2017-07-17, 13:06
Medlem
zammas avatar
Har pass och skulle behöva ta ut en större summa i Danmark. Har Swedbank. Går det?
Citera
2017-07-17, 13:09
Medlem
Det låter som om det kan bli mycket svårt.
Citera
2017-07-17, 13:11
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Har pass och skulle behöva ta ut en större summa i Danmark. Har Swedbank. Går det?

Det skulle jag tro. Det är ju så det vanligtvis går till när man tar ut större summor, man går till banken, identifierar sig och får sina pengar.

Kortet är ju ingen identitetshandling, så att du skulle behöva det med dig för att ta ut pengar kan jag inte tänka mig.
Citera
2017-07-17, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Det skulle jag tro. Det är ju så det vanligtvis går till när man tar ut större summor, man går till banken, identifierar sig och får sina pengar.

Kortet är ju ingen identitetshandling, så att du skulle behöva det med dig för att ta ut pengar kan jag inte tänka mig.

Ja så länge banken finns i landet, vilket i detta fall det gör med Swedbank. Så bara å köra på och gå till ett kontor för TS!
Citera
2017-07-17, 13:20
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Ja så länge banken finns i landet, vilket i detta fall det gör med Swedbank. Så bara å köra på och gå till ett kontor för TS!

Jo, det får man väl se som en självklarhet att man måste gå till rätt bank Men absolut värt att påpeka
Citera
2017-07-17, 13:31
Medlem
zammas avatar
Tack för svar. Men hoppas ändå kortet upphittas.
Citera
2017-07-17, 13:45
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Citat:
Tack för svar. Men hoppas ändå kortet upphittas.
Personligen skulle jag spärra ett borttappat kort.
Citera
2017-07-17, 15:22
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnorrhane
Personligen skulle jag spärra ett borttappat kort.
Upphittat
Citera
2017-07-19, 10:49
Medlem
Citat:
Upphittat

Ok så det är inte ett problem längre. Dock så är svaret nej eftersom Swedbank Danmark inte har någon direktlänk till kunder hos Swedbank Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in