2017-07-24, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
eftersom någon bumpa denna tråd.
vad det nog handlar om, feministerna är fula, hon ser bra ut- de är avundsjuka. därför kastar de urin.
men lauren med urin på sig, är ändå mer attraktiv än en nytvättad brunett till feminist- och alla vet det.

Eller så brinner de helt enkelt för en aggressiv politik/filosofi som inte är öppen för skilda meningar?

Det där dassiga tonårs-jargongen "feminister är det för att de är fula" är varken roligt som skämt eller korrekt i sak. En kvinna är inte ett tomt föremål vars åsikter- och hela identitet bottnar i huruvida hon är vacker eller inte.

Däremot är jag säker på att den genomsnittlige extremisten - oavsett politiskt/religiöst läger - är bra mycket mindre attraktiv än genomsnittet i allmänhet!

Extremismen gödslas av lågpresterande och frustrerade individer, psykisk ohälsa, identitetssökande och olust inför individuellt ansvar. Ofta har anhängarna en familjebakgrund som präglats av dessa drag, och sådana socioekonomiska förhållanden korrelerar med diverse sjukdomar och missbruk.
Det samhällsskikt/de områden där där extremism är som mest utbrett är sällan kända för sin rikedom, stabilitet och sina vackra människor.
Senast redigerad av Flyingtart 2017-07-24 kl. 02:29.
Citera
2017-07-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Självfallet är det fel och förkastligt att någon kastar urin på henne. Men samtidigt måste hon förstå att hon provocerar fram denna aktion från åskådarna. Vad vill hon uppnå? Uppenbarligen inte dialog då hon gör narr av och skriker åt personerna som hon intervjuar. Hon är en ung idiot, som tror att hon är en journalist.

Man kan säga att hon är arketypen för en hjärntvättad, ung och dum, antifeminist som tror hon är intelligent.
Du menar precis som du gör just nu och i många andra inlägg? Bra, då kan jag komma och ge dig ett kok stryk utan att jag ska behöva förvänta mig en anmälan, du får ju skylla dig själv då du är en provokatör.
Citera
2017-07-24, 13:02
Medlem
Citat:
Skrika var fel ord. Jag menade att hon argumenterar aggressivt och nedsättande och inte agerar som en professionell journalist.
Fast du debatterar ju nedsättande och aggressivt.
Citera
2017-07-24, 13:03
Medlem
Citat:
Skrika var fel ord. Jag menade att hon argumenterar aggressivt och nedsättande och inte agerar som en professionell journalist.

precis.

För om man talar sanning så är det aggressivt och nedsättande?
Citera
2017-07-24, 13:24
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
precis.

För om man talar sanning så är det aggressivt och nedsättande?
Nej, det skrev jag inte. Jag vet inte hur sanningsenlig hon är, men hon agerar knappast som en journalist.
Citera
2017-07-24, 13:26
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Du menar precis som du gör just nu och i många andra inlägg? Bra, då kan jag komma och ge dig ett kok stryk utan att jag ska behöva förvänta mig en anmälan, du får ju skylla dig själv då du är en provokatör.
Jag är en anonym användare på ett forum. Hon försöker vara en journalist och verkar lägga ner hela sitt liv på att kommentera politiska händelser. Då måste hon också ta ansvar för vad och hur hon uttrycker sig, hon måste agera mer professionellt, vilket hon uppenbarligen inte gör. Där är skillnaden.
Citera
2017-07-24, 14:03
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Jag är en anonym användare på ett forum. Hon försöker vara en journalist och verkar lägga ner hela sitt liv på att kommentera politiska händelser. Då måste hon också ta ansvar för vad och hur hon uttrycker sig, hon måste agera mer professionellt, vilket hon uppenbarligen inte gör. Där är skillnaden.
Med samma argument kan man kasta bajs på samtliga feminister och nästan samtliga journalister i Sverige.
Citera
2017-07-24, 14:04
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Med samma argument kan man kasta bajs på samtliga feminister och nästan samtliga journalister i Sverige.
Jag förespråkar såklart inte att man ska kasta urin på någon, precis som jag skrev i mitt inlägg.
Citera
2017-07-24, 14:35
Medlem
Citat:
Jag förespråkar såklart inte att man ska kasta urin på någon, precis som jag skrev i mitt inlägg.
Ett nja-argument döljer inte ditt uppenbara hyckleri, du får hitta något annat trix ur marxist-boken.
Du får likt förbannat stå ditt kast och acceptera bajs i ansiktet på grund av dina provokationer, för det är blott vad du är här på forumet, en provokatör.
Senast redigerad av xenomorph-ball 2017-07-24 kl. 14:37.
Citera
2017-07-24, 14:36
Medlem
Citat:
OK, du går alltså inte in för att vara en seriös debattör? Då vet vi. Var förvirrad ett tag där, men det förklarar dina "Jimmie e rasist"-inlägg utan substans eller försök till dialog eller att övertyga.
Citera
2017-07-24, 14:38
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Ett nja-argument döljer inte ditt uppenbara hyckleri, du får hitta något annat trix ur marxist-boken.
Va? Var har jag skrivit att jag tycker att man borde kasta urin på varandra? Jag skrev i mitt inlägg att jag tyckte det var "fel och förkastligt". Kan det möjligtvis vara så att du har problem med det svenska språket, eller kanske är lite dum i huvudet?
Citera
2017-07-24, 14:39
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

kommer ihåg sådana tongångar från neomarxistiska journalister efter Charlie Hedbo morden:

"Jag förespråkar såklart inte våld, men...."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in