Citat:
Ursprungligen postat av
MrGoBig
Efter att under en lång tid lyssnat på flera timmars ljudupptagning från både rättegången och de olika förhör som hållits samt läst den kompletta förundersökningen så kan jag bara konstatera att detta är ett av de otäckaste kriminalfallen (helt klart j.m.f med Bollnäsfallet) i Sveriges historia. Bilderna på det som är kvar av kropparna både i Carolinfallet och Bollnäsfallet, gärningsmännens (Tonis i Carolinfallet och de tre "grabbarna grus" i Bollnäsfallet)- visar att vi verkligen lever i en sjuk värld. Har haft dessa Fuppar länge men inte haft tid att "grotta ned mig" vilket jag nu gjort....Bästa kriminalromanerna ligger långt ifrån den "äkta varan"... Hoppas både Toni och "grabbarna grus" fortsätter sin vistelse inom murarna och aldrig kommer ut!

Kan du beskriva bilderna på Carolin! Är det fyndplats, eller obduktion eller rent av båda? Det var någon som berättade vart jag kunde hitta fupen förut, men det blev aldrig av, dessutom tycker jag detta på något sett känns väl nära när man hört p3-dokumentären osv...är normalt sett väldigt härdad (på gott och ont) Lite samma med Lisa Holm, fast kanske ännu mer, läst lite av fupen samt obd.prot. men skulle nog inte vilja se bilder på kroppen även om det bjöds...för tragiskt!