2017-07-20, 11:17
Medlem
Hmm , skall nog grotta ner mig mer i följande personer och kontakta Skattemyndigheten...

Johan Barwén - Malmö
Rikard Samuelsson Björk - Malmö

Tvä klappmongon uppenbarligen

http://www.lybooking.mapguide.se/event/5710975315476480

Stark deltagarlista (6 pers + de 2 "speakers") - skall nog grotta ner mig i dom med...
Daniel Samuelsson
David Wernersson
Johan Barwén
Karin Ohlsén
Mari Mårtensson
Maria Ohlsén
Micke
Rikard Samuelsson
Citera
2017-07-20, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Då har DU missat en stor poäng på det hela...
3800:- kommer du aldrig någonsin att få - och du kan inte räkna på det sättet heller - eftersom den summan är endast tagen från ditt huvud.
Det är inte taget från MITT huvud. Det är taget från Kompensationsplanen du själv länkar till.
Kompensationsplanen du länkar till redovisar ALLT i RIKTIGA siffror! Doc så är din länk till en US version, dvs i dollar och inte kronor.

Pellets, jag är allvarlig när jag skriver att ju mer DU skriver om detta desto mer framgår det att DU har MISSAT ALLT med vad detta handlar om!

Citat:
Och läser du sidan 11 i kompensationsplanen så framgår det mycket väl att du behöver fylla vänster och höger ben. (https://www.scribd.com/document/2501...sation-Plan-Us)
Dessutom så är det lite andra beräkningar än 3-5 år..
Det är ett BINÄRT system! Givetvis handlar det om jämvikt till höger och vänster om den ursprungliga enheten du fick! Dessa enheter som fylls på är INTE från dina Klappmongopolare utan från ALLA andras konsumtion.
Tiderna jag hänvisar till (3-5 år) är snittet för att detta ska ske (BONUS utbetalning). Den får du först när systemet omsatt tillräckligt med pengar i konsumtion, dvs gynnat Klappmongoföretag!

De tider du babblar om är att systemet VECKOVIS GÖR BERÄKNINGAR på hur konsumtionen varit i systemen.

Håll isär begreppen!

Citat:
Jag är fullt införstådd i hur bonusen ser ut för Lyoness - men du har uppenbarligen inte förstått att du inte kan räkna med en check på 3.800:-
Vet du vad? Du har NOLL KOLL! Men jag börjar inse att du faktiskt inte kommer begripa Lyoness överhuvudtaget!

Skilj på Cashback och Bonusen!

Citat:
Men visst , då kan jag vända på det - på samma sätt.
Min matkasse för 2.000 som jag handlar på COOP ger mig två flygbiljetter T&R till valfir destination i världen med EuroBonus (Debiterar Eurobonuskortet) + att alla poäng jag får på COOP slänger jag också in på mitt Eurobonuskort vilket gör att det är 2 flygbiljetter Business class - så om 3-5 år så har jag flugit business class 6-10 gånger med frugan till valfri destination för mitt inköp för 2.000:-
Fasen Pellets, sluta! Får ont i magen så mycket som jag skrattar!
Ska vi grotta ner oss i detta missförstånd istället så har vi verkligen detaljer och begrepp att reda ut!

Har du rösträtt föresten?

Citat:
Så du får fundera igen - och du får mer än gärna förklara följande
Du betalar ENDAST 475:- för en värdecheck

3-5 år senare - utan att du gör någonting så är den hux flux värd 3.800?
Hoppas du inser att det krävs lite mer för att du skall få 3.800 utbetalt från Lyoness
Seriöst? Du har fått mer än nog av min tid till detta! Har du hittills inte förstått så tror jag inte du någonsin kommer bli mottaglig eller förstå!

Citat:
Och dessutom - vänta 3-5 år för en värdeökning?
*JÖSSES*
Exakt! Köp en kapitalfond med "låst" kapital i 5 år - är också en väntan!
Du klarar dock inte av att se detta framför dig! Du är förblindad av ditt hat!

Citat:
Hmm , skall nog grotta ner mig mer i följande personer...
Att du sitter anonymt och nämner personer vid sitt namn och att du "ska grotta ner dig " i dessa gör dig nu till en högst obehaglig person! En ganska sjuk person faktiskt!

Citat:
...och kontakta Skattemyndigheten...
Be my guest! För din egen upplysnings skull så har de redan full koll på detta! Är du så naiv att du tror du kommer med "nyheter" till Svenska myndigheter?

