2017-07-20, 14:52
Medlem
Det gick inte att beställa ut några handlingar från IU om And*rs Sven**on och Nina.
Citera
2017-07-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Mitt besök i domstolen idag för att hömta ut handlingar om Darrarklanen gav ordentligt med utdelning. När jag sitter och läser om pappa Darrars ekobrott så hör jag några prata om en kvinnlig polis Nina Hauser som står åtalad för olaga förföljelse på en gift polischefs svärdotter. Polisen Nina Hauser har varit älskarinna till polischefen och när polischefen gjorde slut blev hon galen och gav sig på hans familjemedlemmar. Denna kvinnliga polis har inte dykt upp på utsatt rättegång som var 2017-06-14. Stockholms Tingsrätt B1302-16

----------------------------------------------

Åtal
(FB) Kvinnlig polis åtalad för olaga förföljelse av sin gifte älskare polischefs familj

FUP
(FB) Kvinnlig polis åtalad för olaga förföljelse av sin gifte älskare polischefs familj

Yttrande från Dan Eliasson

//Mod

Kul för kidsen att veta att ens pappa knullar på kollegor, eller kul att ens kollegor vet att man knullat på kollegor som inte är stabila och inte kan lösa det, att man är oförmögen att hantera problem för att man inte kan hålla kuken i byxorna eller att man inte klarar att ragga på annat håll så kollegor slipper alla personliga problem på jobbet. Man kan fråga sig om en sådan "polischef" är lämpad att ha det jobb han har överhuvudtaget med tanke på att poliskåren inte ens klarar av att lösa porblem de är anställda att lösa. Jag hade sparkat pedofilen dan eliasson, polischefen och nina. hade varit smartare att inte skita där man befinner sig men tar man in alla möjliga bottenskrap och avskum så blir det som det blir. Att knulla kollegor har han ju förmodligen gjort innan. Jag hade begärt ut skildsmässa och bett min advokat att ta ut mer än 50%. Det ska kosta att vara en påsättare.
Senast redigerad av redpill83 2017-07-20 kl. 15:04.
Citera
2017-07-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Det är mycket möjligt att stroken har påverkat henne negativ. Det var efter detta som hon fick problem i sina relationer med sin f.d. och Don Juan Friberg.

Om hon fått hälsoproblem är det förmodligen för det är något som gjort henne stressad. Jag hade begärt ut en förtidspensionering. Sedan kan man undra vad det är för "män" som jobbar som poliser. dan eliasson är ju en pedofil.
Senast redigerad av redpill83 2017-07-20 kl. 15:05.
Citera
2017-07-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redpill83
Kul för kidsen att veta att ens pappa knullar på kollegor, eller kul att ens kollegor vet att man knullat på kollegor som inte är stabila och inte kan lösa det, att man är oförmögen att hantera problem för att man inte kan hålla kuken i byxorna eller att man inte klarar att ragga på annat håll så kollegor slipper alla personliga problem på jobbet. Man kan fråga sig om en sådan "polischef" är lämpad att ha det jobb han har överhuvudtaget med tanke på att poliskåren inte ens klarar av att lösa porblem de är anställda att lösa. Jag hade sparkat pedofilen dan eliasson, polischefen och nina. hade varit smartare att inte skita där man befinner sig men tar man in alla möjliga bottenskrap och avskum så blir det som det blir. Att knulla kollegor har han ju förmodligen gjort innan. Jag hade begärt ut skildsmässa och bett min advokat att ta ut mer än 50%. Det ska kosta att vara en påsättare.

Tror inte att hans fru Ewa begär skildsmässa. Hon har ju själv arbetat som gruppchef inom Rikspolisstyrelsen i flera år enligt LinkedIn.
Senast redigerad av Darrar 2017-07-20 kl. 15:13.
Citera
2017-07-20, 16:14
Medlem
För att vara jetsetare är det konstigt att Nina har problem med Kronofogden. Hon skröt ju i förundersökningen om hur fin familj hon kom från.
Citera
2017-07-20, 18:18
Medlem
Citat:
Tror inte att hans fru Ewa begär skildsmässa. Hon har ju själv arbetat som gruppchef inom Rikspolisstyrelsen i flera år enligt LinkedIn.
Vah!! Är det sant? Då riktar jag mina sympatier åt Nina!
Citera
2017-07-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Vah!! Är det sant? Då riktar jag mina sympatier åt Nina!
Du kan läsa själv, gå in på linked in och skriv Ewa och efternamnet så hittar du en pageklippt blond kvinna med glasögon. Scrolla hennes cv.
Citera
2017-07-20, 21:45
Medlem
Citat:
För att vara jetsetare är det konstigt att Nina har problem med Kronofogden. Hon skröt ju i förundersökningen om hur fin familj hon kom från.

Du menar "förundersökningen"? Som döljer mer än den visar.
Citera
2017-07-20, 22:29
Medlem
mercys avatar
Är det utsatt något nytt datum för huvudförhandling?
Citera
2017-07-21, 08:23
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Det gick inte att beställa ut några handlingar från IU om And*rs Sven**on och Nina.

Nedlagd fu, brukar resultera i låst arkiv/ej offentligt.
Det går att kringgå på samma sätt som att ta ut en slask, men då behöver man traska iväg till berörd polisstation och använda sig av 5000k-diarienumret.
Senast redigerad av rotesau 2017-07-21 kl. 08:25.
Citera
2017-07-21, 11:55
Medlem
mercys avatar
Citat:
Det som bekymrar mig i detta ärende är advokatens insats. Varför har den inte ingivit någon motbevisning? Inte ens till domstolen har advokaten ingivit någon bevisning. Ingenting åberopas. Ska inte advokaten leta fram och hjälpa Nina att ta fram listor på sms och samtal? Uppgiften att Friberg blivit av med telefoner och lånat Ninas är Ninas uppgifter. Varför finns det ingen kontroll om hur många telefoner Friberg "tappat"?

Min fetning:
Det är minst sagt förbryllande.
Lika förbryllande är advokatbytet. Har EMF avsagt sig uppdraget? Gjorde hon det efter att NH inte dök upp till huf?
Citera
2017-07-21, 11:59
Medlem
mercys avatar
Citat:
Nina blev misshandlad och våldtagen 2013 av en manlig polis som var trafikplanerare. And*rs Sven**on. Utredningen lades ner.
Källa k registret 11414 på Nina Hauser. Ingen försvarare och inget målsägabiträde. Inget mål i domstol. Finns bara upprättad anmälan och att det lades ner.
Det här är ju riktigt allvarligt!
OM NH blev misshandlad och våldtagen av en kollega skulle det givetvis leda vidare till åtal.
OM NH hittad på händelsen för att sätta dit en kollega är det lika allvarligt och borde oxå leda till åtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in