2017-07-18, 19:04
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det enda positiva med Lennartssons avsked är att man nu slipper läsa sida efter sida med "Avgå Jörgen!" och det ska bli intressant å se vem som ersätter.
Men nu blir det ju istället ändlösa spekulationer om ny tränare...jag hoppas på Tony Johansson.
Citera
2017-07-18, 19:12
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Men nu blir det ju istället ändlösa spekulationer om ny tränare...jag hoppas på Tony Johansson.
Vem är det?
Citera
2017-07-18, 19:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Vem är det?
Tony Tiger! Släkt med Tord Grip! Förde Bajen raka vägen till Superettan!

Hur kan man bara glömma en så karismatisk person? Han kunde hålla en hel presskonferens utan att man fattade ett ord vad han menade. En riktig visionär!
Citera
2017-07-18, 19:18
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Tony Tiger! Släkt med Tord Grip! Förde Bajen raka vägen till Superettan!
Gustavsson va..?
Citera
2017-07-18, 19:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Gustavsson va..?
haha, hoppsan. Skyller på solsting...och att jag äntligen lyckats förtränga Tony...

Håkan Mild är förmodligen inte intresserad? Då hade det ju inte varit nån risk att spelare latade sig...
Senast redigerad av gato12 2017-07-18 kl. 19:34.
Citera
2017-07-18, 20:06
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
haha, hoppsan. Skyller på solsting...och att jag äntligen lyckats förtränga Tony...

Håkan Mild är förmodligen inte intresserad? Då hade det ju inte varit nån risk att spelare latade sig...
Har Mild nån tränarutbildning överhuvudtaget? Sen var det ju han som såg till att Göteborgs ekonomi är som den är.
Citera
2017-07-18, 20:18
Medlem
Mild är glass-connoisseur och en ny glassfabrik är på G i högsbo åt han och frun, tror det är bäst att han håller sig till det.

Citat:
Kungsleden AB (publ) har tecknat avtal med Lejonet & Björnen om en ny glassfabrik på 2 000 kvm på fastigheten Högsbo 29:2 i Göteborg. Fabriken, som även ska innehålla showroom och kontor, kommer att byggas av Serneke och ägas av Kungsleden.

Den nya fabriken ska stå klar i november 2017 och Lejonet & Björnen hyr den av Kungsleden enligt ett 20-årigt hyresavtal.

Högsbo 29:2 ligger i Kungsledens Högsbokluster i södra Göteborg där företaget äger 18 kontors-, industri- och lagerfastigheter om totalt 107 000 kvm. Högsbo är tillsammans med Sisjön ett av regionens främsta områden för industri, kontor och handel med ett strategiskt läge nära E6 och Dag Hammarskjöldsleden samt goda kommunikationer till centrala Göteborg. Området står inför en spännande omvandling från industriområde till blandstad.

Hoppas och ber för övrigt att planerna på att omvandla Dag Hammarskjöldsleden till i princip en förlängning av Linnégatan kan genomföras, herregud vilka möjligheter det hade skapat, min estimering är att det åtminstone hade gått att skapa bostäder åt ca 55 000 personer där, utan att ens ta i, och då hade det ändå funnits gott om ytor över för kommersiella lokaler, kontor och samhällsservice.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2017-07-18 kl. 20:22.
Citera
2017-07-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Om vi redan nu ska börja spekulera i vem som tar över IFK till nästa säsong så tycker jag så här objektivt att man skall höra med Håkan Ericsson ifall han är sugen på att ta över ifall man nu skall bygga ungt.
Hur mycket klubblagserfarenhet har Håkan? Har ni lite pengar och mod att förändra skulle Thern vara kul att se i allsvensk kontext.
Citera
2017-07-18, 23:15
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Mild är glass-connoisseur och en ny glassfabrik är på G i högsbo åt han och frun, tror det är bäst att han håller sig till det.

Hoppas och ber för övrigt att planerna på att omvandla Dag Hammarskjöldsleden till i princip en förlängning av Linnégatan kan genomföras, herregud vilka möjligheter det hade skapat, min estimering är att det åtminstone hade gått att skapa bostäder åt ca 55 000 personer där, utan att ens ta i, och då hade det ändå funnits gott om ytor över för kommersiella lokaler, kontor och samhällsservice.
Har du fått stroke, eller? Börjar joddla stadsplanering i fotbollsforat pga att Mild gillar glass..?
Citera
2017-07-18, 23:33
Medlem
Citat:
Har du fått stroke, eller? Börjar joddla stadsplanering i fotbollsforat pga att Mild gillar glass..?
Inget nytt under solen där. Örnarochskit är kungen av off topic.
Citera
2017-07-18, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale

Sant, stroke hoppas jag dock undvika. Mild är iaf glassgubbe, dvs Lejonet och Björnen är han och hans frus företag, sedan är han väl även expert på sportradion.
Citera
2017-07-18, 23:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Äh han är en bra skribent även om han har lätt å hamna i sidospår såsom infrastruktur, universitetsutbildning, personliga anekdoter och att svågern (?) var nån brittisk militärbög.

-

För vår del är det nog illa att Malmö inte gick vidare till nästa runda, ett dubbelmöte med FCK skulle garanterat kostat energi mm, men nu kan dom fokusera på AS till 100% och det lilla hoppet man fick efter förra omgången bör man lägga åt sidan men fan heller, blir bara så tråkigt om man inte drömmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in