inte om jag relativiserar, allt jag skrev var att jag tycker det är fel och förkastligt att kasta urin på folk samt att jag tyckte att hon provocerade fram denna aktion.
Citat:
Du skrev ordagrant att hon får skylla sig själv för hon provocerade.
Nej, det gjorde jag inte. Jag skrev att hon provocerade fram denna aktion. Det innebär inte att jag tycker att hon får skylla sig själv. Han eller hon som kastade urin bär det yttersta ansvaret för denna handling.
Citat:
Och här ser vi exempel på hur du är nedlåtande och provocerar, samma typ av beteende du nyss klagade på. Som alla andra anknarkos så anser du dig stå över andra och anser dig intre behöva försöka dig på dialog eller att övertyga, bara skryta och se ned på. Det är ni nekro-liberaler som är experter med det där att vara nedsättande och ej försöka sig på dialog, säger inte om det är "rätt" eller "fel", bara att ni är värld-bäst på det beteende du säger dig ogilla.
Hon är ingen "älsklingen", anser bara att hon är relativt smart för att vara en modern kvinna, men hon bleknar i jämförelse med männen i samma led.
Och jag tycker precis tvärtom, att hon är ung och dum. Har personligen aldrig hört henne yttra en originell tanke eller idé. Allt hon gör är att rabbla upp samma snömos som hon har lärt sig från andra nationalister och politiskt aktiva högerpersonligheter.
Citera
2017-07-24, 15:18
Medlem
Citat:
Nej, det skrev jag inte. Jag vet inte hur sanningsenlig hon är, men hon agerar knappast som en journalist.

Varför tror du att hon har för avsikt att agera enligt din definition av en "professionell journalist" (vad nu det är)?
Vad är det ens du argumenterar för, att man ska förstå människor som agerar efterblivet för att andra människor inte agerar som du och andra libtards vill?
Citera
2017-07-24, 15:20
Medlem
Citat:
Jag har inte sett klippet. Jag vet inte om jag relativiserar, allt jag skrev var att jag tycker det är fel och förkastligt att kasta urin på folk samt att jag tyckte att hon provocerade fram denna aktion.
Samma relativisering som Ohly använde sig av emot Vilks, på så sätt kan man relativisera över när en provokation är tillräcklig för att någon får skylla sig själv, därför ser det ut som Ohly skulle ha samma hållning till författaren till "Vita kränkta män" när han i själva verket där skulle relativisera åt andra hållet att den boken ej kan rättfärdiga samma typ av attacker som Vilks utsatts för.
Jag kan sätta den på att om förhållandena var omvända så hade du låtit så här istället:
"Visst, hon är korkad feminist, men hon förtjänar verkligen inte urin i ansiktet".
Du vet mycket väl vad du sysslar med, den relativism du sysslar med är ett mycket fult men effektivt knep, åtminstone har det varit effektivt tidigare men börjar nu tack och lov dö ut.

Citat:
Nej, det gjorde jag inte. Jag skrev att hon provocerade fram denna aktion. Det innebär inte att jag tycker att hon får skylla sig själv. Han eller hon som kastade urin bär det yttersta ansvaret för denna handling.
Du skrev ordagrant att hon får skylla sig själv.

Citat:
Och jag tycker precis tvärtom att hon är ung och dum. Har personligen aldrig hört henne yttra en originell tanke eller idé. Allt hon gör är att rabbla upp samma snömos som hon har lärt sig från andra nationalister och politiskt aktiva högerpersonligheter.
Hör nog mer med att göra att du inte håller med hennes åsikter, helt enkelt.
Du tycker nationalism är "dåligt" och nekro-liberalism är "bra".
Snömos är du i övrigt expert på, du är i det närmaste en identisk klon med andra nekro-liberaler här på forumet, som Herr Lindholm t ex.
Samma översittar-attityd och subjektiva moralisering att vi svenskar ej ha rätt till gränskontroller eller självbestämmande utan minsta tillstymmelse till argument varför detta skulle vara en universell lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in