2017-07-15, 23:07
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Nej, så skrev jag inte jag skrev inte vem pilot är i min bekantskapskrets utan alla i min bekantskapskrets har hört olika namn nämnas och har egna teorier. Men inget mer än vad jag tidigare har skrivit om.

Ok, alla i din bekantskapskrets har alltså hört olika namn nämnas, det är den totalt raka motsatsen till vad 'Twiggygirl' skriver angående vem som Mariestads-borna misstänker.

I inlägg #14866 låter det så här:

"Jag uppväxt i Mariestad och minns mycket väl när hon försvann. Genom alla år har en enda person cirkulerat i rykten. BARA en. Ju mer som kommer fram om "pilot" ju säkrare är jag på att det är rätt man. Ni som aldrig hört det ryktet tillhör en yngre generation skulle jag kunna tänka mej. ALLA man har pratat med under 25 år, säger samma namn. Spelar ingen roll vilken kategori av folk man pratar med i detta ämne, så har samtliga samma namn på gm. Jag vill inte vara den som droppar namnet".

Kan det möjligen vara så att 'Twiggigirl' överdriver en smula eller är det bara en ren slump att alla som hen har pratat med i Mariestad under dessa 25 år säger samma sak - MR?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-15 kl. 23:23.
Citera
2017-07-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Ok, alla i din bekantskapskrets har alltså hört olika namn nämnas, det är den totalt raka motsatsen till vad 'Twiggygirl' skriver angående vem som Mariestads-borna misstänker.

I inlägg #14866 låter det så här:

"Jag uppväxt i Mariestad och minns mycket väl när hon försvann. Genom alla år har en enda person cirkulerat i rykten. BARA en. Ju mer som kommer fram om "pilot" ju säkrare är jag på att det är rätt man. Ni som aldrig hört det ryktet tillhör en yngre generation skulle jag kunna tänka mej. ALLA man har pratat med under 25 år, säger samma namn. Spelar ingen roll vilken kategori av folk man pratar med i detta ämne, så har samtliga samma namn på gm. Jag vill inte vara den som droppar namnet".

Ja vad ska man säga!!! Det behöver man ju inte vara ifrån Mariestad för att förstå att detta inte stämmer givetvis har det florerat rykten om ett flertal individer genom åren.
Så nej vad Twiggygirl skriver där stämmer inte. Men det var ju samtidigt någon som påpekade att twiggygirl var tvärsäker på att det var TS häromdagen.
Och försvarar i andra inlägg RT med näbbar och klor ...mm
Citera
2017-07-15, 23:37
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ja vad ska man säga!!! Det behöver man ju inte vara ifrån Mariestad för att förstå att detta inte stämmer givetvis har det florerat rykten om ett flertal individer genom åren.
Så nej vad Twiggygirl skriver där stämmer inte. Men det var ju samtidigt någon som påpekade att twiggygirl var tvärsäker på att det var TS häromdagen.
Och försvarar i andra inlägg RT med näbbar och klor ...mm

'Twiggygirl' far med osanning igen alltså, det är inte första gången hen blir anklagad för detta.

Ja om agendan är att skydda RT så är uppdraget i tråden att misstänkliggöra någon annan.
Citera
2017-07-15, 23:40
Medlem
Citat:
'Twiggygirl' far med osanning igen alltså, det är inte första gången hen blir anklagad för detta.

Ja om agendan är att skydda RT så är uppdraget i tråden att misstänkliggöra någon annan.
Vi vet inte ens om det finns någon bror.
Citera
2017-07-16, 00:02
Medlem
MrsPollifaxs avatar
Trådens lejon har ersatts med gamar. Ursäkta vitsen. Mr Pilot kan jag tänka mig är en person som inte är skyldig till något annat än att ha pratat med HA aktuell kväll. Kanske fått reda på vem som varit efterhängsen och ev. följt henne en bit. Två andra personer är gärningsmän. En har skrivit i tråden den andre inte. En kvinna är inblandad, hon har ringt HA och varnat eller hotat henne. Ev. är hon också vittne och den röst som enl. Hanna hördes på natten. Vill också påpeka att alla har hemligheter, även HA hade säkert det. OBS detta är mina spekulationer, inga sanningar.
MrsP
Citera
2017-07-16, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Någon som kan kolla om någon av de nämnda initialerna finns med på Lexbase?
Vad är Lexbase?
Citera
2017-07-16, 00:09
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Vi vet inte ens om det finns någon bror.

Nej inte ens det såklart...

Den senaste tiden har det ihärdigt påståtts från vissa håll att "pilot" bor kvar på orten, just därför finns det stor anledning att misstänka att han inte bor kvar i Mariestad.
Citera
2017-07-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susabusa78
JJ som åkte med PU antar jag är en tjej... ... som ev kan ha uttalat orden "nej så får ni inte göra!"????????????

Läs vad du skriver.
Och Taxichauffören de åkte med står och ser på?
Citera
2017-07-16, 00:11
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Vad är Lexbase?

Lexbase är en svensk webbplats där allmänheten kan söka efter personer och företag som har varit föremål för juridisk prövning i svenska domstolar sedan 2009.
Citera
2017-07-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Läs vad du skriver.
Och Taxichauffören de åkte med står och ser på?
Är det bekräftat att Pau åkt taxi? Tror jag inte...
Citera
2017-07-16, 00:25
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Visst har MR fått misstankar riktade mot sig tidigare här i tråden, se t.ex inlägg 6385. Även på fler ställen om jag inte missminner mig. Alltså skulle det vara en uppenbar lögn från PWs håll om nu MR skulle vara pilot. Ändamålen kanske helgar medlen lr.....

MR har väl flygcertifikat, som jag har förstått det. Men syftar du på personen som allmänt kallas för pilot här i tråden?

Man bör var nära på övertydlig när man skriver på forum, framförallt på Flashback då många skriver riktigt illa, stavar fel, hittar på egna förkortningar och glömmer ord. Om alla skrev korrekt så hade tråden bara varit hälften så lång eftersom samma frågor upprepas gång på gång, ofta beroende på skrivslarv...
Citera
2017-07-16, 00:34
Medlem
Citat:
Lexbase är en svensk webbplats där allmänheten kan söka efter personer och företag som har varit föremål för juridisk prövning i svenska domstolar sedan 2009.
Ok, tack!
Det är enda jag vet med säkerhet är PÅ har domar mot sig angående kvinnor ett besöksförbud och det andra tror jag var sexuellt ofredande men är inte säker. Jag visste detta redan innan det började florerar rykten om att han kunde vara pilot, men redan innan hans initialer hade kommit upp här så fick jag tre PM ifrån I alla fall en av dom gammal och känd tråd följare / skrivare som erbjöd sig skicka domarna till mig, blev förvånad faktiskt. Jag har inte brytt mig om att skaffa dessa domar ännu ( detta var ca 2 veckor sedan )
En av de som PM mig berättade också att hans företag hade gått i konkurs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in