Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Jävla lögn han har inför hela svenska folket suttit gråtande och sagt att han förlåter sin mamma. Gråtservetterna var han tom artig och ville plocka undan sig från vittnesbåset men hans advokat sade att han kunde lämna dessa så brist på vett och etikett saknas inte hos DB. Du skall sluta ljuga och skapa trådsanningar för din egna smutsiga agenda vilken är att du som du säger fullständigt avskyr fittan JM
Hahahahaha - sånt känslosvall. Måtte var en het potatis för dig, dina emotioner är som en tsunami i tråden.
Jag skrev:
"Att han mer troligt är ursinnig då hon skämmer ut honom tycks aldrig falla henne in."
DB i sms då han snott stora pengar från hennes konto:
" Ja, jag vet, det är sjukt men jag har varit så arg så det känns rätt"
"du fattar inte skammen jag får ha bland mina vänner"
"var du tvungen att dra in mormor och morfar? Du gav bort flera hundratusen till massa svartskallar som lurar dig men de anmälde du inte"
Han skäms uppenbart för hennes beteende gällande tonåriga flyktingar. Han vet att det är fel att sno pengar men tycker samtidigt att det är rätt åt henne då han är förbannad. Han åtar sig sen att göra en avbetalningsplan.
Ja, han säger att han förlåter henne - trots att hon gett honom flertal psykiatriska diagnoser, anser att han är otäck, påstår att han inte kan leva utan henne (självklart kan han det), att han varit ett problem sen han var två år, att han suger ur all energi ur henne, kastat ut honom för att bereda plats för flyktingar hon pippar, påstått han mördat sin morfar eller kräver att han ska ta på sig mordet:
"David, Om dem inte släpper mig måste du säga att det är du."
Är det äkta förlåtande är det enastående, men jag tror tyvärr det snarare bottnar i en hård bindning som hon skapat, en farlig ambivalens för allt det hon säger om sin son är fullständigt vansinne.
Hon är fruktansvärd som mor.