Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Jag håller med i stort sett bägge dina inlägg men att det blir olika spekulationer och att vi målar upp olika scenarier beror nog mycket på att vi har inte mycket fakta att gå på. Dessutom tror jag att vi som spekulerar vilt i trådarna bryr oss om P och hans familj och vill verkligen att han hittas.
Vi försöker väl krampaktigt hålla honom vid liv
Instämmer.
Jag menade också på att vi i gruppen HP behövde information, även jag har swishat pengar för jag vill att Patrik ska hittas, men när de inte gav någon information, man fick inte fråga något, de behövde dykare, hästar, ryttare, drönare, mc, varenda dag hela tiden. Det kändes som att Swisha pengar rätt ut i tomma luften. Jag vet personer som försökte hjälpa till att samla ihop, ryttare, dykare, mc med mera, men de drog sig ur vilket jag kan förstå, för en fritidsryttare, fritidsdykare, en som kör motorcykel på fritiden, de ville inte göra en sådan sak p g a att de inte vet vad de hittar för något. Fullt förståeligt. Sen tycker jag inte HP kan kräva vad som helst av vanliga vänliga människor som vill hjälpa till att hitta Patrik, de bör bemöta dessa människor med respekt istället.