Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Nej skämt o sido så tror jag inte att Thern är rätt väg att gå. Det finns en anledning till att Thern aldrig lyckats bygga en habil tränarkarriär trots att det alltid snackas om honom i tränarsammanhang. Han anses väl vara ganska besvärlig att jobba med och kräver total "underkastelse" av alla involverade. Frågan är hur väl det faller ut med Gren och ledningen.
Ja det är kanske sant, en jävligt sympatisk människa som jag inte hade haft något emot att se i Blåvitt någon gång i framtiden är Kennet Andersson, men han har ju ingen som helst erfarenhet, hans fotbollskarriär efter det att han "slutade", är begränsat till Gårda BK

... så antagligen har han ett ganska begränsat intresse av att bli tränare.
Jimmy Thelin skulle kunna vara ett alternativ, han har gjort ett ganska bra jobb med J Södra tycker jag även om detta året inte riktigt har varit lika kul som det jag såg med dom förra året.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
Kör vi de gamla vanliga namnen, så är väl Högmo ett intressantate tillgängligt namn. Men ni vill väl ha AIK-anknytning och inte DIF? Så det blir väl Hamrén, Backe, Ericsson, Alm, Swärd, Baxter, Mellberg eller Mjällby?
hehe, vad gör egentligen Mjällby nu?