Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Det är solklart att det var så, annars hade Lennartsson spelat honom någon gång med tanke på hur dåligt det har gått.
Möjligt, men då är det riktigt illa, på många sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
locknloll
Men varför värvades en spelare som Lennartsson inte ansåg behövdes ??
Wulcan har ett otal ggr nämnt just Seb O i sina artiklar. Den här killen måste ju vara ett underverk som fotbollen sällan skådat med tanke på hur mkt kraft Wulcan lagt på denna spelare.
Och Gud nåde den tränare som inte låter honom spela.
Jag säger så här:
Eftersom Seb O och Paka tycks befinna sej en bit från ordinarie A-lagsplats ,så Låt Seb O och Paka träna ihop sej ordentligt tills dom är såpass samspelta att dom slår hela fotbolls Sverige med häpnad. För deras tid kommer säkerligen.
Men än tycks dom inte vara där.
Att Ankersen och/eller Rieks skulle försvinna i år var ju givet, så ersättare behövdes. Enligt Wulcan hamnade han i Jörgens frysbox av principskäl, och alltså inte på fotbollsmässiga grunder. Sandlådenivå om det stämmer. Lawson provades även ute till höger.
Finns sjukt mycket med Jörgen som jag irriterat mig på så jag kan inte säga att jag är direkt besviken att han fick gå, laguttagningar, matchcoachning osv.
Nu är det iaf nya tag som gäller, Alf har ju jobbat mycket med de yngre så jag hoppas han vågar ge dom chansen i höst.
The only way is up.
För övrigt håller jag med Glenn om Bomans föregångare, Stiller, det var omöjligt att inte gilla den spelaren.
Citat:
– Någon som jag skulle vilja se på någon post i klubben är Hannes Stiller. Där är en gubbe som är en hjälte i Blåvitt, han slet som ett djur. Det är en sådan gubbe som kan lyfta laget, fansen älskar honom liksom. Han har goda kvalitéer.