Du har i princip lyckats med ett par saker:
1. Visat att du INTE begriper vad det är du i alla dina inlägg försöker "krossa".
2. Driven av hat och missunnsamhet!
3. En sjuk person som "hänger ut" namn på personer som inget fel har gjort!

Av framförallt sista punkten låter jag detta nu vara! Om folk hellre vill tro på dig och vad du rör ihop i din numera misstänkt ganska sjuka hjärna så får det stå för dem!

Själv väljer jag att få ALL fakta serverat innan jag har en åsikt!

Over and out!

/J
Senast redigerad av jonwill85 2017-07-20 kl. 12:18.
Citera
2017-07-20, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonwill85
Det är inte taget från MITT huvud. Det är taget från Kompensationsplanen du själv länkar till.
Kompensationsplanen du länkar till redovisar ALLT i RIKTIGA siffror! Doc så är din länk till en US version, dvs i dollar och inte kronor.

Pellets, jag är allvarlig när jag skriver att ju mer DU skriver om detta desto mer framgår det att DU har MISSAT ALLT med vad detta handlar om!

Står INGENSTANS om detta - och du kan själv varken länka eller visa vilken sida detta står på.
Utan allt är endast fantasier i ditt klappmongo huvud tydligen

Citat:
Det är ett BINÄRT system! Givetvis handlar det om jämvikt till höger och vänster om den ursprungliga enheten du fick! Dessa enheter som fylls på är INTE från dina Klappmongopolare utan från ALLA andras konsumtion.
Tiderna jag hänvisar till (3-5 år) är snittet för att detta ska ske (BONUS utbetalning). Den får du först när systemet omsatt tillräckligt med pengar i konsumtion, dvs gynnat Klappmongoföretag!

De enheter som fylls på ÄR de klappmongon DU lyckas ragga - inte "ALLA" andras konsumtion.
Läs kompensationsplanen och länken ordentligt.
DU kan inte erhålla bonus från exempelvis indivder i Indien som inte har någon som helst koppling till dig

Och åter igen - DU måste fylla dina "ben" - ingen annan , och hänvisa till en "snitt bonus utbetalning" som där summan inte är faställd någonstans är bara pinsamt

Citat:
De tider du babblar om är att systemet VECKOVIS GÖR BERÄKNINGAR på hur konsumtionen varit i systemen.

Håll isär begreppen!

Vet du vad? Du har NOLL KOLL! Men jag börjar inse att du faktiskt inte kommer begripa Lyoness överhuvudtaget!

Skilj på Cashback och Bonusen!

Fasen Pellets, sluta! Får ont i magen så mycket som jag skrattar!
Ska vi grotta ner oss i detta missförstånd istället så har vi verkligen detaljer och begrepp att reda ut!

Har du rösträtt föresten?

Seriöst? Du har fått mer än nog av min tid till detta! Har du hittills inte förstått så tror jag inte du någonsin kommer bli mottaglig eller förstå!

Exakt! Köp en kapitalfond med "låst" kapital i 5 år - är också en väntan!
Du klarar dock inte av att se detta framför dig! Du är förblindad av ditt hat!

Att du sitter anonymt och nämner personer vid sitt namn och att du "ska grotta ner dig " i dessa gör dig nu till en högst obehaglig person! En ganska sjuk person faktiskt!

Be my guest! För din egen upplysnings skull så har de redan full koll på detta! Är du så naiv att du tror du kommer med "nyheter" till Svenska myndigheter?

Du har i princip lyckats med ett par saker:
1. Visat att du INTE begriper vad det är du i alla dina inlägg försöker "krossa".
2. Driven av hat och missunnsamhet!
3. En sjuk person som "hänger ut" namn på personer som inget fel har gjort!

Av framförallt sista punkten låter jag detta nu vara! Om folk hellre vill tro på dig och vad du rör ihop i din numera misstänkt ganska sjuka hjärna så får det stå för dem!

Själv väljer jag att få ALL fakta serverat innan jag har en åsikt!

Over and out!

/J
Du har inte levererat i ditt inlägg någonstans vart det står att ditt inköp av EN check på 475:- blir 3.800:-

Anledningen är väldigt enkel och det är att det finns inte i dokumenten från Lyoness - och om Lyoness inte kan vedimera detta så är det en lögn ifrån din sida.

