2017-07-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Om jag har förstått det hela rätt så var "pilot" sjukskriven veckan efter HA's försvinnande.
I GT Expressen 19 juli 2017 står det veckan efter att pilot anhölls!
Citera
2017-07-19, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
I GT Expressen 19 juli 2017 står det veckan efter att pilot anhölls!
sorry efter att han förhördes!
Citera
2017-07-19, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Han har tydligen samma adress som sjukhuset.
Hittar ingen med initialerna MK på lockerudsvägen?
Citera
2017-07-19, 14:18
Medlem
Citat:

Hur kan man hitta om hen bodde på lockerudsvägen 1967 ?
Citera
2017-07-19, 14:21
Medlem
Sunsets avatar
Citat:

Inte jag heller. Däremot finns det två personer på Tunaholmsvägen med dessa initialer, om det kanske kan vara någon av dessa som det syftas på.
Citera
2017-07-19, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset
Inte jag heller. Däremot finns det två personer på Tunaholmsvägen med dessa initialer, om det kanske kan vara någon av dessa som det syftas på.
Han bor på tunaholmsvägen idag ja.
Citera
2017-07-19, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset

Hur kan man få reda på om dom bott på lockerud 1967 ???
Citera
2017-07-19, 14:32
Medlem
Sunsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn

Jag kan tyvärr inte svara på det, men det finns personer i tråden som säkert kan hjälpa dig.
Citera
2017-07-19, 14:33
Medlem
Precis! Vem är det falska vittnet?
Citera
2017-07-19, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Nån här fick för ett tag sen ett pm med frågan om han var hjärndöd. Han skrev i tråden att han inte ville ha flera såna pm. Jag skickar sällan pm utan jag frågar rakt ut: Är ni helt hjärndöda? Jag bara skakar på huvudet. Ni KÖPER rätt av alla nyreggade användare och välkomnar dom hit. Förstår ni inte att det är gm som har en uppsjö av användarnamn? Han lämnar massor av vilseledande uppgifter. Om man kritiskt granskar HUR dom formulerar sej så märker man med ganska stor sannolikhet att det är samma användare bakom:Nämligen "pilot". Ytterst få av de nytillkomna är seriösa användare.
Speciellt "ugglan" av de gamla är jag besviken på. Trodde att hen kunde bättre. Ni får kalla mej vad ni vill. Önskar jag kunde radera denna tråd så jag slapp bevittna eländet. Ni "Köper" att pilot inte är nämnd i tråden. Likt förbannat börjar ni älta R.E igen.

Du kanske har rätt. Men människor här är knappast överbevisade av lingvistiska lekmansanalyser som inte görs konkreta. Du måste ju också inse att det behövs någon mer person än en som sett MR om det spåret ska vara fokus. RE inte så intressant men 68-gänget runt honom är inte ointressant tycker jag.
Citera
2017-07-19, 14:39
Medlem
Back to basic;

"Jag flåsar honom i nacken varje dag" sa den numerade pensionerade poliskommisarien
Jenve'n.

(Var det månne på Friskis & Svettis han menade?!

Jag är övertygad som att vissa nick lägger in villospår, alt förnekar kännedom om andra. jag tror även händelseförloppet har återgetts. Tyvärr är skribenter såsom Gatsten m.fl avstängda
Citera
2017-07-19, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Vet inte! Serephina skrev att han hade samma adress som sjukhuset men det har han tydligen inte. Serephina kanske menade att han bodde på lockerudsvägen förr??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in