Citat:
Hon är ond och vill inte vara på något annat vis precis som alla andra som henne inte heller
vill vara annorlunda än de är. De är stolta över sin ondska. Stolta över att vara i avsaknad
av medmänsklighet, att vara iskalla och inte sky några som helst medel för att uppnå sina mål.
Krävs det att gå över lik därvid så är det inte märkvärdigare än att ha ihjäl en fluga som irriterar.
Svarta själar som fnyser åt sånt som godhet och empati. Sånt är bara för de svaga bland oss,
tycker man. Har såna människor sett "Sagan om ringen"-filmerna så sympatiserar man
med Saruman och orcherna. Och storögda Gollum icke att förglömma...
Och när väl det insetts det totalt meningslösa i att fortsätta hävda en oskuld som inte finns, i rättssalen och i idiotiska brev till media såsom det nu aktuella till aftonslasket, så finner hon det nog för gott att släppa taget om sitt falska, fina och oskyldiga jag och fullt ut bli den hon är verkligen är. Och då kommer det att låta så här i "dagboken" som samma aftonslasket gladeligen kommer att upplåta utrymme åt eftersom man sen länge tappat allt vad god tidningsmoral heter:
"Hejsan svejsan här inifrån Hinsan!"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/pqmbw/arbogakvinnan-johanna-mollers-brev-fran-haktet
Den där dagboken inifrån Hinsan skulle bli en sådan publiksuccé att det väl bara är de rättsvårdande myndigheterna som skulle kunna stoppa den - och den australiensiska dramaserien Kvinnofängelset som möjligen skulle kunna utgöra en konkurrent vad beträffar popularitet och kassainflöde:
Citat:
Det fetade: Ge det en tid så kommer det nog att bli precis så. Ynkligt kräk med en hybris vi sällan skådat.
Detta ihop med att hon tror att "svennen" är lika korkade och världsfrånvända som hon. Apropå "barnombudsmannen" då skulle denne säkert vara intresserad av hur hon genom känslomässig utpressning försökte tvinga sin 11-årige son att ta tillbaka sitt vittnesmål. Och, hur pass mycket månar man om sina barns bästa om man erbjuder sig att fläka ut sig i media?
Undrar om hennes "bristande" mörkerseende gör att hon alltid måste knulla afghanpojkar och torskar i dagsljus?😁
Till slut, OM hon inser att spelet är förlorat, kanske hon börjar gilla bilden av sig själv som "värsta kvinnliga psykopatmördaren ever". Bättre att vara ökänd än okänd, typ. Och så försöker hon sälja sin story till alla som betalar bra. Skitsamma om barnen allvarligt drabbas av detta. Det är ju bara HON som räknas.
Ja, hon är en omänsklig parasit, som bara väcker avsky och förundran, hur fan kan någon ha blivit det hon är, varför har hon inte avslöjats och stoppats mycket tidigare.
Detta ihop med att hon tror att "svennen" är lika korkade och världsfrånvända som hon. Apropå "barnombudsmannen" då skulle denne säkert vara intresserad av hur hon genom känslomässig utpressning försökte tvinga sin 11-årige son att ta tillbaka sitt vittnesmål. Och, hur pass mycket månar man om sina barns bästa om man erbjuder sig att fläka ut sig i media?
Undrar om hennes "bristande" mörkerseende gör att hon alltid måste knulla afghanpojkar och torskar i dagsljus?😁
Till slut, OM hon inser att spelet är förlorat, kanske hon börjar gilla bilden av sig själv som "värsta kvinnliga psykopatmördaren ever". Bättre att vara ökänd än okänd, typ. Och så försöker hon sälja sin story till alla som betalar bra. Skitsamma om barnen allvarligt drabbas av detta. Det är ju bara HON som räknas.
Ja, hon är en omänsklig parasit, som bara väcker avsky och förundran, hur fan kan någon ha blivit det hon är, varför har hon inte avslöjats och stoppats mycket tidigare.
Hon är ond och vill inte vara på något annat vis precis som alla andra som henne inte heller
vill vara annorlunda än de är. De är stolta över sin ondska. Stolta över att vara i avsaknad
av medmänsklighet, att vara iskalla och inte sky några som helst medel för att uppnå sina mål.
Krävs det att gå över lik därvid så är det inte märkvärdigare än att ha ihjäl en fluga som irriterar.
Svarta själar som fnyser åt sånt som godhet och empati. Sånt är bara för de svaga bland oss,
tycker man. Har såna människor sett "Sagan om ringen"-filmerna så sympatiserar man
med Saruman och orcherna. Och storögda Gollum icke att förglömma...
"Hejsan svejsan här inifrån Hinsan!"
