2017-07-22, 19:53
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runarviking
Ja, det kan ju vara som du säger en ursäkt för att JL var i obalans, men tycker att det vore på sin plats om JL bad den han kallade för pucko om ursäkt. Kan han hålla en sån stor grupp så kan han be personen om ursäkt också: De är konstiga, det stämmer inte för något är helt fel där. Har tänkt ta kontakt med Facebook, ja, det känns som en mobbinggrupp, så att FB kan syna gruppen och de kan slå igen skiten!

Stackars Patrik.

Den stackare, som kallades för "Pucko" fick lämna gruppen frivilligt! I annat skulle hon få hjälp ur gruppen!
Senast redigerad av NinaBe 2017-07-22 kl. 19:58.
Citera
2017-07-22, 19:53
Medlem
Mao en viss nyfikenhet och spänning att även läsa på Flashback också..
Citera
2017-07-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Den stackare, sim kallades för "Pucko" fick lämna gruppen frivilligt! I annat skulle hon få hjälp ur gruppen!

Vilka valmöjligheter hon fick, det var ju inte mycket att välja på
Citera
2017-07-22, 19:59
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runarviking
Vilka valmöjligheter hon fick, det var ju inte mycket att välja på

Hon fick antingen lämna gruppen frivilligt eller bli hjälpt ur gruppen!
Citera
2017-07-22, 20:03
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Jag tycker mer och mer synd om dem för varje dag som går utan att de får veta var deras son är och vad som hände.

Jaha!
Senast redigerad av NinaBe 2017-07-22 kl. 20:06.
Citera
2017-07-22, 20:06
Medlem
zippzons avatar
den utsparkade skrev
Citat:
M*na Eri*sson Många ger bra förslag på var och hur det ska sökas. Det kanske det också görs. Men här i gruppen ges tvära och undvikande svar av admins. Föräldrar beter sej märkligt. Folket i gruppen tycker nog det är årtiondets konstigaste grupp i FB. Jag hoppas ni admins blir ödmjukare och öppnare och ni får hjälp att söka av Hallsberg. Då kan ni nästan utesluta suicid i Hallsberg. Om P håller sej undan självmant har han stöd omkring sej han valt själv. Föräldrarna får aceptera det. Och innerst inne vet dom nog men går ut med offerkoftorna på.

pappan svarade med
Citat:
J*rgen L*nfeldt M*na Eri*sson. Ag brukar sällan kommentera idiotiska inlägg men jag ska göra ett undantag för din skull. Du måste vara årtiondets pucko med dina åsikter och spekulationer.
Vänligen lämna denna sida shälvmant innan di går hjälp med det.
Vad har ditt inlägg förresten att göra med tips om hur det ska komma fler till söken?

nästa admin hakade på med
Citat:
R*ger Mar*näs M*na Eri*sson skulle nog vilja påstå att din kommentar tillhör årtiondets dummaste. När man inte vet exakt någonting utan mest spekulerar och gnäller så har jag egentligen bara en rekommendation... kom ut med oss andra som sökt i X antal timmar, bidra med något. Knyt på dig skorna och ge dig ut och hjälp till istället för att sitta på arslet framför datorn eller telefonen och inte bidra med exakt någonting.

Årtiondets skummaste grupp.... ja jävlar... 😂😂😂

När man inte vet Jack shit om nånting bör man enbart vara tyst. För det värsta som finns är muppar som inte tänker innan de skriver.

En Psykos är möjlig likaså som det inte är bekräftat. Vad det grundas i? Har du inte med att göra utan det är mellan föräldrarna och berörda parter.

Om man är så korkad och inte förstår varför inte all info som finns delges här så borde man tänka om 1 eller 2 gånger. Har bara en fråga. Varför skulle all info finnas tillgänglig för alla? Speciellt för såna som inte gör någonting för att ens hitta Patrik.
Citera
2017-07-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Hon fick antingen lämna gruppen frivilligt eller bli hjälpt ur gruppen!

