2017-07-18, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofattklittra
Jag vet att redan små mängder testosteron skadar kvinnliga kroppsformer. Det är därför det finns så många grader mellan perfekt timglasform och helt manhaftig. Jag vill inte höja min midjeprocent av höftmåttet från 70 till 75% eller något. Genomsnittskvinnan har redan mer testosteron än vad som är bäst för formerna och fertiliteten, är den uppfattning jag fick när jag läste att kvinnor med bögar i släkten är mer fertila.

Nej nej nej, du har fått allt om bakfoten.

Kvinnor med breda respektive smala höfter har det inte pga att de ätit bra eller dåligt. De har det för att det är i deras DNA. Precis som för vissa män med breda axlar eller käkar.

Perfekt timglasform är ingenting man bara kan få. Det är någonting man föds med. Höfterna bredd och placering.

Att vissa är feta eller anorektiska är en helt annan sak.

Mer till topic: kvinnor får inte så högt testosteron av att stimulera sin klitoris, att de förändrar utseendet. Det är bland det dummaste jag hört.
Citera
2017-07-18, 20:39
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ordet klittra har blivit populärt och kommit in i ordlistan. Har du missat det? Det är i analogi med runka, inte med olla.
Här är en till som har missat det. Och det jag ser framför mig när jag ser ordet är en gammal kärring i läder och päls, märkt av hårt liv, en lappkvinna i en lappkåta, ansiktet skrynkligt som gammalt tidningspapper och läppar smorda med renfett. Bara tanken på denna kvinna tillfredsställandes sig själv gör mig så äcklad att min sexdrive går och lägger sig längst in under sängen.
Citera
2017-07-18, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det enda jag hört talas om ang detta är att när mannen kommer i kvinnan lämnar han kvar materia som innehåller testosteron och det går aldrig ur kvinnans kropp.
Går det aldrig ur? Det är ännu hemskare! Alla kvinnor som har haft oskyddat sex med män är förstörda för alltid, dömda till evig psykopati! Eller hittar du bara på?
Citera
2017-07-18, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej nej nej, du har fått allt om bakfoten.

Kvinnor med breda respektive smala höfter har det inte pga att de ätit bra eller dåligt. De har det för att det är i deras DNA. Precis som för vissa män med breda axlar eller käkar.

Perfekt timglasform är ingenting man bara kan få. Det är någonting man föds med. Höfterna bredd och placering.

Att vissa är feta eller anorektiska är en helt annan sak.
Ingen har sådana drag vid födseln, det är något som kommer med könshormoner. Det finns faktiskt forskning som visar att även pyttesmå testosterondoser påverkar kvinnors utseende.

Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Mer till topic: kvinnor får inte så högt testosteron av att stimulera sin klitoris, att de förändrar utseendet. Det är bland det dummaste jag hört.
Det är inte klitorisberöring i sig som är faran har jag ju sagt. Det är den icke förnekade kåtheten. Och redan små doser testosteron förstör kvinnokroppen, annars hade skalan på "kvinnligt" utseende inte varit gradvis. Eller hur förklarar du att kvinnor finns i en skala och inte i en rent ultrafeminin typ och en testosterondominerad typ?
Citera
2017-07-18, 20:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Går det aldrig ur? Det är ännu hemskare! Alla kvinnor som har haft oskyddat sex med män är förstörda för alltid, dömda till evig psykopati! Eller hittar du bara på?
"dömda till evig psykopati" var får du det är ifrån?

Nej det är sant.

http://www.returnofkings.com/70425/research-suggests-that-a-womans-body-incorporates-dna-from-the-semen-of-her-casual-sex-partners

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0045592

http://jezebel.com/5936639/semen-can-literally-control-the-female-brain
Citera
2017-07-18, 20:51
Medlem
Citat:
Här är en till som har missat det. Och det jag ser framför mig när jag ser ordet är en gammal kärring i läder och päls, märkt av hårt liv, en lappkvinna i en lappkåta, ansiktet skrynkligt som gammalt tidningspapper och läppar smorda med renfett. Bara tanken på denna kvinna tillfredsställandes sig själv gör mig så äcklad att min sexdrive går och lägger sig längst in under sängen.
Bra att du blir avtänd! Då kanske du blir lite mindre psykopatisk, jävla man!
Citera
2017-07-18, 20:54
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Bra att du blir avtänd! Då kanske du blir lite mindre psykopatisk, jävla man!
Hahaha ditt troll. Om inte mitt användarnamn förklarade det så är jag av det feminina könet.
Citera
2017-07-18, 20:57
Medlem
maxatdunders avatar
du borde läggas in på psyket för din oro.. den är inte hälsosam, ditt troll!
Citera
2017-07-18, 21:00
Medlem
Citat:
Hahaha ditt troll. Om inte mitt användarnamn förklarade det så är jag av det feminina könet.
Bra att du blir avtänd i alla fall. Testosteron orsakar psykopati även hos kvinnor, har jag läst.
Citera
2017-07-18, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
du borde läggas in på psyket för din oro.. den är inte hälsosam, ditt troll!
Det är jättemånga kvinnor som mår dåligt och håller tyst om det. Varför är det just vi som pratar om vår oro som ska läggas in på psyket?
Citera
2017-07-18, 21:04
Medlem
Citat:
"dömda till evig psykopati" var får du det är ifrån?

Nej det är sant.

http://www.returnofkings.com/70425/research-suggests-that-a-womans-body-incorporates-dna-from-the-semen-of-her-casual-sex-partners

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0045592

http://jezebel.com/5936639/semen-can-literally-control-the-female-brain
Det andra hormonet som påverkar ägglossning är inte det jag menar. Det vidriga testosteronet förstör kvinnlig empati.
Citera
2017-07-18, 21:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Mina damer och herrar...
Citat:
"Jag har läst att testosteron är den viktigaste faktorn i sexuell lust, och att testosteron även orsakar ett maskulint utseende."

"feminina kvinnor onanerar i genomsnitt en gång i månaden har jag läst"

"När jag har sex med min pojkvän envisas jag med missionären trots att han vill prova andra ställningar, allt för att undvika att han stimulerar min klitoris. Så får jag aldrig orgasm när vi har sex heller utan jag fejkar."

"hormoner sprids ju i hela kroppen med blodcirkulationen."

"kvinnor med bögar i släkten blir mer fertila"
Yeah... No.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in