2017-07-18, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Mina damer och herrar...

Yeah... No.
Jag har läst att allt det där stämmer. Att hormoner sprids i hela kroppen med blodcirkulationen kan vem som helst räkna ut utan förkunskaper.
Citera
2017-07-18, 21:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofattklittra
Jag har läst att allt det där stämmer. Att hormoner sprids i hela kroppen med blodcirkulationen kan vem som helst räkna ut utan förkunskaper.
Men sluta nu.
Citera
2017-07-18, 21:12
Medlem
Citat:
Här är en till som har missat det. Och det jag ser framför mig när jag ser ordet är en gammal kärring i läder och päls, märkt av hårt liv, en lappkvinna i en lappkåta, ansiktet skrynkligt som gammalt tidningspapper och läppar smorda med renfett. Bara tanken på denna kvinna tillfredsställandes sig själv gör mig så äcklad att min sexdrive går och lägger sig längst in under sängen.
Jag kan dock informera att du inte är helt fel ute, äldre damer får mer testosteron än när de var unga, så det är inte otroligt att en äldre kvinna tillfredsställer sig själv en gång i veckan eller så.
Citera
2017-07-18, 21:13
Medlem
Citat:
Men sluta nu.
Ska jag sluta med att påpeka vad som står i den vetenskapliga litteraturen? Vad har du för källor för dina påståenden?
Citera
2017-07-18, 21:14
Medlem
Citat:
Men sluta nu.
Är du tokfeminist eller?
Citera
2017-07-18, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Finns ju kvinnor som kör nofap och märker klara skillnader precis som männen.

Men ser man till asiatiska skrifter så är det bättre för dig att ha sex än att klittra.
Manlig energi går utåt (penetrerar världen) medans kvinnlig tar emot (Omfamnar världen).
Så sex är att rekommendera när du är kvinna!
Du ska inte vara rädd för att komma, och du bör ta vara på sperman då den håller dig ung, förslagsvis kan du blanda i den i olika ansiktskrämer, då sperma är det som skänker liv och vitalitet.
Testosteron är ett manligt hormon. I kvinnokroppen är testosteron en giftig förorening. Lök är ätligt för människor men gift för hundar och katter.

Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Medans sexet ger dig energi då du tömmer mannen på sin.
(Förklaras med att mannen ofta somnar efter sexet medans kvinnan blir sköning och ligger o spinner).
Eller så är det så att det hemska testosteronet gör en psykopatisk så att en inte lider med andras lidande. Det kan ge ett falskt sken av välmående.
Citera
2017-07-18, 21:24
Medlem
Dumpa din kille. Tycker fan synd om honom, han förtjänar någon som vill ligga med honom. ... en ställning och kådis i ett förhållande? Sjukt att han inte dragit.

Detta må fan vara det konstigaste jag läst.
Citera
2017-07-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0gras
Dumpa din kille. Tycker fan synd om honom, han förtjänar någon som vill ligga med honom. ... en ställning och kådis i ett förhållande? Sjukt att han inte dragit.

Detta må fan vara det konstigaste jag läst.
Så du tycker att han ska få använda sina könsorgan till att spruta giftigt testosteron i kvinnor och förvandla kvinnor till maskulina och fula psykopater? Eller har jag helt fel om farorna med testosteron?
Citera
2017-07-18, 21:28
Medlem
Jag vill så gärna ha fel. Det är bara det att jag inte kan ta risken om jag inte är säker. Helt säker.
Citera
2017-07-18, 21:32
Medlem
Citat:
Så du tycker att han ska få använda sina könsorgan till att spruta giftigt testosteron i kvinnor och förvandla kvinnor till maskulina och fula psykopater? Eller har jag helt fel om farorna med testosteron?

Om vi parkerar testosterongrejen en stund, trots att ja du har fel.

Vi leker med tanken att du bara inte gillar att bli sprutad i. Såna tråkmånsar finns också

Han kan väl iallafall få knulla dig barbacka och spruta dig i fejset? Eller på brösten? Eller på rumpan? ... ?

Varför är du tillsammans med honom?
Citera
2017-07-18, 21:39
Medlem
Citat:
Om vi parkerar testosterongrejen en stund, trots att ja du har fel.
Visa mig källor som överbevisar mig! Jag vill bli överbevisad!

Citat:
Vi leker med tanken att du bara inte gillar att bli sprutad i. Såna tråkmånsar finns också

Han kan väl iallafall få knulla dig barbacka och spruta dig i fejset? Eller på brösten? Eller på rumpan? ... ?

Varför är du tillsammans med honom?
Jag är osäker på risken att ta upp testosteron genom huden, och jag vet om risken för att ta upp testosteron genom ändtarmen. Det skulle inte hjälpa.

Jag är tillsammans med honom för att jag älskar honom. Och för att ensamhet inte är bra. Jag vill inte bli testosteronskadad för den sakens skull. Jag skulle inte vilja dyka i kärnreaktorer med honom heller, trots att jag älskar honom.
Citera
2017-07-18, 21:53
Medlem
Citat:
Visa mig källor som överbevisar mig! Jag vill bli överbevisad!

Jag är osäker på risken att ta upp testosteron genom huden, och jag vet om risken för att ta upp testosteron genom ändtarmen. Det skulle inte hjälpa.

Jag är tillsammans med honom för att jag älskar honom. Och för att ensamhet inte är bra. Jag vill inte bli testosteronskadad för den sakens skull. Jag skulle inte vilja dyka i kärnreaktorer med honom heller, trots att jag älskar honom.

Det går ju inte, du har ju inte angivit några källor som du använt dig av för att dra dina slutsatser som jag ska "motbevisa".

Ta upp testosteron genom huden via spermier? Alltså hör du ens hur det låter? Lek med tanken att han sprutar på dig, pustar ut lite och sen torkar han av dig med någon liten handduk, säg att satsen ligger på dig i 30 sekunder, ska den hinna attackera sig igenom dina 4 lager hud eller? Att jag ens försöker resonera med dig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in