2017-07-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Vad N*na hävdar skall kanske tas med en nypa salt?
Jag antar att man har låtit utreda vad båda sidorna hävdat och sedan gått igenom deras kommunikationer via email, mbl tfn, etc.
Det kanske har varit problem att verifiera Ninas påståenden samtidigt som mannens påståenden om N*na har verifierats och lett till åtal?
Inte för att jag anser att mannen verkar vara en hedersknyffel, men N*na verkar ju vara lite slut i huvudet.
Det var dumt av Nina att låta sig dras in i Jans destruktiva liv och relationer. Fram och tillbaka relationen med frun och även med Nina. Hon borde ha släppt skiten istället och låtit Jan gå tillbaka till exet och själv träffa en trevlig singelman.
Citera
2017-07-14, 16:49
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Det var dumt av Nina att låta sig dras in i Jans destruktiva liv och relationer. Fram och tillbaka relationen med frun och även med Nina. Hon borde ha släppt skiten istället och låtit Jan gå tillbaka till exet och själv träffa en trevlig singelman.
Ja precis, det var inte psykhorans fel för hon blev provocerad

"Look what you made me do" kvinnojouren välkomnar nya kaninkokerskan
Citera
2017-07-14, 22:11
Medlem
mercys avatar
[quote=BossNigger|61177417]Äh, det där ser mer ut som när man har varit slarvig vid hobbydykning än misshandel faktiskt.

Undrar vem Jan fick blåtiran av? Gissar på fru Eva
Citera
2017-07-15, 12:02
Medlem
[quote=mercy|61216234]
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Äh, det där ser mer ut som när man har varit slarvig vid hobbydykning än misshandel faktiskt.

Undrar vem Jan fick blåtiran av? Gissar på fru Eva

Fick Jan en blåtira ? Den här storyn blir roligare varje dag som går. Om Jan fick blåtira av frun Eva då hade han bättre hos Nina. Snart springer han tillbaka till Nina för att få tröst
Citera
2017-07-15, 12:34
Medlem
mercys avatar
[quote=QvinnanK|61219564]
Citat:
Ursprungligen postat av mercy

Fick Jan en blåtira ? Den här storyn blir roligare varje dag som går. Om Jan fick blåtira av frun Eva då hade han bättre hos Nina. Snart springer han tillbaka till Nina för att få tröst
Darrar har bjudit på en bild av Jan där han har präktiga blåtiror på vardera öga. Bilden förtäljer inte vem som gett honom denna, inte heller var,när,hur och varför. Det var min spontana reaktion, att det var hustru Eva
Citera
2017-07-15, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Men det är ju just det - du vet ju inte vad som hänt i det här fallet dvs vem som ofredat vem.

"Medelandet togs emot den 31 mars klockan 21:44"
"Hej Sabina, Nina Hauser heter jag. Jag har relation sedan 3 år tillbaka med Jan Friberg som skiter i mig. Jag får inte tag i honom då han stängt av telefonen och vill inte skilja sig och han har slagit mig och är misstänkt för misshandel och jag tycker det är fördjävligt – hemsk situation. Och jag kommer att fortsätta ringa dig och alla andra i din familj liksom han ringer alla i hela min familj, terroriserar min familj, besöker dom, ringer dom, mejlar dom och söker upp min familj. Tack ska du ha, adjö!"

(FB) Kvinnlig polis åtalad för olaga förföljelse av sin gifte älskare polischefs familj

Är det Jans "uppgift" som internutredning - att misstänkliggöra de kvinnor som anmäler poliser för misshandel? Och nu skyddas han?
Detta är ju för f-n korrupt.

Det var väl inte Jan som anmälde henne, det var hans dotter Sab*n* som gjorde det.
Citera
2017-07-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Det var väl inte Jan som anmälde henne, det var hans dotter Sab*n* som gjorde det.

Och varför tror du det är så? Fegisen vill inte synas. Han slipper det också. Har han hållhakar som internutredare...?
Citera
2017-07-15, 19:40
Bannlyst
Citat:
Och varför tror du det är så? Fegisen vill inte synas. Han slipper det också. Har han hållhakar som internutredare...?

Det finns länk till en FUP i början på tråden. Det var J*ns dotter som anmälde om jag inte minns helt fel..
Citera
2017-07-15, 19:48
Medlem
Citat:
Det finns länk till en FUP i början på tråden. Det var J*ns dotter som anmälde om jag inte minns helt fel..

Du fattar inte vad jag skrev tydligen. Du upprepar samma sak en gång till.
Citera
2017-07-15, 19:56
Bannlyst
Citat:
Du fattar inte vad jag skrev tydligen. Du upprepar samma sak en gång till.

Jaha, du menar att J*n " tvingat sin svärdotter/son att hitta på denna historia? Han har tvingat dem båda att säga saker om den misstänkta i syfte att " sätta dit " henne? Detta vill han göra eftersom hon varit hans älskarinna som han gjort slut med?

Då undrar man ju genast vad du har för belägg för att det skulle vara så? Låter sannerligen konstigt och konspiratoriskt/förvirrat i mina ögon.

Men om det nu finns oegentligheter kring vad denne J*n har gjort så får ju den misstänkta kvinnan tala om det, det är ju hennes fulla rätt att så göra det. Det torde ju ligga i hennes intresse om man så säger.
Citera
2017-07-16, 23:42
Medlem
Citat:
Jaha, du menar att J*n " tvingat sin svärdotter/son att hitta på denna historia? Han har tvingat dem båda att säga saker om den misstänkta i syfte att " sätta dit " henne? Detta vill han göra eftersom hon varit hans älskarinna som han gjort slut med?

Då undrar man ju genast vad du har för belägg för att det skulle vara så? Låter sannerligen konstigt och konspiratoriskt/förvirrat i mina ögon.

Men om det nu finns oegentligheter kring vad denne J*n har gjort så får ju den misstänkta kvinnan tala om det, det är ju hennes fulla rätt att så göra det. Det torde ju ligga i hennes intresse om man så säger.
Det är inget nytt, det har hänt att föräldrar vilselett, hetsat upp, anstiftar barnen att ljuga för att sätta dit någon. Det finns ett känt fall där mannen var otrogen och hetsat upp frun och barnen att ljuga för att sätta dit älskarinnan för att på det sättet få slut på fruns bråk med honom och tysta ner älskarinnan.
Citera
2017-07-17, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Det är inget nytt, det har hänt att föräldrar vilselett, hetsat upp, anstiftar barnen att ljuga för att sätta dit någon. Det finns ett känt fall där mannen var otrogen och hetsat upp frun och barnen att ljuga för att sätta dit älskarinnan för att på det sättet få slut på fruns bråk med honom och tysta ner älskarinnan.

Kläm gärna fram fallet! 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in