2017-07-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Sonen har en egen FB, jag antar att det är KGM som syns på en av bilderna där.

Brynäsare också precis som TS och BW.
Citera
2017-07-20, 20:09
Medlem
Citat:
Sonen har en egen FB, jag antar att det är KGM som syns på en av bilderna där.
Jag undrar om pojkens mamma var sambo med KGM 1992?
Citera
2017-07-20, 20:11
Medlem
Vad finns det för anledning att misstänka KGM? Visst, det sägs att han var på Stadt, mer? För där var många.
Citera
2017-07-20, 20:11
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Svårt att förklara, men både tipsaren från igår och idag har det gemensamt att de känner att de inte kan eller vågar skriva själva i tråden av risk för att bli identifierade, men att båda anger skälet att PM:a just nu till att vara att diskussionen nu går som hetast om just "pilotmannen". Den förste tipsaren påstår sig ha fått namnet "inifrån" för många år sedan och den andre tipsaren förefaller ha bra koll på Helenas umgängeskrets. Jag finner det svårt för den senare tipsaren att annars kunna ha sådana detaljkunskaper - vissa av dessa kunskaper känns omöjliga att känna till för en oinvigd.

Ni får ge er till tåls.

Är det samma namn (KGM) som dessa bägge tipsare har lämnat?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-20 kl. 20:32.
Citera
2017-07-20, 20:15
Medlem
Citat:
Är det samma namn (KGM) som dessa bägge tipsare har lämnat?

Och är det inte konstigt att hans namn kommer fram så här sent och att då två oberoende personer pmar dig inom samma dygn med samma namn?
Citera
2017-07-20, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Och är det inte konstigt att hans namn kommer fram så här sent och att då två oberoende personer pmar dig inom samma dygn med samma namn?
Osar katt..
Citera
2017-07-20, 20:20
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Jag undrar om pojkens mamma var sambo med KGM 1992?

Tveksamt med tanke på sonens ålder men jag ska kolla upp det, samt vart KGM bodde 1992.
Citera
2017-07-20, 20:23
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Vad finns det för anledning att misstänka KGM? Visst, det sägs att han var på Stadt, mer? För där var många.

Bra fråga, men 'Ugglan' skrev dessutom att det var bekräftat att KGM var på Stadt, hur han nu kan ha fått det bekräftat? Om han nu fick ett PM med namnet samt info. att KGM var på Stadt den aktuella kvällen så är det snarare ett påstående från en okänd, anonym användare och inte något som är bekräftat.
'Ugglan' kanske bäst kan svara på detta själv?
Citera
2017-07-20, 20:25
Medlem
[quote=Pudelfrillan|61264332]Tveksamt med tanke på sonens ålder men jag ska kolla upp det, samt vart KGM bodde 1992.[/QU
OTE]

Nej
Citera
2017-07-20, 20:27
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag har fått bekräftat att mannen var på stadshotellet den kvällen och att han klängde en hel del på Helena.

Enligt ugglan så är det bekräftat att han var på plats samt bekräftat att han klängde en hel del på Helena så inga rykten alltså utan bekräftade uppgifter, då blir han ju självklart huvudkandidat till den person som i media beskrivits uppträda på detta sätt "pilot"
Citera
2017-07-20, 20:29
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Fråga 'Ugglan' istället det är hen som har fått dessa 2 PM.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-20 kl. 20:34.
Citera
2017-07-20, 20:31
Medlem
Citat:
Fråga 'Ugglan' istället det är hen som har fått dessa 2 PM.

Jag vet, det blev fel, men Ugglan lär ju läsa ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in