Citat:
Ursprungligen postat av
iskorpitx2
Hela poängen är väl att han inte fick något att använda? Att politiker vill ha smaskigt material på motståndarna är knappast något nytt. Därför bör den aspekten bara avfärdas som trams.
Att Jr träffade en rysk advokat är också än så länge trams, då man inte lyckats koppla henne till Kreml eller Putin.
Just nu känns hela debaclet som ett luftslott. Får se om någonting konkret kommer ur detta.
Jag har fattat det som i mejlen står att ryska regeringen ska stötta Trump och vara emot Clinton och ändå tar Junior med sig Manafort och Kushner för att träffa dem. Sen ger han fem tror jag det är uppe i nu versioner av vad som utspelat sig.
Jag hörde spekulationer om att samtalet var inspelat men som sagt det kan vara fel. Och någon har pratat om dokument som har överlämnats och det kan också vara önsketänkande för en del.
Sen så säger Trump att han inte vetat något men det påstås att hans advokat har vetat det i några veckor.
Så det här är ju väldigt rörigt och plötsligt kanske allt avfärdas just som trams. Det återstår att se.
Men varför ljuger Don Jr för tror du? Det är ju konstigt om det inte finns något att dölja. Och han ljuger inte bara en gång, det förändras hela tiden. Han sa att han hade berättat precis allt i en intervju på FOX men sen så ändrar han sig igen.
Det hade ju varit bättra om han berättat allt på en gång och så hade alla förstått att inget konstigt hade hänt eller olagligt eller något alls egentligen. Så vad tror du?