2017-07-23, 22:00
  #13
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen



Nope. De är inte smalare nu för tiden de är fetare eftersom maten är billigare.
Visst, de är säkert fylligare nu än tidigare - men du tror inte svenska kvinnor proppar i sig mer? Om du varit i Östeuropa så delar du givetvis uppfattningen att östeuropeiska kvinnor generellt sett är smalare än svenska kvinnor. Tror du något annat så har du antingen inte rest eller så är du blind.

Och jag räknar för övrigt inte Ryssland som Östeuropa.
Citera
2017-07-23, 22:15
  #14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Hakan
Visst, de är säkert fylligare nu än tidigare - men du tror inte svenska kvinnor proppar i sig mer? Om du varit i Östeuropa så delar du givetvis uppfattningen att östeuropeiska kvinnor generellt sett är smalare än svenska kvinnor. Tror du något annat så har du antingen inte rest eller så är du blind.

Och jag räknar för övrigt inte Ryssland som Östeuropa.

1) Nej för att saker som kakor och bakelser är dyrare i Sverige. Så kvinnor i Sverige är generellt lite smalare.

2) Ryssland är guld-standarden så jag håller koll på standarden där. Eftersom kvinnor i Ryssland har blivit feta kan ni räkna med att kvinnor i andra länder har blivit ännu fetare.

3) Så nej kvinnor i östeuropa är inte snyggare än kvinnor i Sverige och de är lite fetare IMO.
Citera
2017-07-23, 22:24
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Hakan
Visst, de är säkert fylligare nu än tidigare - men du tror inte svenska kvinnor proppar i sig mer? Om du varit i Östeuropa så delar du givetvis uppfattningen att östeuropeiska kvinnor generellt sett är smalare än svenska kvinnor. Tror du något annat så har du antingen inte rest eller så är du blind.

Och jag räknar för övrigt inte Ryssland som Östeuropa.
De är smalare ,var i Östeuropa för ett år sedan ! Inte i Ryssland men som en passus så räknas Ryssland dit
Citera
2017-07-23, 22:34
  #16
Medlem
Browngreeneyess avatar
Håller med dig om att dom är vackra till saken är också att dom har stark integritet, är väluppfostrade och inte bortskämda.
Citera
2017-07-23, 22:37
  #17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapphonan
De är smalare ,var i Östeuropa för ett år sedan ! Inte i Ryssland men som en passus så räknas Ryssland dit

1) Senaste gången jag handlade kläder i Ryssland kunde du inte hitta rysk 40 (svensk 32) i de flesta affärer. Det finns typ 2 kedjor som har det och de flesta kvinnor kan inte ha det ändå. I Sverige finns det inte överhuvudtaget typ.

2) Ni kan räkna med att kvinnor i östeuropa är fetare än det.

3) De storlekar som är legit är 32 och 34. Efter det är du fet och det spelar ingen roll hur fet du är same-same.

4) Antalet skinny chicks är ungefär samma i alla länder.
Citera
2017-07-23, 22:42
  #18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browngreeneyes
Håller med dig om att dom är vackra till saken är också att dom har stark integritet, är väluppfostrade och inte bortskämda.

1) Det beror på att Svenssons bild av östeuropeiska tjejer kommer från ryska modeller. Din average östeuropeiska kvinna ser ut som ett troll.

2) De är inte fittiga men integritet kan ni glömma. Alla unga kvinnor idag vill gifta sig med en rik man.
Citera
2017-07-23, 22:45
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
De har inte blivit lika förstörda utav feminismens mantra "du duger som du är - även om du ser ut som Kakan Hermansson".

Totalt oft. Men dagens bästa kommentar! Instämmer helt.
Citera
2017-07-23, 22:46
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Varför är östeuropeiska tjejer snyggare än svenska tjejer?

Borde vi svenskar inte föredra tjejer nära våra egna gener? Hur kommer det sig att jag tycker östeuropeiska tjejer är snyggare då? Jag är svensk så hur kommer det sig?

Som någon annan nämnde så har de höga kindben. Sen tar de dessutom hand om sig själva.

Inte nödvändigtvis. De är ju vita. Jag hade förstått om du sagt samma sak om t.ex. asiater.
Det är möjligt att du tröttnat på svenska kvinnor. De har otroligt tråkiga personligheter. Men det är också lite p.g.a. feminismen i Sverige. I östeuropeiska länder så vill kvinnor se bra ut för sina män och arbeta på förhållandet medan i Sverige så heter det att man ska vara nöjd annars "så kan hon hitta en bättre man". Riktigt tråkig attityd från svenska kvinnor.
Jämställdhet my ass.



//Siegestor
Citera
2017-07-23, 22:54
  #21
Medlem
Kebabfysikers avatar
Vad bygger du denna observation på?
Citera
2017-07-24, 00:21
  #22
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Håller helt med om att de ser bättre ut i Östeuropa!

Mina erfarenheter sträcker sig till Tjeckien och Polen. Där kunde jag observera att tjejerna dels som tidigare sagts, tar hand om sig mer, kläder, fixar smink o hår etc. Lägger mycket pengar på detta.

Gå i mjukisbyxor till kiosken? De skulle hellre dö!

Smalare är de definitivt. Mina preferenser ligger på rundare kvinnor, så för min del var detta i sig inte mer attraktivt, men man har ju ögon att se med!
Citera
2017-07-24, 00:24
  #23
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
De har inte blivit lika förstörda utav feminismens mantra "du duger som du är - även om du ser ut som Kakan Hermansson".

Och detta! Så rätt!
Citera
2017-07-24, 00:31
  #24
Medlem
"Gå i mjukisbyxor till kiosken? De skulle hellre dö!" - instämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in