2017-07-13, 23:44
Medlem
Det är ju för fan Micke R som har suttit anhållen.
Citera
2017-07-13, 23:45
Medlem
Klimakteriehaxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Han ljuger. Han har själv sagt att han "blev förhörd som alla andra som var på stadt". Långt bak i tråden, men det verkar vara redigerat. I det inlägget förnekade han att han varit misstänkt. "Bara kallad till förhör som alla andra som besökte stadt ". I det läget var han nog inte misstänkt. Det skrevs före 98. jag blev chockad när han plötsligt gick ut med att han INTE varit på stadt.

Att han var inne på stadt den kvällen kan väl någon här bekräfta men det kanske ingen vill då de är rädda att bli igenkända av titulerad ovanstående.
Finns nog mer vittnen utanför korvkiosken som kan bekräfta vem HA hade runt sig
Citera
2017-07-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Vet du om MR och PU umgicks eller hade andra beröringspunkter? Jobbade kanske PU för MR?
Citera
2017-07-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Vet du om MR och PU umgicks eller hade andra beröringspunkter? Jobbade kanske PU för MR?

Detta är frågan tyvärr
Citera
2017-07-13, 23:52
Medlem
Ursprungligen postat av MickeR
Jag vet inte om du missförstod mig, men jag har (ännu) ingen aning om vem som anhölls nyligen..

Min källa var mycket tydlig med att personen aldrig nämnts i den här tråden. Jag försökte luska lite om det var en Mariestadsbo eller ålder eller koppling till Helena osv, men fick inget svar på det.

Jag har ingen anledning att betvivla min källa som jag vet sitter med mycket mer information i och med att källan jobbar med fallet.

Skulle det sen ändå visa sig att den anhållne nämnts här inne, så har min källa missat det eller gett mig felaktig information, vilket jag betvivlar starkt.

I övrigt så hoppas jag precis som du att den här artikelserien rör om i grytan så att ytterligare uppgifter eller saknade pusselbitar kommer fram till polisen och att lösningen närmar sig.

//Micke

Vad konstigt
Citera
2017-07-13, 23:54
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Det är omöjligt att det skrevs före -98. Flaschback startades maj 2000 och denna tråden startades 2007...
Det går inte att ta bort ett inlägg och om man redigerar i inlägget så kommer det att stå när det gjorts!

Ja, det har du rätt i. Är du säker på att det inte går ta bort? Det är så längesen jag läste det, men jag har följt tråden från början och är säker på min sak. Iaf vet jag att han var på stadt. kanske nån som sa det. Det fanns i mitt huvud iaf..
Citera
2017-07-14, 00:07
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:

Inte omöjligt att de jobbade ihop. M.R hade väl nån vaktfirma. P.U jobbade väl som vakt. Att P.u inte var pilot var jag säker på. MEN, han kan ju vara en möjlig medhjälpare med sina rivsår. Kunde stämma rätt bra.
Citera
2017-07-14, 00:16
Medlem
Kan det vara så enkelt? Ullberg och rönnlund när Helena gick hem
Citera
2017-07-14, 00:17
Medlem
Snubblade in på den här tråden av en slump för någon vecka sedan och har mer eller mindre läst varenda sida här.

Vet inte hur man "citerar" andras inlägg osv, men på sidan 1036 och inlägg 12430 skriver ju MickeR om något tips om ett kors som hittats utanför staketet på hans före detta gård, där hans barns kanin ska ha blivit begravd (enligt honom). Ingen grävning gjordes.

Nu tror jag inte han skulle vara så dum att han satte ett kors där han ev skulle ha grävt ner Helena, men vänd för fan upp och ner på hela gården och genomsök tak och väggar och hela alltet om det nu är han som är den misstänkte.
Citera
2017-07-14, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Vet du det?
Citera
2017-07-14, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korven1991
Snubblade in på den här tråden av en slump för någon vecka sedan och har mer eller mindre läst varenda sida här.

Vet inte hur man "citerar" andras inlägg osv, men på sidan 1036 och inlägg 12430 skriver ju MickeR om något tips om ett kors som hittats utanför staketet på hans före detta gård, där hans barns kanin ska ha blivit begravd (enligt honom). Ingen grävning gjordes.

Nu tror jag inte han skulle vara så dum att han satte ett kors där han ev skulle ha grävt ner Helena, men vänd för fan upp och ner på hela gården och genomsök tak och väggar och hela alltet om det nu är han som är den misstänkte.
De har grävt där. Läs lite till.
Citera
2017-07-14, 00:21
Medlem
Publicerade min familjs teori angående Helenas försvinnande. Efter en lång diskussion med anhöriga samt andra medlemmar på FB så bestämde jag mig att publicera information kring vart brunnarna i fråga fanns. Tyvärr har jobb och andra oväntade händelser kommit emellan för att jag skulle ha tid att publicera detta.

Ifall det fortfarande finns intresse kring vad jag har att publicera finns det en zippad fil med bilder, filmer och en grov sammanfattning om vad som jag har fått fram från mina anhöriga angående Helenas försvinnande.

https://minfil.org/m9CfV3beb2/HelenaFalletBrunnar.zip
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in