2017-06-20, 11:16
Medlem
Enydrions avatar
Har gått över till chrome för wifogreklamen, verkar funka ok (lite bättre än Edge när det funkade)
Citera
2017-07-07, 11:57
Medlem
snålt med poäng nu,,60p per dag,,,skärpning,,
Citera
2017-07-07, 12:28
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
snålt med poäng nu,,60p per dag,,,skärpning,,
Jag får inte upp en enda reklam just nu
Citera
2017-07-07, 23:56
Medlem
Enydrions avatar
kom upp i 60 idag, det var max man kunde få. var rekord denna månaden, har inte orkat mer än 3 till 9 poäng de andra dagarna
Citera
2017-07-08, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
kom upp i 60 idag, det var max man kunde få. var rekord denna månaden, har inte orkat mer än 3 till 9 poäng de andra dagarna
brukar va uppe vid 4 på morgonen,,då finns d lite reklam iaf,,
Citera
2017-07-08, 11:32
Medlem
Grisbrottarens avatar
Är juli en av de där perioderna då det är stiltje på reklammarknaden, som det ju brukar vara efter jul och en bit in i februari?
I juni låg det på nästan 200 per dag i snitt med en topp på 300 en vecka före midsommar, så det har sjunkit rejält.

Jag har börjat underhålla ett Comviq fastpris mini på en lur, som kostar 3800 poäng i månaden, så det tär lite eftersom det behövs 120 poäng per dag för det. Nu har jag en hel del sparat på ett par konton så det går ingen nöd på mig, men upplägget är sådant att det knappt går att betala enbart med poäng, utan man måste skjuta till en slant också.
Citera
2017-07-08, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Är juli en av de där perioderna då det är stiltje på reklammarknaden, som det ju brukar vara efter jul och en bit in i februari?

Ja tyvärr. https://support.wifog.com/tjana-poan...-reklamfilmer/
Själv glömde jag bort stora sommartorkan och spenderade lite för friskt med Mb på internetporren i Juni... Knappt 300 p att hushålla med just nu...
Citera
2017-07-12, 13:14
Medlem
Strandslendans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Brukar ladda via Edge, numera så är sidan omgjord, så den fyller inte i inloggningen själv längre, och när man väl loggat in så laddar den om sidan typ varje gång man klickar på reklam...

Nån som har nåt tips?

Fungerar nu med Edge. Men du får klicka uppe till höger på sidan så kommer det upp en meny, klicka på menyn så kommer du in. Två klick med andra ord. Ser dock ut i menyn som om det inte sparat inloggningen men det har den gjort.
Citera
2017-07-13, 19:21
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandslendan
Fungerar nu med Edge. Men du får klicka uppe till höger på sidan så kommer det upp en meny, klicka på menyn så kommer du in. Två klick med andra ord. Ser dock ut i menyn som om det inte sparat inloggningen men det har den gjort.

Tack för infon, nu har det gått ganska bra med chrome, edge hade en benägenhet att när jag hade många flikar uppe, så när en reklam startat ett par sekunder så var det som om man klickat igen och en ny film startade eller också att ingen reklam hittats, och det var sjukt jobbigt när det var dåligt med reklam, det felet har det inte varit en enda gång med chrome.
Citera
2017-07-24, 07:26
Medlem
WIFOG!
Nu har ni fanimej gått för långt, är det meningen att vi som kunder skall titta på reklam eller hålla på och traggla med en massa djävla kryptiska bilder som man inte behöver vara robot för att misslyckas med, är det det man skall lägga tiden på?
Tala i klartext istället, ni vill inte ha några reklamtittande kunder kvar, utan vill att man skall betala varje månad som vilket annat abonnemang som helst, bättre att ni talar om detta än retar på er massa kunder som aldrig får en chans att se någon reklam ändå. Minst 90% av tiden som är avsatt för reklamtittande går till att sitta och försöka sej på dessa djävla robotbilder som bara blir värre och värre, dom andra 10 % klickar man fram utan att se reklamen bara för att man är förbannad. Det var väl inte meningen med Wifog, meningen var väl att VISA reklam för kunderna så att företagen med sina reklamsnuttar nådde ut bland folk, nej så är det inte längre ingen orkar se reklamfilmerna längre, man sitter bara och klickar tills skiten e klar. Konstigt att de företagen som betalar Wifog för att visa sina reklamfilmer inte har koll på hur det funkar i verkligheten, då hade de slutat med Wifog direkt.
Min filosifi är att man skall kunna titta på reklamfilmerna om och om, utan problem, då fastnar filmen i huvudet efter ett antal visningar och då har reklamen nått ut till folk, så var det tidigare. Nej WIFOG, ni lägger energin på fel ställe, håll inte på att försvåra för oss som skall se reklamfilmerna bara för att ni tror att ALLA har programmerat sin datorer att klicka fram filmer av sej själv, det tyder på usel företagsledning inom WIFOG.
Citera
2017-07-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenblod
En massa text
Varför kan jag inte alltid hitta reklamfilmer?

Skrivet av Yasmine.
Uppdaterades för mer än en vecka sedan.

Vår målsättning är att det alltid ska finnas reklamfilmer tillgängliga men ibland är tillgången sämre. Det betyder att det kan variera kraftigt hur många filmer som finns tillgängliga vid en viss tidpunkt. Vi jobbar därför hela tiden med att utöka vår användarbas eftersom det gör oss till en mer åtråvärd kanal bland annonsörer.

Generellt sett är tillgången sämre under januari, februari och juli eftersom annonsörerna köper mindre annonsutrymme och vi konkurrerar med andra större aktörer.

Om det inte finns någon film precis när du gör en sökning, så kan du ändå testa direkt efteråt ett par gånger. Till slut brukar de kommer en film. Om det känns väldigt svårt kan du testa igen senare.
Citera
2017-07-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenblod
WIFOG!
Nu har ni fanimej gått för långt,
Detta beror på att några användare envisas med att låta sin(a) bot(ar) sköta reklamtittandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in