Citat:
Ursprungligen postat av
KSP
Tillhör RE vänkretsen till HA och övriga nämnda personer i tråden? Vem var han på Stadt med?
Bor han kvar i Mariestad idag, familj, barn, gift? Hur gammal är han? Vad gjorde han efter Stadt, hur/när kom han hem?
RE är ju en viktig pusselbit då han är en av dom absolut sista som såg HA i livet. Tycker ändå att det är märkligt att denne person fått så lite uppmärksamhet i tråden.
Jag har precis läst igenom dagens inlägg och tycker att det har varit väldigt konstruktivt! Jag Kan svara på lite om RE Han var en väldigt populär kille med ett stort bekantskapskrets! jag och min syster pratade precis om honom och han umgicks inte I den inre cirkeln av Helenas vänner men däremot med U mer.
Han kände många i olika grupperingar i samhället. Jag vet att han rökte på ibland hur mycket det vet jag inte, detta betyder inte att han var någon nerknarkad sliten buse tvärtom han hörde till de sk populära killarna i Mariestad som sagt väldigt omtyckt.
Kan det vara så att han inte är omnämnd lika mycket i tråden bara för detta? ( det var någon som undrade )
Det var någon som spekulerade i att det måste ha kommit in ändrade vittnesmål OSV kan det vara så enkelt att han inte gick / Var på badhuset som han sa. Eller att han kom dit väldigt sent ändrat klockslag. Nu spekulerar jag givetvis.
Jag tror att han är någon områdes chef i någon kommun i Skåne.