2017-07-23, 01:10
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSoloBeta
https://m.imgur.com/a/Kt6Xn

Bilder från igår!

Snyggt jobbat!

Fan va äckligt att Hyresgästföreningen skyltar med sitt namn bland blommorna, sjuka kommunistkräk.
Citera
2017-07-23, 01:12
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
18 års skillnad är inget?? Läser du damernas värld för ofta där rika kändisar väljer en partner som är milsvida äldre?? Nu vet jag ju inte vilken världsdel du kommer ifrån men i min värld är 18 år nästintill ett skämt.

Då brukar hon vara en guldgräverska och han en guldgruva. Således en lyckad kombo.

Men så var det tydligen inte i detta fallet.

Många åsikter. Än så länge.
Lite fakta.
Citera
2017-07-23, 01:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
I din värld..jaha..gäsp!!!....men sååå jävla ovanligt är det faktiskt inte, speciellt inte om det är han som är den äldre..men vem fan för vettig människa bryr sig om hur andra gör med åldersskillnaderna!! Fast hon...om det nu var hon...måste ju ha varit förbannad på honom för hela situationen, och velat att han skulle få lida...vilket öde att råka ut för att få sina 3 barn mördade så där...urrkkkk!!!

Jag vet inte var du får alla stolligheter ifrån, men enligt SCB är det endast 8% av paren som är 7 år äldre eller mer. Om man skulle våga sig på en mindre grov uppskattning så tror jag att 18 år skulle lägga sig på runt 3 till 4%. En inte alltför vild gissning är att etniskt svenska par ligger ännu lägre.

Du undergräver helt din argumentation i det här fallet. 4 par av 100 är alltså inte "sååå jävla ovanligt". Det är ju ett skämt och visar hur ovanligt naivt du resonerar.

Tittar du på Kalle och hans vänner ofta?
Senast redigerad av kermith 2017-07-23 kl. 01:28.
Citera
2017-07-23, 01:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Nu hittade jag den artikeln!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/advokaten-han-ar-helt-oforstaende

CITAT:
///Hur var hans relation till familjen?

– Den var mycket god. Det är en familj som av både grannar och huvudman sägs ha stått väldigt nära varandra. Han pratar om relationen som harmonisk. Makarna var tillsammans sedan 18 år tillbaka. Många uppgifter har florerat om familjens ekonomi – det kommenterar vi inte, men jag kan säga att min huvudmans syn på ekonomin är en annan än den som sagts, säger Poly Jensell///

Då ja, hon var bara 15 år när blev hon tillsammans med MGM

Det är ju pedofili vi talar om här. Hon 15 och han 33?! Var i själva söte Jesus namn fanns hennes familj? Här går ju skammen på torra land rätt upp i nyllet.

En femtonåring kan ju knappast själv ta det beslutet att att bestigas av en muslimsk pedofil på 33 år. Sorry men alla vettiga spekulationer faller som en död fura just nu.

Även du Peter XXX måste hålla med i det här fallet. Eller är du fortfarande lika tvärsäker?
Senast redigerad av kermith 2017-07-23 kl. 01:32.
Citera
2017-07-23, 01:28
Medlem
defenseurs avatar
Citat:

CITAT:

– Den var mycket god. Det är en familj som av både grannar och huvudman sägs ha stått väldigt nära varandra. Han pratar om relationen som harmonisk. Makarna var tillsammans sedan 18 år tillbaka. Många uppgifter har florerat om familjens ekonomi – det kommenterar vi inte, men jag kan säga att min huvudmans syn på ekonomin är en annan än den som sagts, säger Poly Jensell///

Bra att du hittade källan!

Själv tror jag att detta lika gärna kan vara ett missförstånd. Det finns många led, men oftast brukar jag misstänka att skulden ligger i journalistens tidsbrist.

Visst kan de ha blivit ett par 1999, men är lättare att tro på att de varit ett par ungefär halva den tiden, med tanke på äldste sonen ålder.

Men den som lever får se!
Säkert!
Citera
2017-07-23, 01:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defenseur
Bra att du hittade källan!

Själv tror jag att detta lika gärna kan vara ett missförstånd. Det finns många led, men oftast brukar jag misstänka att skulden ligger i journalistens tidsbrist.