Eller vedimerar du personligen att alla som ENDAST köper en värdecheck för 475:- (Och inte fyller ben , och inte handlar någonting annat) får ut en Bonus check på 3.800:- från Lyoenss inom 3-5 år?

Jag undrar egentligen hur ditt mentala tillstånd är - för läser man dina inlägg bör du redan befinna dig på mentalsjukhuset
Citera
2017-07-20, 12:50
Bannlyst
Citat:
...och hänvisa till en "snitt bonus utbetalning" som där summan inte är faställd någonstans är bara pinsamt
Nu orkar jag faktiskt inte sitta och svara på dina frågor mer, det är fullständigt meningslöst, men ett sista svar:
Dina ord ovanför förklarar faktiskt varför du inte förstår vad det är du läser! Klarar du inte ens av att läsa en så pass enkel text jag skrev så förstår jag varför det skär sig i skallen på dig!

För jag skrev INTE "snitt bonus utbetalning" utan "snitt tid" för när den KLART OCH TYDLIGT FASTSTÄLLDA BONUSEN betalas ut! Siffrorna finns där, rakt framför dig!!!

Det enda som inte står i den Kompensationsplanen är däremot När!!!!

Det är därför jag skriver snittiden för NUVARANDE tider är 3-5 år!!!

Du är en ganska rolig prick när allt kommer omkring, om än en ganska obehaglig sådan!

p.s Är det synen som är problemet kan du faktsikt köpa glasögon online med Lyoness Cashback!!

/J
Senast redigerad av jonwill85 2017-07-20 kl. 12:53.
Citera
2017-07-20, 13:38
Medlem
Dömda för att bedriva pyramidspelsverksamhet.
Allt svammel om kompensation hit och dit är inte relevant. Tid för utbetalning sker när tillräckligt många fler klappmongon har betalat in tillräckligt med pengar för att det ska bli din tur att ta del av kakan. Den lilla del som har med pengar från konsumtion är så försvinnande liten att den i princip helt kan lämnas utanför diskussionen.

Fler domar lär komma och om systemet varit så bra så borde rimligt vis alla toppar från tidigare år varit kvar i firman ljuga mer men det är dom inte. Undrar varför....
Citera
2017-07-20, 15:08
Bannlyst
Eftersom jag nämndes i ett par inlägg tidigare angående Pellets försök att övertyga mig om att jag som företagare inte har glädje av Lyoness gör jag ett tillfälligt inhopp!

Citat:
Ursprungligen postat av mickell
Dömda för att bedriva pyramidspelsverksamhet.
Det är ett korrekt påstående och det har ju avhandlats fram och tillbaka i denna tråd. Detta berör däremot det avtal som tidigare gällde, dvs före 2014, där du i princip var tvungen att bygga upp ett eget shoppingnätverk av andra personer. Detta ansågs i grund och botten som ett orättvist system där ditt resultat till stor del kom av vad ditt nätverk konsumerade, med andra ord så behövde du skapa ett stort nätverk. Det tråkiga med denna period före nya avtalet är att ett antal personer köpt in sig med pengar de lånat i tron att dessa snabbt skulle förränta sig. När detta visade sig ta längre tid fick de ekonomiska problem och började därför driva processer mot Lyoness avtalsform.

Det nya avtalet gör det som nämnts numera möjligt för vem som helst oavsett sitt eget nätverks storlek.

Citat:
Allt svammel om kompensation hit och dit är inte relevant. Tid för utbetalning sker när tillräckligt många fler klappmongon har betalat in tillräckligt med pengar för att det ska bli din tur att ta del av kakan. Den lilla del som har med pengar från konsumtion är så försvinnande liten att den i princip helt kan lämnas utanför diskussionen.
Det är faktiskt relevant. Allt kräver en uppstartstid, även detta. Uppfattningen som allmänt råder i denna tråd och andra liknande forum är som du skriver, men det är faktiskt ett par saker som antingen missas eller utelämnas.

Den totala summa som utbetalas genom en Unit är 4845 kr. Av dessa är 3800 kr bundna till en sk bonuscheck som endast gäller inom Lyoness. Detta innebär att ca 80% (större delen av summan) av vad systemet ger är knutet till att återföras systemet genom konsumtion inom Lyoness. Detta gagnar mig som företagare och bättre kommer det att bli framöver efterhand som dessa bonuscheckar ökar i antal. Det byggs med andra ord upp en form av "Lyoness valuta" som måste komma oss till nytta.