Ja, det är eran favoritpsykopat som påkallar er uppmärksamhet som varje dag.
Ett halvår har man varit här nu och har det rätt så bra. Käket är alla tiders, kärringarna
man sitter med går väl att stå ut med. Alla utom två, men där har jag vissa planer för
deras räkning. De tordes jävlas med eran älskade Johanna, förstår ni. Gör man inte bara.
Det ska de få ångra.
Jag återkommer om den saken.
En och annan vakt som också skulle behöva ha en kännbar uppsträckning. De visar
nämligen inte den respekt man ska visa eran älskade psykopathäxa från Eskilstuna.
Om jag planerar att rymma? Hörde att nån undrade över detta i kommentarsfältet till
gårdagens dagboksrapport. Nja, hade jag fått frågan för några månader sedan hade jag nog
svarat ja, men nu efter ett halv år här så vete fan. Jag börjar trivas riktigt bra,
jag betraktar mig som högsta hönset här och det har nog de andra kvinnsen också
vett att göra. Utom de där två då möjligen jag nämnde innan.
Jag känner faktiskt alltmer som att jag äntligen har funnit min rätta plats här i livet;
att vara drottning på kåken. Jag styr och ställer, kan det bli bättre?
Jag saknar förstås nån gång då och då manfolk att få sätta på, har försökt med en vakt
men han verkar vara asexuell den lille fan. Motstå min läckra person - hur fan är det bara
möjligt för en karljävel? Inte främmande dock helt för att bli flata.
Ja, mina vänner därute, vi får väl sluta strax men nu vet ni att eran störtsköna Johanna
är vid gott mod och planerar ett och annat rackartyg framåt så inte har hon veknat
precis. Här inväntas nu besök om nån timme och det är självaste fräna och frejdiga
Dominika som kommer. Hon bara älskar mig vet jag. Får inte glömma bort att fråga
henne om Anders är välhängd.
Ha det gott alla härliga Johannafans så hörs vi imorn!
Glöm inte mina visdomsord: en god gärning är en dum gärning.
Ett halvår har man varit här nu och har det rätt så bra. Käket är alla tiders, kärringarna
man sitter med går väl att stå ut med. Alla utom två, men där har jag vissa planer för
deras räkning. De tordes jävlas med eran älskade Johanna, förstår ni. Gör man inte bara.
Det ska de få ångra.
Jag återkommer om den saken. En och annan vakt som också skulle behöva ha en kännbar uppsträckning. De visar
nämligen inte den respekt man ska visa eran älskade psykopathäxa från Eskilstuna.
Om jag planerar att rymma? Hörde att nån undrade över detta i kommentarsfältet till
gårdagens dagboksrapport. Nja, hade jag fått frågan för några månader sedan hade jag nog
svarat ja, men nu efter ett halv år här så vete fan. Jag börjar trivas riktigt bra,
jag betraktar mig som högsta hönset här och det har nog de andra kvinnsen också
vett att göra. Utom de där två då möjligen jag nämnde innan.
Jag känner faktiskt alltmer som att jag äntligen har funnit min rätta plats här i livet;
att vara drottning på kåken. Jag styr och ställer, kan det bli bättre?
Jag saknar förstås nån gång då och då manfolk att få sätta på, har försökt med en vakt
men han verkar vara asexuell den lille fan. Motstå min läckra person - hur fan är det bara
möjligt för en karljävel? Inte främmande dock helt för att bli flata.
Ja, mina vänner därute, vi får väl sluta strax men nu vet ni att eran störtsköna Johanna
är vid gott mod och planerar ett och annat rackartyg framåt så inte har hon veknat
precis. Här inväntas nu besök om nån timme och det är självaste fräna och frejdiga
Dominika som kommer. Hon bara älskar mig vet jag. Får inte glömma bort att fråga
henne om Anders är välhängd.
Ha det gott alla härliga Johannafans så hörs vi imorn!
Glöm inte mina visdomsord: en god gärning är en dum gärning.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/pqmbw/arbogakvinnan-johanna-mollers-brev-fran-haktet

http://wwwc.aftonbladet.se/kvinna/0004/01/repris.html
Vem vill läsa bloggar om modetrender och bantning när det finns råfakta tillgängligt? - Kalla fakta kan också slänga sig i väggen: Mycket bättre med osminkad, frispråklig och ocensurerad information direkt från källan: Ordet är fritt och kan aldrig spärras in!
Själv skulle jag bläddra eller klicka mig direkt fram till senaste nytt inifrån Hinsan!
Senast redigerad av letsdoit 2017-07-18 kl. 20:09.
Senast redigerad av letsdoit 2017-07-18 kl. 20:09.