2017-07-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Ja nu är det färdigt pusslat!

Vet med säkerhet att sambon till KGM 92 var en tjej med initialerna KB jag vet också att de flyttade till Ladukärrsv tillsammans och gick isär 2001!
Märk årtalet 2001!! Vem var inne på förhör då!?

En annan faktor som är viktig eller viktig vet jag inte men Helena gick i samma gymnasieklass som KB
Vilket betyder att vi kan länka ihop Helena och KGM
Citera
2017-07-21, 17:41
Medlem
KGM var enligt PM ihop med en KB 92.
Citera
2017-07-21, 17:43
Medlem
Citat:
Vem var det som kunde få fram vart någon bodde 92? Har eventuellt ett namn. Jag upprepar eventuellt
Jag har skiva på Sveriges befolkning 90. Tyvärr ger det inte svaret på var någon bodde 92 för personen kan ju ha flyttat under de 2 åren som gått däremellan. Men det kan ge information att personen inte bodde på samma ställe på 90-talet som nu eller bekräfta att personen bor på samma ställe nu som då.
Citera
2017-07-21, 17:44
Medlem
Citat:

Vet med säkerhet att sambon till KGM 92 var en tjej med initialerna KB jag vet också att de flyttade till Ladukärrsv tillsammans och gick isär 2001!

Polisen har en teori vem. Som mördade Helena "den kände Pilot .. som ingen knappast ungått de senaste veckorna här !
Leif GVP har jobbat m fallet ( gör det nog än tankarna snurrar) han säger m bestämdhet att det INTE Pilot som är gärningsmannen utan två st andra som han nästan m säkerhet kan säga vilja det är ... men eftersom fallet ännu är sekretess skyddat får han ej yppa något .
Vilka har rätt ?Polisen som letat i blindo i 25 år eller LGVP med son skarpa blick och analyser av gärningsmän ?

Det kan vara en ? eller två som jobbat tillsammans ? Personligen tror jag på LGVP att det varit två för att ro detta i land att frakta bort henne och gömma henne så pass väl att ingen har en susning vart hon är !!!
Bara en fundering ...LGVP .. slumpen , krångla inte till det.
Citera
2017-07-21, 17:46
Medlem
Citat:
En annan faktor som är viktig eller viktig vet jag inte men Helena gick i samma gymnasieklass som KB

Enligt Prinzzezan så kände väl Helena "Man 1":s flickvän?
Citera
2017-07-21, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
Enligt Prinzzezan så kände väl Helena "Man 1":s flickvän?

Ja de var goda vänner! Jag vet vem det är en jättetrevlig tjej!
Citera
2017-07-21, 17:50
Medlem
Skaraborg2s avatar
Skall inte underskattas.

Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det kan vara så att PW* inte tänkt sig för och först sagt att mgm inte är nämnd i tråden och att hon nu blir tvungen att ge det svaret hon nu ger för att förr eller senare träffar fb användarna rätt. Jag tror förstås personligen att tanken redan från början av dokumentären var att dra nytta av folket och fb användarna och därför nämner hon att mgm aldrig har nämnts. När det då blir en träff så väljer hon att kommentera på detta sätt. På så vis kommer informationen om mgm fram utan att hon har lämnat ramen för pressetiken och pressen kan öka på den misstänkte. Polisen har försökt i 25 år att komma fram till en lösning, de är bakbundna på många sätt och kan inte mer än att förhöra. Den frustrationen som familjen och vännerna och även polisen känner över situationen är nog stor. Jag tror inte vi ska underskatta PW. Kanske hon tom har fått tips av polisen att gå tillväga på detta sätt. Vem vet. Oavsett så blir KGM mer intressant utav hennes uttalande men man måste fortfarande ha i åtanke att PW inte har bekräftat att KGM är pilot.

Exakt vad jag också tror. Inte heller jag tror att vi skall underskatta PW.
Citera
2017-07-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Lite mer info:

1990 bodde KGM på Kyrkogatan 4 i Mariestad.
1991-08-08 flyttade han (ensam?) till Ladukärrsvägen 31 där han bor kvar än i dag.

2002-08-13 flyttar KGM's nuvarande sambo LA till Ladukärrsvägen.

Den sambon/flickvännen som ev. bodde tillsammans med KGM sommaren -92 är fortfarande okänd.
Är det någon som vet vem hon är? enligt uppgift kände Helena henne.
Bra jobbat!! Kan hans dåvarande flickvän vara mamman till deras son?
Citera
2017-07-21, 17:53
Medlem
Skaraborg2s avatar
Hatten av.

Citat:

Mycket bra arbetat! Hatten av för dig och ditt arbete!

Ånyo synnerligen intressanta uppgifter.
Citera
2017-07-21, 17:56
Medlem
Citat:

Fan va bra jobbat av dig!!
Citera
2017-07-21, 17:57
Medlem
Citat:
Bra jobbat! Mycket intressant info!
Citera
2017-07-21, 17:59
Medlem
BlurryFace69s avatar
Jösses vad namn som har pekats ut i tråden egentligen 😒

Måste erkänna jag har några vänner som var inne på förhör men ej blivit omtalade här ännu.
Väntar på det faktiskt, eller ska jag kontaktakta polisen igen???

Jag tycker det går över huvudspåret inland med spekulationer.,

Ett huvudspår som polisen går efter vore nog inte fel att komma fram!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in