Citat:
Ursprungligen postat av
RedX
Kombinationen av användarnamn, första inlägg, en snudd på orimligt korkad frågeställning och den närmast maniska besattheten vid nyordet "klittra" gör att jag starkt misstänker att vi har att göra med endera en tomte eller ett troll.
Hahaha så samt som det var sagt!
TS... det här med att... "klittra", FNISS är det något som RFSU har hittat på eller? Jag skulle rekommendera dig att hålla dig borta från liknande sidor.
Ärligt talat nu så är självbefläckelse en synd som bör undvikas till varje pris. I Bibeln beordras vi att springa iväg från synd. Var rädd om din själ, låt bli -och ta avstånd ifrån onani som i grund och botten är en typ av själsmässig otrogenhet. Det är inte normalt eller anständigt för kvinnor med självbefläckelse. Detsamma gäller för er män

att titta på porr är en SYND och själsmässig otrogenhet! Det är din MAN/HUSTRU som äger din kropp och din sexualitet! Det är en del av det kontrakt man ingår när man gifter sig! Och ni som har problem med detta kan ju välja att vara singlar istället? Eller att vara otrogna mentalt bara. Frågan är vad det gör för ens samvete och självkänsla när man sitter och leker med sig själv och kollar på okända människor som knullar som djur. Det är ni själva som kommer bli vilsna och ensamma i själen. Den här dekadenta livsstilen som många lever idag måste verkligen få ett slut. Folk blir ju helt uppenbarligen knäppa i huvudet. Att inte kunna kontrollera sin sexualitet skapar en ENORM svaghet i en människas karaktär. Många får anknytningsproblem, blir inkompetenta, sexberoende, känslokalla... Spara dina sexuella känslor TILL DIN MAN.
Tack för mig.