2015-07-15, 00:18
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systersolen
Självklart har barnafödande stor roll, har man klämt ut en unge är man inte lika tight som en yngre tjej (beroende på hur många hon legat med också).

Hur tänker du egentligen att antalet sexpartners skulle kunna påverka storleken på fittan? Ett stort antal sexpartners innebär inte att man har ett aktivt sexliv, och det gör ingen skillnad för fittans storlek om en tjej har sex med 10 killar med 18/14 i mått eller en kille med samma mått lika många ggr.
Citera
2015-07-15, 00:25
Bannlyst
Den tveklöst skönaste fitta jag har knullat var en 16 årig praktikant på jobbet. Hon var normalbyggd med fina tuttar. Det var som himmelriket, fyllde henne efter bara en minut. Det jag själv har upplevt är att kvinnor som tenderar att sava mycket under samlaget har varit mindre sköna. Friktionen blir på något sätt alltid sämre när hon har kommit. Brukar fylla dom snabbt en gång för att sedan ge dem en omgång till där jag låter dem komma.
Citera
2015-07-15, 21:36
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Det varierar väldigt olika, en del är tight, en del är slapp och mitt ex behövde jag komma i tvåan för att överhuvudtaget känna något.. Upplever att mulligare tjejer är tajtare där nere än smala.
Har du extremt smal kuk ?
Citera
2015-07-15, 21:41
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Det varierar väldigt olika, en del är tight, en del är slapp och mitt ex behövde jag komma i tvåan för att överhuvudtaget känna något.. Upplever att mulligare tjejer är tajtare där nere än smala.
Tjejer med "Fittkramp" är nog tajtast.
Citera
2015-07-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror88
Har haft ganska många tjejer och det varierat väldigt mycket i storlek på fittorna. Hade en söt liten smal tjej från Rumänien, hennes fitta var aldeles lagom i mynningen men sen var det som ett hålrum, påminde om en ballong.

Säkert att du inte tog fel hål?
Citera
2017-07-18, 01:48
Medlem
TwnyForReals avatar
Men kan en tjej som är oskuld vara slapp ?
Citera
2017-07-18, 01:52
Medlem
Snurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Men kan en tjej som är oskuld vara slapp ?

Självklart!

Har du liten kuk så är det mesta jävligt "slappt", tur att man har 30 slak i isvak!
Citera
2017-07-18, 02:12
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Men kan en tjej som är oskuld vara slapp?

Man kan slita ut läpparna utan en kuk med viss fantasi.
Citera
2017-07-18, 02:47
Medlem
TwnyForReals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurken
Självklart!

Har du liten kuk så är det mesta jävligt "slappt", tur att man har 30 slak i isvak!
Jo självklart så är det ju så men är det samma för tjejer som killar gällande variationen av storlek
Citera
2017-07-18, 07:24
Medlem
Dille24s avatar
Citat:

Lustigt, min erfarenhet är att tvåan alltid är slappare
Citera
2017-07-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Inte nog med det. Samma tjej kommer variera från ena gången till den andra.

Precis. Då mitt ex var riktigt upphetsad och våt var det knappt något motstånd alls när jag körde in den. Kunde jucka hur länge som helst utan att komma. Vid andra tillfällen var hon riktigt tight, speciellt efter att hon gjort knipövningar ett tag.

Var för ett tag sedan också ihop med en oskuld. Hon var så sjukt tight att jag till en början inte ens lyckades komma in. Det berodde nog på att hon var ganska spänd och inte på min kuk, som är ganska medelmåttig i storlek. När hon väl lärt sig att min kuk inte var så farlig så slappnade hon av och då kändes fittan mer normal, om än ganska tight hela tiden medan vi var ihop.
Citera
2017-07-18, 13:53
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Varierar olika tjejer mycket i tighthet i muffen?
Kan samma snubbe känna mycket friktion i en tjej och inget i en annan?
Enda anledningen till att känna inget är om penisen är micro. Kvinnan kan också ha råkat ut för en förlossningsskada. Men nåt känner man. Om penisen inte är micro då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in