2015-06-23, 21:34
Medlem
WhaleMales avatar
Varierar olika tjejer mycket i tighthet i muffen?
Kan samma snubbe känna mycket friktion i en tjej och inget i en annan?
Citera
2015-06-23, 21:41
Medlem
Babianens avatar
Ja. Tjejer varierar beroende på hur utvecklade musklerna i pelvis är.
Citera
2015-06-23, 21:43
Medlem
enmaestros avatar
Självklart varierar de..
Har grabbar olika storlekar?
Citera
2015-06-23, 21:45
Medlem
PenisJuices avatar
Inte nog med det. Samma tjej kommer variera från ena gången till den andra.

EDIT>> Hej på dig Babianen, jävla knasboll!
Citera
2015-06-24, 01:21
Medlem
Hobbypedofilens avatar
För att inte tala om åldern. Ju yngre, desto mer tight.
Citera
2015-06-24, 01:27
Medlem
Hermann666s avatar
Det beror helt på hur mycket kontroll tjejen har över sina slidmuskler. En 40-åring kan vara tightare än en 20-åring som aldrig har lärt sig använda musklerna på rätt sätt.
Citera
2015-06-24, 02:52
Medlem
Fistkramps avatar
Det varierar väldigt olika, en del är tight, en del är slapp och mitt ex behövde jag komma i tvåan för att överhuvudtaget känna något.. Upplever att mulligare tjejer är tajtare där nere än smala.
Citera
2015-06-24, 03:33
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Det varierar väldigt olika, en del är tight, en del är slapp och mitt ex behövde jag komma i tvåan för att överhuvudtaget känna något.. Upplever att mulligare tjejer är tajtare där nere än smala.
Kan bero på att feta tjejer har svårare att få kuk och dämed inte hunnit bli slappa och utslitna.
Citera
2015-06-25, 15:49
Medlem
Codens avatar
Självklart är det olika och det har inget att göra med varken ålder, kroppshydda, barnafödande, sexfrekvens eller etnicitet som verkar vara de populäraste kategorierna att dela in kvinnors "tighthet" i

Den mus som gett mig mest känsla av att kasta in en limpa i ett cirkustält satt på min första kärlek, en då 16-årig och mullig liten rödlätt svenska som var oskuld.

Den värsta muskelmuttan jag någonsin råkat ut för satt på en 40-årig, petite, asiatisk tvåbarnsmamma vars mus kändes som en blodtrycksmanschett
Citera
2015-07-14, 20:17
Medlem
Farbror88s avatar
Har haft ganska många tjejer och det varierat väldigt mycket i storlek på fittorna. Hade en söt liten smal tjej från Rumänien, hennes fitta var aldeles lagom i mynningen men sen var det som ett hålrum, påminde om en ballong.
Den tightaste fittan satt på en lite mullig tvåbarnsmor på 52 år.
Citera
2015-07-14, 23:45
Medlem
systersolens avatar
Självklart har barnafödande stor roll, har man klämt ut en unge är man inte lika tight som en yngre tjej (beroende på hur många hon legat med också).
Citera
2015-07-14, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Självklart är det olika och det har inget att göra med varken ålder, kroppshydda, barnafödande, sexfrekvens eller etnicitet som verkar vara de populäraste kategorierna att dela in kvinnors "tighthet" i

Den mus som gett mig mest känsla av att kasta in en limpa i ett cirkustält satt på min första kärlek, en då 16-årig och mullig liten rödlätt svenska som var oskuld.

Den värsta muskelmuttan jag någonsin råkat ut för satt på en 40-årig, petite, asiatisk tvåbarnsmamma vars mus kändes som en blodtrycksmanschett

Jag har liknande erfarenheter av en 15-åring och en 41-åring, förutom att 41-åringen inte hade fött barn. 15-åringen var mullig och 41-åringen var smal. 15-åringen var slapp, åtminstone en av de slappaste som jag har knullat, och 41-åringen var den trängsta av alla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in