Citat:
Ursprungligen postat av
gur
Jag vill minnas att jag läste att alla inte var fulla Antonio hade intagit 6cl brukar du bli så full av den mängden att du inte vet var du har kuken någonstans?
Hur ställer du dig till facebook våldtäkten då, har du samma åsikt när det gäller den?
Du vill minnas?
Har du nånsin hört att alla kunnat redogöra för hur mycket de druckit och dessutom kunnat säga hur mycket de varit påverkade? Kom ihåg att ingen av dem rimligen är särskilt rutinerade med sprit, oavsett vad de själva säger.
Ingen verkar riktigt minnas vad som hänt eller i vilken ordning, ingen verkar heller ha sett något och flickan själv hade inget minne av en våldtäkt, men självklart var det det ändå.
När lagen inte är längre till för att stävja brott eller brottslingar, utan blir ett vapen man slår i varje ung mans skalle varje gång man får chansen. Detta är inte längre en rättsstat, detta är en travesti.
Hur ställer jag mig till facebook särskrivet våldtäkten? Vad i helvete babblar du om?
Tips, är man inte helt pantad har man en åsikt om varje enskild händelse ungefär. Så även om den.
Vet du hur många parametrar som är helt olika i det fallet? Hur fan ska man kunna ha samma åsikt om den?