2017-07-18, 18:07
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Enda anledningen till att känna inget är om penisen är micro. Kvinnan kan också ha råkat ut för en förlossningsskada. Men nåt känner man. Om penisen inte är micro då.

Det är väl inte så att man inget känner, utan att man känner olika mycket beroende på hur stora grejerna är i båda riktningarna..
Citera
2017-07-19, 05:21
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Man kan slita ut läpparna utan en kuk med viss fantasi.

Snarare har man väl fötts med en annan storlek. Ser inte hur man ska kunna slita ut något så det blir slappt.

Direkt efter sex är man ju lite större, men det är ju väldigt kortvarigt i sådär 15 minuter.
Citera
2017-07-19, 05:38
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ser inte hur man ska kunna slita ut något så det blir slappt

Jo, det ju en muskel egentligen, så varför inte. Säger bara att man kan stoppa in mycket annat än en penis. Att hon är slapp säger ingenting om ifall hon är oskuld eller inte.
Citera
2017-07-19, 18:31
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Jo, det ju en muskel egentligen, så varför inte. Säger bara att man kan stoppa in mycket annat än en penis. Att hon är slapp säger ingenting om ifall hon är oskuld eller inte.
Precis som att kuken inte slits ut av mycket sex gör inte heller fittan det. Alla ni som hävdar detta. Vill bara berätta att ni avslöjar att ni aldrig har haft en tjej, kk eller knullat någon flera gånger. Begränsad erfarenhet.

Om ni hade haft sex med samma tjej flera gånger hade ni lärt er att slidan inte förslappas av sex.
Men... du kanske är kvinna själv ja... märkligt...
Citera
2017-07-19, 18:46
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Det är väl inte så att man inget känner, utan att man känner olika mycket beroende på hur stora grejerna är i båda riktningarna..
Så kan det ju vara så klart.
Citera
2017-07-19, 19:16
Medlem
WordWarriors avatar
Jag har haft sex med ett hundratal tjejer (ni vet varför). Min åsikt väger därigenom tungt.

Faktum är att det är förvånande hur pass liten skillnad det märks mellan olika tjejer. Helt otroligt vad lika det känns egentligen. Jag kan inte känna någon nämnbar skillnad mellan kanske drygt 75 % av tjejerna.

Det händer, men ganska sällan (< 5 %), att man träffar på någon exceptionellt vid eller trång tjej.

De trängsta och grundaste jag varit med är en liten kinesiska (sexarbetare) på knappt 30 år, och en svenska som var ett vanligt krogragg. Det var svårt att få in ens fingret i de brudarna, och de kunde inte ha varit djupare än kanske 7 cm. Bottenkänning direkt.

Små och smala kvinnor, eller asiatiska kvinnor, behöver inte alltid kännas tighta i musen. Däremot har jag upplevt att de långa (> 175 cm) tjejer jag haft sex med har känts lite rymligare där nere. Slump eller inte, vem vet? De är få.

Sedan ska man komma ihåg att en tjejs storlek påverkas om hon fött barn, och hur spänd eller upphetsad hon är, och så vidare.

Jag ska tillägga att jag har en kuk som har lite drygt normal omkrets, och är flera centimeter längre än normal. 19 cm lång och 13 cm i omkrets. Detta anger jag eftersom det behövs en referens för vad som uppfattas som trångt. Bildbevis kan ges, men bara till tjejer.

Observera att det här sannolikt är det mest empiriskt underbyggda, och det förmodligen mest utförliga och sanningsenliga svaret i tråden hittills.
Senast redigerad av WordWarrior 2017-07-19 kl. 19:29.
Citera
2017-07-19, 21:10
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag har haft sex med ett hundratal tjejer (ni vet varför). Min åsikt väger därigenom tungt.

Faktum är att det är förvånande hur pass liten skillnad det märks mellan olika tjejer. Helt otroligt vad lika det känns egentligen. Jag kan inte känna någon nämnbar skillnad mellan kanske drygt 75 % av tjejerna.

Det händer, men ganska sällan (< 5 %), att man träffar på någon exceptionellt vid eller trång tjej.

De trängsta och grundaste jag varit med är en liten kinesiska (sexarbetare) på knappt 30 år, och en svenska som var ett vanligt krogragg. Det var svårt att få in ens fingret i de brudarna, och de kunde inte ha varit djupare än kanske 7 cm. Bottenkänning direkt.

Små och smala kvinnor, eller asiatiska kvinnor, behöver inte alltid kännas tighta i musen. Däremot har jag upplevt att de långa (> 175 cm) tjejer jag haft sex med har känts lite rymligare där nere. Slump eller inte, vem vet? De är få.

Sedan ska man komma ihåg att en tjejs storlek påverkas om hon fött barn, och hur spänd eller upphetsad hon är, och så vidare.

Jag ska tillägga att jag har en kuk som har lite drygt normal omkrets, och är flera centimeter längre än normal. 19 cm lång och 13 cm i omkrets. Detta anger jag eftersom det behövs en referens för vad som uppfattas som trångt. Bildbevis kan ges, men bara till tjejer.

Observera att det här sannolikt är det mest empiriskt underbyggda, och det förmodligen mest utförliga och sanningsenliga svaret i tråden hittills.
Men det var ju ett förvånansvärt intressant svar. Mitt empiriska underlag säger detsamma. Tänka sig.
Citera
2017-07-20, 00:00
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Men... du kanske är kvinna själv ja... märkligt...

Borde jag ha koll på hur tight/slapp varenda tjej är där nere för att jag själv är tjej? Har du koll på andra killars kukar? Antagligen inte.
Citera
2017-07-20, 07:55
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Förstår inte vitsen med att skryta med en stor kuk, det gör bara ont när kuken slår emot livmodertappen, och det känns som om man har urinvägsinfektion och det svider..

Sen är ju vilande muskler alltid slappa, tro på fan man upplevs som "trång" om man spänner sig för kung och fosterland..
Citera
2017-07-22, 04:41
Medlem
Ja!
De flesta tjejer jag har knullat har varit medeltrånga eller riktigt jävla skittrånga. Dock hade jag ett ex i Skaraborg som hade en fitta stor som Globen. Jag kände i stort sett knappt nånting, plus att hon överdoserade glidmedel så jag var nästan alltid tvungen att börja runka för att kunna komma.
Citera
2017-07-22, 04:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbypedofilen
För att inte tala om åldern. Ju yngre, desto mer tight.

Knullade en som var runt 60 och hon hade då fan den tightaste musen ever, kom inte ens in och detta är inte troll utan 100% sant, så nej så är det inte alltid om vi pratar om 18+ yngre har jag inte provat.

MVH
Citera
2017-07-22, 18:27
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Förstår inte vitsen med att skryta med en stor kuk, det gör bara ont när kuken slår emot livmodertappen, och det känns som om man har urinvägsinfektion och det svider..

Sen är ju vilande muskler alltid slappa, tro på fan man upplevs som "trång" om man spänner sig för kung och fosterland..
Av vad jag vet tycker många tjejer att stora snoppar gör ont, ja.

Annars, varierar men inte så extremt. Fattar inte tjatet. Måste ju handla om potensproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in