Citat:
Ursprungligen postat av
Rutselleri
Är det verkligen viktigt att ta upp i Flashback vad som händer i en tråd på FB om det bara handlar om antalet administratörer och inte om framgångar i sökandet efter Patrik? Jävla hönshus och kärringkackel!
Vad är skillnaden på flashback och facebook ? så mcket spekulationer som det har varit i HP gruppen har jag aldrig varit med om, hemskt och helt sjukt.
Hela gruppen i sin helhet har förstört söket efter PL.
Finns inget mer och säga om det. Ingen går ut och hjälper till och söker och då p g a enna grupp som dessutom inte är hemlig. Fruktansvärt dåligt skött och föräldrarna ska inte vara med då dem inte kan var opartiska och som jag har skrivit förut så är vittnesteknik något man bör ha i ryggsäcken och det har polisen.
Om det är hönshus och kärringkackel så är det i HP gruppen.
Anser inte allt är okej som skrivs här inne heller.
Jag lider med PL, antingen vilar han i frid just nu eller så ska vi alla låta honom vara i fred.
Jag håller med polisen fullständigt. Alla dessa mediala som har ringt polisen har förstört mycket och det hade varit djäkligt bra om alla börjat sökt direkt i Hallsberg.
Nej, under all kritik, låt polisen sköta det dem ska. Sedan tar MPS eller FIKK över.