Citat:
Jag tror att CIA var iblandad i att ta ner WTC 7 till marken för att undanröja någonting de inte ville skulle komma fram. Om det nu var Malcolm Howard eller inte som stod för den här demoleringen spelar ingen större roll för mig. Visst skulle jag vilja veta mer om den här personen, men det verkar svårt att få fram mer information än vad som presenterats. Men oavsett så har CIA en historia sen 60-talet där de handlat för "nationens intressen". Att det fanns något i WTC 7 att skydda från allmänheten är glasklart. Med så många statliga myndigheter i ett och samma hus så finns det mycket de vill skydda för nationens bästa.Nej, ditt topic var att du "avslöjat" ett erkännande från en före detta CIA-agent. Därför håller vi oss till det.
Bara för att se om jag förstår dig rätt: Du tror att en CIA-agent erkänt att han varit med och demolerat WTC 7. Han väljer då på sin dödsbädd att bland alla medier/tidningar/TV-stationer etc. att tala ut till en hemsida som har bekräftad historia av fejkade nyheter. Vidare har denna nyhet inte fått någon spridning trots att det skulle vara SENSATIONELLT om det vore sant. Dessutom finns det absolut INGET som bekräftar denna OTROLIGA nyhet. Men trots det är det alltså detta du tror på?
Bara för att se om jag förstår dig rätt: Du tror att en CIA-agent erkänt att han varit med och demolerat WTC 7. Han väljer då på sin dödsbädd att bland alla medier/tidningar/TV-stationer etc. att tala ut till en hemsida som har bekräftad historia av fejkade nyheter. Vidare har denna nyhet inte fått någon spridning trots att det skulle vara SENSATIONELLT om det vore sant. Dessutom finns det absolut INGET som bekräftar denna OTROLIGA nyhet. Men trots det är det alltså detta du tror på?
Staten kontrollerar amerikansk media. Tror du att staten vill avslöja sig själva genom att gå ut med en sån här uppgift? Att en av deras agenter ligger bakom kollapsen av WTC 7. Det finns ingen statlig nyhetskanal som tar upp någonting kring 9/11. För dem är det ett avklarat kapitel. Trots att det finns massor av tveksamheter så är det ingen som vill rapportera kring det. Allt lämnas åt oberoende journalister som anses som oseriösa.