Citat:
Ursprungligen postat av
james12
Ha ha ha jag håller med han är inget 100% höjdare men ingen av os är, de finns ca 5,130,000 om flat earth bara på Engelska
religion det är ingenting att tro på för min del precis som tid är människors påhitt. Filtrera bort professionella Gud älskare och använd religion som en kloka utan tvekan de serva livet
Mitt råd skulle bli, sluta att tro överhuvud taget. Tro är nödvändig bara för lögn och placebo effekt. plåga inte mig men internet istället,YouTube... jag kan bara bekräfta att det är inget bluff och tar tid ta reda på alla tveksamheter som du här. för mig de tog flera dagar om du skulle fatta på 10 min, hur tror du jag skulle tänka om mig själv? Vi alla gick samma väg de tar tid for stora saker som här stort betydelse.
Jag och vetenskapen tror inte. Vi
vet att jorden inte är platt, vi har hundratals bevis för detta.
Och så länge inte du, Eric eller någon annan stor tänkare falsifierar dessa bevis så är det inte ens något att fundera över. Och du kan börja med att falsifiera avståndet till solen, planeter och andra stjärnor.
Nu vet jag redan från början att jag inte kommer få några vettiga svar av dig av den enkla anledningen att du är för korkad. Du är helt enkelt lite för dum och obildad för att kunna föra ett vetenskapligt resonemang.