Varje Unit skapar 4 st bonusunits som i sin tur skapar 4 st bonusunits, dvs 4+16 st nya Units som fyller systemet. Dessa bonusunits ger inte kunden någon Bonuscheck på 3800 kr för det klarar inte systemet av. Däremot så fyller de på det binära systemet och på så vis medför det att andra personer kan få sin bonuscheck utbetald. Varje person måste alltså konsumera 80% av utdelningen inom Lyoness!

Tror att ett antal större kedjor inväntar denna utveckling för att så småningom ta del av detta växande bundna kapital.

Skulle inte bonuschecken vara bunden till Lyoness hade givetvis hela systemet slutligen rasat ihop som riktiga pyramidspel slutligen gör. Detta sker oftast efter ett par år. Lyoness är inne på sitt 14:e år och växer sig större och starkare. Detta är nog svårt för gemene man i Sverige att se eftersom vi ligger några år efter.

Det argumenteras i tråden om man ska välja ansluta sig som kund eller företagare. Det får man avgöra själv som tur är.
Som ansluten företagare har jag lyckats vända ett minusresultat till ett plusresultat i en bransch som backat något de sista åren. Istället för att sänka priset som några av mina konkurrenter gjort har vi legat kvar på samma nivå och samtidigt lyckats behålla försäljningsvolymen. Vi har valt att samtidigt slopa en av våra årliga annonskampanjer vi ansåg inte gav något vilket finansierar hela månadskostnaden samt en del av övriga kostnader för Lyoness. Marknadsföra sig kostar pengar och vi har valt att använda oss av Lyoness. Det har inte medfört ökade kostnader för oss.

Nu är jag inte intresserad av att bli indragen i en utdragen diskussion för det har jag inte tid med. Ville bara med detta inlägg tillföra lite mer substans och fakta till varför jag tror på detta som företagare. Det bästa för min del är ju givetvis om mina konkurrenter håller sig utanför Lyoness för då exluderas de direkt vid kundens val av leverantör när bonuschecken skall nyttjas. Däremot så mår givetvis alla bra av konkurrens och valmöjlighet så jag välkomnar den utvecklingen!

Mvh
Senast redigerad av anteQlimax 2017-07-20 kl. 15:32.
Citera
2017-07-20, 15:58
Medlem
Lyoness startades 2003 och det tog hela vägen fram till 2017 för att få till slutgiltiga domar mot deras första pyramidupplägg. Att det inte än finns en dom mot det avtal som råder sen 2014 beror enbart på myndigheters effektivitet eller avsaknad av sådan mot ekonomisk brottslighet.
Det är inte konsumtionsbiten som skapar kapital i ljugamerbolaget, allt handlar om att lura in nya lycksökare som är beredd att betala för det ena eller det andra.
Ena stunden så säger topparna, kolla hur stor vi är i Polen, vi är snart också där till att andra stunden erbjuda dej att investera i att bygga upp Polen....
Senast redigerad av mickell 2017-07-20 kl. 16:09. Anledning: Autokorr
Citera
2017-07-20, 16:18
Medlem
Citat:
Nu orkar jag faktiskt inte sitta och svara på dina frågor mer, det är fullständigt meningslöst, men ett sista svar:
Dina ord ovanför förklarar faktiskt varför du inte förstår vad det är du läser! Klarar du inte ens av att läsa en så pass enkel text jag skrev så förstår jag varför det skär sig i skallen på dig!

För jag skrev INTE "snitt bonus utbetalning" utan "snitt tid" för när den KLART OCH TYDLIGT FASTSTÄLLDA BONUSEN betalas ut! Siffrorna finns där, rakt framför dig!!!

Det enda som inte står i den Kompensationsplanen är däremot När!!!!

Det är därför jag skriver snittiden för NUVARANDE tider är 3-5 år!!!

Du är en ganska rolig prick när allt kommer omkring, om än en ganska obehaglig sådan!

p.s Är det synen som är problemet kan du faktsikt köpa glasögon online med Lyoness Cashback!!

/J
Med andra ord så kan du inte länka någonstans (Lyoness officiella dokumentation) där det framgår att 475:- blir till 3800 på 3-5 år.

Att börja prata om snitt tid är helt irrelevant.

För att uppnå dom summorna i bonus krävs det ett antal Shopping Points - och kräver således mycket mer insatser av dig än endast en check på 475kr.

Så då kvarstår fakta.

