Citat:
Ursprungligen postat av
RagingHippie
Du förstör TS tråd med din senseless rappakalja..
Skriv något medicinskt istället när du är i forumet "Medicin och hälsa". Det blir ju lite konstigt när du tror han har solsting och feber utan ens ha frågat TS om andra symptom.
Fan är du dum på riktigt eller? pröva att läsa det jag skrev igen och återkom... en ursäkt så skulle också vara på sin plats tack... annars får jag förklara för dig med ord som du kanske förstår.
Du läser mitt inlägg som jag tror han har värmeslag? va fan hur är läsförståelsen?
Bara för att lägga in det så du inte kan blunda, bortförklara osv...
"Den enda gången jag träffat på folk som frusit så in i bängen i varmt väder är dom som fått "solsting" (vet inte den medicinska termen :-). Men detta går ju över efter en dag typ..."
Vart säger jag att jag tror han fått solsting/värmeslag... berätta gärna! Du som beklagade över min intelligens och inte kommit med 1 enda vettigt inlägg förutom att tracka ner på mig...
Feber är tydligen inte något medicinsk term enligt dig (som var mitt första förslag på varför han kan frysa i varmt väder)...
Du och dina oneliners med dina emoticons... wow inte ens min son använder dessa... du är sjukt patetiskt faktiskt... men inte i meningen att jag tar illa upp utan jag skrattar faktiskt (helt utan emoticons tro det eller ej!)