Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Då kan vi stänga tråden här tycker jag. Du vet ingenting och det du hävdar att du vet kan du inte berätta om så...
Pass på ditt svammel tycker jag. Nej, då har vi kommit fram till att övervakning förekommer men inte fenomenet GS. Dvs. När flera personer stalkar en person 24/7 över flera års tid och även avlyssnar tele i realtid samt tar del av sjukjournaler och KUT. Polisen, Säpo övervakar folk som är misstänka för brottslig verksamhet en begränsad tid och grovt kriminella eller terrorister en längre tid och kan ha även ha tele avlyssning längre tid. Det vet vi av Fup:ar och att de söker tillstånd hos tingsrätt för buggar, GPS spårning mm. De begär ut mejl, sms etc från teleoperatörer men får inte avlyssna random i realtid enligt bla Löfven. Något han vill ändra på. Mysig rättsstat..
Sedan har vi vissa trossamfund som anlitar detektiver en viss tid för att stalka folk. Det vet vi genom rapporter från bla USA. Men liknande fall har ej rapporterats i Sverige men kan ej uteslutas. Dock är de så resurskrävande att det borde vara helt uteslutet att de begås i år och dagar. Orimligt.
Så antagligen handlar det om ren paranoia som endera är helt inbillad eller så har vissa personer viss övervakning på sig eller haft en kortare tid eller från och till och börjar inbilla sig att de är övervakade 24/7.
Vi kan utesluta fenomenet då inga kan lägga fram något enda och minsta bevis i frågan.
Vad jag vet eller inte har du ingen aning om.
Du upprepar "
VI" åtaliga ggr. Kan du inte tala för dig själv, eller krävs det någon form av gemensamt samtyckande för att bevisa din pessimism för andra?
Tack och lov är vi inom konspirationer och alternativa teorier.
Jag har endel konspirationer om mycket, som inte för den sakens skull handlar om just GS, men som gör att det inte går att prata helt öppet.
Det
jag tycker är viktigt är inte att bevisa
OM GS förekommer utan att hitta just dom jag letar efter av personliga skäl..
Redan hittade... Det som fattas är orsaken.
kan du lösa "Orsaken" till varför (kanske) jag berättar mera.