Din Lyoness vara är 4000 minus bonus
Samma vara 3200 i annan butik för oss vanliga svensson.

Vad du får utbetalt om 3-5år av ditt totala handlande och dina klappmongon under dig är irrelevant eftersom du aldrig någonsin blir garanterad att dom handlar för dom summorna som krävs för att du skall få bonus.

Så är det någon som behöver glasögon och psykhjälp så är det tyvärr du ditt klappmongo.

JÖSSES
Citera
2017-07-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteQlimax
Den totala summa som utbetalas genom en Unit är 4845 kr. Av dessa är 3800 kr bundna till en sk bonuscheck som endast gäller inom Lyoness. Detta innebär att ca 80% (större delen av summan) av vad systemet ger är knutet till att återföras systemet genom konsumtion inom Lyoness. Detta gagnar mig som företagare och bättre kommer det att bli framöver efterhand som dessa bonuscheckar ökar i antal. Det byggs med andra ord upp en form av "Lyoness valuta" som måste komma oss till nytta.

Varje Unit skapar 4 st bonusunits som i sin tur skapar 4 st bonusunits, dvs 4+16 st nya Units som fyller systemet. Dessa bonusunits ger inte kunden någon Bonuscheck på 3800 kr för det klarar inte systemet av. Däremot så fyller de på det binära systemet och på så vis medför det att andra personer kan få sin bonuscheck utbetald. Varje person måste alltså konsumera 80% av utdelningen inom Lyoness!

Kära klappmongo - visa klart och tydligt i kompensationsplanen vart det står att ALLA får ut 3800kr efter att ha gjort ett värdechekcsköp på 475:-.
Detta eftersom det andra klappmongon tydligen inte kan det....

Eller är det så att jag har rätt i sak?
Det vill säga , det krävs "lite" mer än ett enda köp på 475:- för att erhålla 3800 inom "3-5 år"

https://www.scribd.com/document/250178655/Lyconet-Compensation-Plan-Us

Följande är det jag ser om den så kallade "Unit" - Länk Sidan 6

For the Balance Program, the credited Shopping Points generated by the Marketer’s entire Shopping Network (i.e., his entire Lifeline as shown in the chart on page 3 as well as Shopping Points from his own purchases and/ or orders) will be converted into Units and are booked into the Balance Program and credited to the Marketer for compensation on a weekly basis. Additional Bonus Units and Transfer Units will also be evaluated and credited to the Marketer. Booked Units are used to generate the following weekly compensation for the Marketer

Det vill säga , det är "Shopping Points" som blir förvandlande till Units.
Och det är alltså Shopping Points för ALLA dina köp och ALLA köp i dina "ben".
(För förklaring "ben" , se sid 3 i länken)

På sidan 8 förklaras sen följande
"The Marketer must achieve the Compensation Eligibility status every year in order to receive all compensations, Bonus Units and Transfer Units within the Balance Program. There are two ways to achieve this status:"
A) 350 SP (Shopping Points)
B) Eller minst 5 direct linjer neråt som samlt minimum 150 SP

Nu kommer det krångligare - och det är hur det skall räknas...

Sid 8 i länken visar att..
50SP = 1 Unit i C1
150SP = 1 Unit i C2
400SP = 1 Unit i C3
1200SP = 1 Unit i C4
4000SP = 1 Unit i C5

Sedan på sidan 11 kommer det som Klappmongo 1 inte vill svara på...
Se den tabellen - det visar hur svårt det kommer att vara att få bonusen på 3800...

För att överhuvudtaget kunna få någon form av bonus så krävs det att
minst 3 ben till vänster och 3 ben till höger är fyllda - annars utbetalas ingen bonus ö.h.t.
Om vi då tar en bonus på 270$ att betalas ut krävs följande kriterier.
(Kortfattat)

A) Ytterligare 6 klappmongon måste vara aktiva under mig. 3 i höger ben och 3 i vänster ben
B) Vi måste tillsammans ha fått ihop 1200SP (Shopping Points)

Bara att uppfylla A är ett helvette.
Men att uppfylla B är mer än ett helvette , eftersom 1 Shopping Point är inte 1 krona.
Stylepit.se - 2,5 SP per 950:- (https://www.lyoness.com/se/cashback/sv-se/669000091-stylepitse)
Dustinhome.se - 1SP per 950:- (https://www.lyoness.com/se/cashback/sv-se/669000367-dustinhomese)
A days march - 4SP per 950:- (https://www.lyoness.com/se/cashback/sv-se/669000354-a-days-march)

Så om vi då tar "A Days March" så krävs det att vi handlar där för...
285.000:-!!!!!! För att få ihop våra 1200 Shopping Points...
Aj då... Kanske inte riktigt är möjligt...

