Citat:
Joo, det är MYCKET märkligt. "Ugglan" sprider desinformation. Jag får väl snart en varning till men det skiter jag i. Den senaste stackarn som ska rannsakas här finner jag inga ord för. Tar ni namn ur luften? Ugglan alltså? Antingen gör du det själv, eller också är du otroligt lättlurad. Jag tror på alternativ ett. Denne Klas M har jag känt i så många år. Känt och känt, men han har alltid vart en tystlåten person som ej gör nåt väsen av sej. Tror aldrig ens han varit ute och festat. Han åkte till och från sitt jobb. Någon flickvän har jag aldrig sett honom med. Blev glad att se att han fått familj. Ni som inte är från Mariestad måste ju begripa att det är människor jag/vi känner som dras upp här. Gärningsmannaprofilen som "pilot" har lyckats få fram på sej själv, stämmer inte in på många vanliga människor. En lögnaktig psykopat skulle jag våga påstå. Och NEJ, bilden på Ludvigs sida med den vuxne mannen föreställer inte Klas. Skulle önska att nån Ahlinare, Rutgerssonare finns på denna tråd och ryta ifrån när det gäller K.G.M. Än en gång. Detta som pågår här är fasansfullt!
Du har helt rätt i att det hängs ut folk på väldigt lösa boliner här, du är ju själv ett lysande exempel på det men nu passar inte galoscherna när det är nån du känner o har en positiv uppfattning om.
Om inte folk var så jävla kåta på att bli den som knäcker fallet, så kanske ett visst sans kunde infinna sig i tråden. Att hänga ut folk på basis av andra/tredjehandsuppgifter alternativt anonyma PM, är lågt som fan....oavsett vem som hängs ut.
Jag själv lutar alltmer åt att "pilot" fortfarande inte nämnts vid rätt namn.
Vad baserar jag då det på? Jo, tredjehandsuppgifter. Alltså alltför tunt i mina ögonför att slaska ut ännu ett namn.