Förstår inte varför man har befogenheter eller ens tankar på att blockera människor som vill hjälpa till?! Måste finnas VÄLDIGT grova skäl till detta...
Kan vara personer som har eller i nästa skede har mycket relevanta observationer som skulle leda framåt. När man blockerar någon så tyder det för mig att man inte vill ha stöd och hjälp just från den eller dessa personer. Och hur i hela friden kan de besluta detta?
Citera
2017-07-22, 20:27
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Förstår inte varför man har befogenheter eller ens tankar på att blockera människor som vill hjälpa till?! Måste finnas VÄLDIGT grova skäl till detta...
Kan vara personer som har eller i nästa skede har mycket relevanta observationer som skulle leda framåt. När man blockerar någon så tyder det för mig att man inte vill ha stöd och hjälp just från den eller dessa personer. Och hur i hela friden kan de besluta detta?

Tack och lov förstår inte jag heller det!
Citera
2017-07-22, 20:28
Medlem
Hej alla! Hoppas jag är mer välkommen här än vad jag varit i HP..

Vill ni höra den dummaste anledningen till att bli BLOCKAD från HP?

Trumvirvel.

....Jag är LisaFlash's syster

Jag har hittills bara gett lite "stöd-likes" på hennes kloka kommentarer i gruppen och en gång kommenterat "undrar jag också?" under något LisaFlash undrade som jag inte ens minns vad det var. Jo, jag ställde upp som admin i stockholmsgruppen också, dom få minuterna den gruppen varade. Tror jag accepterade två medlemmar och sen var det liksom över.

När lillasyster blir vuxenmobbad på Facebook så blir storasyster arg och måste lägga sig i och försvara, men tyvärr försent. Jag kan inte ens se gruppens existens längre.

Är det tacket man får efter att ha spenderat hela sin första lediga midsommar på att leta efter Patrik? Så mycket tid, pengar och energi man lagt ner. Blockad utan ett ord, inte ens en varning?
Citera
2017-07-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosarutig
Hej alla! Hoppas jag är mer välkommen här än vad jag varit i HP..

Vill ni höra den dummaste anledningen till att bli BLOCKAD från HP?

Trumvirvel.

....Jag är LisaFlash's syster

Jag har hittills bara gett lite "stöd-likes" på hennes kloka kommentarer i gruppen och en gång kommenterat "undrar jag också?" under något LisaFlash undrade som jag inte ens minns vad det var. Jo, jag ställde upp som admin i stockholmsgruppen också, dom få minuterna den gruppen varade. Tror jag accepterade två medlemmar och sen var det liksom över.

När lillasyster blir vuxenmobbad på Facebook så blir storasyster arg och måste lägga sig i och försvara, men tyvärr försent. Jag kan inte ens se gruppens existens längre.

Är det tacket man får efter att ha spenderat hela sin första lediga midsommar på att leta efter Patrik? Så mycket tid, pengar och energi man lagt ner. Blockad utan ett ord, inte ens en varning?

Se på fan, här dyker syrran upp på Flashback av alla ställen 😂 Minns att du kommenterade när dom försökte skicka folk från Hallsberg till Stockholm utan att förklara riktigt varför, jag ville veta eftersom jag planerade att åka motsatt sträcka...

Ja det är lite knäppt. Jag frågade varför du blivit blockad ur gruppen men då blockade frågad admin mig som svar. Inte ens jag är helt blockad från gruppen, endast borttagen som medlem (whoops nu är admins inne och läser här, det är väl bara en tidsfråga då 😂 )
Citera
2017-07-22, 20:43
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaFlash
Se på fan, här dyker syrran upp på Flashback av alla ställen 😂 Minns att du kommenterade när dom försökte skicka folk från Hallsberg till Stockholm utan att förklara riktigt varför, jag ville veta eftersom jag planerade att åka motsatt sträcka...

Ja det är lite knäppt. Jag frågade varför du blivit blockad ur gruppen men då blockade frågad admin mig som svar. Inte ens jag är helt blockad från gruppen, endast borttagen som medlem (whoops nu är admins inne och läser här, det är väl bara en tidsfråga då 😂 )

ni som varit med på HP hur många "under admins " finns det ? såg att en massa olika mäniskor kan lägga till användare tex !
Citera
2017-07-22, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
ni som varit med på HP hur många "under admins " finns det ? såg att en massa olika mäniskor kan lägga till användare tex !

Alla admin kan lägga till hur många admin dom vill, samt vilken admin som helst kan radera medlemmar och andra admins. Tror dock inte någon kan radera gruppskaparen, den där C-nånting Fd-nånting..

Detta är iaf vad jag tror, länge sedan jag startade en sekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in