Samma butik kräver att vi 7 totalt handlar för 11875 för att jag i "toppen" av vår pyramid skall erhålla den OTROLIGA bonusen på 9$. Det vill säga att vi sju får ihop 50 Shopping Points.

Så - en enkel fråga - visa vart i dokumentet det framgår att man får ut 3.800:- på att
endast göra ett inköp på 475:-
Citera
2017-07-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Säker på det? De som luras här är ju føretagen som i ringa omfattning (se den tunna listan) køpt in sig i detta, inte førbrukarna.

Ur scamsynpunkt är det alltid mycket lättare att sikta in sig mot føretag än mot privatpersoner eftersom lagstiftningen mellan två likvärdiga føretagarparter gør det betydligt jobbigare før den drabbade att komma sig ur. Ganska konstigt egentligen att inte fler scams gør som Lyoness.

Det klart att dom inte kommer få tillbaka några pengar av detta pyramidspelsbolag.
Men det är inte företagarna som blir blåsta då dom avtalen är ganska okomplicerade. Det är dom som försöker göra lyconetkarriär och pyntar in massor med pengar för att göra snabbare karriär som blir tokblåsta. Verkar inte finnas någon övre gräns i hur mycket som en del har blivit lurade på...
Citera
2017-07-20, 20:50
Medlem
Citat:
Det klart att dom inte kommer få tillbaka några pengar av detta pyramidspelsbolag.
Men det är inte företagarna som blir blåsta då dom avtalen är ganska okomplicerade. Det är dom som försöker göra lyconetkarriär och pyntar in massor med pengar för att göra snabbare karriär som blir tokblåsta. Verkar inte finnas någon övre gräns i hur mycket som en del har blivit lurade på...
Well..

Att drömma om att i Sverige kunna nå nivåer så att man tjänar 3000$ eller mer är en helt omöjlighet.

1) Fylla 15 i varje ben (eller 20 eller 25)
2) Alla dessa (30/40/50 + dig själv) skall "bara" skaffa 4000 Shopping Points....

"Bra dealar" på Lyoness är 4 Shopping points per 950:-
Vi tar och har ett snitt när vi räknar på 2 SP per 950:-

Det gör att (31/41/51) skall spendera 1.900.000 för att Klappmongot i toppen skall få den eftertraktade "Soffan lönen"

Nu kommer problemet

Svensson har en årslön på 350.000
Kvar efter skatt = 227.500
Avgår hyra , el o.s.v. (Boende) 96.000

Kvar till mat och nöje = 131.500

Om 31 personer skall spendera 1,9 Miljoner , så skall var och en av dessa klappmongon spendera 61290:- på Lyoness anslutna butiker.
Ingen idé att räkna på 51 personer eftersom att fixa 25 i varje ben under sig är en omöjlighet p.g.a orimligheten i hela konceptet.

Problem? Väldigt stora....
Finns inga butiker så att dessa individer kan spendera dessa summor.

Men visst - satsapengar i denna bluff ni , ni kan också fortsätta tokrunka till era fantasi siffror och tro att ni endast behöver köpa en Värdecheck för 475:- , sätta er på sofflocket och tro att Lyoness kommer att se till att den är värd 3.800:-
Observera att ni klappmongon inte skall komma och gnälla när dessa pengar aldrig kommer.
Citera
2017-07-20, 22:49
Bannlyst
@pellets
Du har nu i några långa fina inlägg lyckats att klippa och klistra från Lyoness Kompensationsplan!
Du berör ämnet utan att förstå det!
Fortfarande har du inte knäckt gåtan och det roar mig faktiskt
Skulle kunna bjuda dig på svaret men av ren skadeglädje hoppas jag att du fortsätter att lägga ner all din fritid på att Googla och eftersforska. Dessutom skulle jag beröva oss alla dina oerhört digra och fina beräkningar du lägger ut!

Att vi Klappmongo inte stannar kvar i tråden beror inte på annat än att du är så sjukt tröttsam och obehaglig!

Keep on going Pellets, en dag kanske "hemligheten" går upp även för dig!

/J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in