Jag har haft sex med ett hundratal tjejer (ni vet varför). Min åsikt väger därigenom tungt.
Faktum är att det är förvånande hur pass liten skillnad det märks mellan olika tjejer. Helt otroligt vad lika det känns egentligen. Jag kan inte känna någon nämnbar skillnad mellan kanske drygt 75 % av tjejerna.
Det händer, men ganska sällan (< 5 %), att man träffar på någon exceptionellt vid eller trång tjej.
De trängsta och grundaste jag varit med är en liten kinesiska (sexarbetare) på knappt 30 år, och en svenska som var ett vanligt krogragg. Det var svårt att få in ens fingret i de brudarna, och de kunde inte ha varit djupare än kanske 7 cm. Bottenkänning direkt.
Små och smala kvinnor, eller asiatiska kvinnor, behöver inte alltid kännas tighta i musen. Däremot har jag upplevt att de långa (> 175 cm) tjejer jag haft sex med har känts lite rymligare där nere. Slump eller inte, vem vet? De är få.
Sedan ska man komma ihåg att en tjejs storlek påverkas om hon fött barn, och hur spänd eller upphetsad hon är, och så vidare.
Jag ska tillägga att jag har en kuk som har lite drygt normal omkrets, och är flera centimeter längre än normal. 19 cm lång och 13 cm i omkrets. Detta anger jag eftersom det behövs en referens för vad som uppfattas som trångt. Bildbevis kan ges, men bara till tjejer.
Observera att det här sannolikt är det mest empiriskt underbyggda, och det förmodligen mest utförliga och sanningsenliga svaret i tråden hittills.