Visst kan de ha blivit ett par 1999, men är lättare att tro på att de varit ett par ungefär halva den tiden, med tanke på äldste sonen ålder.

Men den som lever får se!
Säkert!

Det är väl lättare att tro att hon först fick bli kvinna innan de bestämde att skaffa barn. Märkligt att de nämner ekonomin som alldeles förträfflig när de inte hade betalt hyran under två år. Frågan är väl inte längre vem som hade en psykisk störning utan hur grav den var för respektive part.

Fan, stackars kids. RIP.
Senast redigerad av kermith 2017-07-23 kl. 01:41.
Citera
2017-07-23, 01:48
Medlem
Profanitys avatar
Citat:
Det är väl lättare att tro att hon först fick bli kvinna innan de bestämde att skaffa barn. Märkligt att de nämner ekonomin som alldeles förträfflig när de inte hade betalt hyran under två år. Frågan är väl inte längre vem som hade en psykisk störning utan hur grav den var för respektive part.

Fan, stackars kids. RIP.

Jag bugar för dig. Men nu har tråden här gjort sitt.
Citera
2017-07-23, 01:59
Medlem
Citat:

CITAT:

Ja du hade rätt
Lite märkligt att hon bara var 15 år
Citera
2017-07-23, 02:08
Medlem
Citat:
Och jag tror inte att jag missförsod så grovt på rak arm.
Jag vet väl vad jag själv tänker och menar, så lägg ner!
Citera
2017-07-23, 02:20
Medlem
Citat:
Jag vet inte var du får alla stolligheter ifrån, men enligt SCB är det endast 8% av paren som är 7 år äldre eller mer. Om man skulle våga sig på en mindre grov uppskattning så tror jag att 18 år skulle lägga sig på runt 3 till 4%. En inte alltför vild gissning är att etniskt svenska par ligger ännu lägre.

Du undergräver helt din argumentation i det här fallet. 4 par av 100 är alltså inte "sååå jävla ovanligt". Det är ju ett skämt och visar hur ovanligt naivt du resonerar.

Tittar du på Kalle och hans vänner ofta?

..men det är ju ungefär hur många % av Sveriges befolkning som går på AD-medicin...och det är ju inte sååååå jävla ovanligt!!...eller hur kermith???? Vem fan bryr sig om du går på det eller om det skiljer 18 år mellan makarna Mak*s...ingen vettig människa i alla fall..jisses!!!! ...fast om hon inte var äldre än 15 år och han 33 när dom fick ihop det..så var det ju en aning förstås......men pedofili räknas det ju inte som ju.
Senast redigerad av Trapizo 2017-07-23 kl. 02:28.
Citera
2017-07-23, 02:38
Medlem
Chariters avatar
Varför fick de bo gratis i +2 år? De hade väl dessutom bostadsbidrag?!
Citera
2017-07-23, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saabgubben
Vilken fjant.. stå upp för vad du är å vad du kommer ifrån. Du kommer nämligen aldrig bli accepterad här oavsett hur mycket arsle du slickar. Det e bara så, det finns gott om idioter i världen och många av dom e här i Sverige (svennar).
Dom skriver massa skit om saker dom har ingen kunskap om. Saker dom hört å velat tro på utan att verkligen förska i det. Hat och ondska attraherar dessa.

En massa skitsnack. Klart du blir accepterad. Speciellt om du säger att du är ateist. 95% av den svenska befolkningen är ateister. Folk som kommer hit från andra länder blir mer påverkade av friheten/ateismen här än de blir av folk som försöker stjäla deras rätt till ett fritt val.

Citat:
Ursprungligen postat av Saabgubben
Va glada att ni inte gått igenom vad vi har sett i våra dagar. Ni skulle inte pallat en dag i våra skor. Dessa gjorde oss starka å villiga ni skulle bara krashat å bett om hjälp å fått betydligt mycket mer psykiska problem mer än vad ni har å vad ni klarar av.

Fel igen, det där är självömkan, "det är synd om oss för att", "det gjorde oss starkare för att...". I Sverige så gick människor igenom det ni säger att vi inte pallat en dag av för 120 år sedan. Svält, brist på arbete, fattigdom och dåliga livsvillkor, och utvandringen av en miljon svenskar till USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in