2017-07-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Nej, du behöver inte fantisera ihop massa våta drömmar om att något skulle vara känsligt. Du kan prata med vilken du vill, det finns inget att hämta ändå. Du är i en Återvändsgränd och jag börjar tycka att det är rätt åt dig. Först har jag bedrövat mig över hur fel ni är ute och kastar bort er tid. Men gör inte det längre utan hoppas bara att smällen eller kraschen inte blir allt för hård när den väl kommer. Någon gång kommer du inse hur jävla fel du var ute när det gäller mig. Då du säkerligen kommer försvara dig med "att jag trodde det var så".

Atervandagrand4 är ditt nick namn som fallet med Helena ? man går till det tar stopp och det finns ingen väg framåt ? man står och stampar på samma ställe.

ang skyldig eller oskyldig ? av vilken anledning sitter man här p FB och försvarar och bortförklarar sig ? om ens namn skulle dyka upp här , man har varit misstänkt förrut men är avskriven av polisen som mgm .... varför är man då intresserad och engagerad i detta fall och sitter och tror sig själv " lura andra läsare med konstiga svar och citat ?? är det då inte bättre att hålla sig härifrån och leva som den oskyldige man är. Måste vara skitjobbigt att ha koll på tråden vad som skrivs om en.
Citera
2017-07-13, 22:56
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
Ok....
Lär väl ångra detta men den min vän är "säker " på sätt anhållen nyligen är MR. Och detta har han hört från flera olika håll.
Den han sa uppträdde väldigt misstänkt efter HA:s försvinnande är PU.

Nu säger såklart INTE att han har rätt eller om det bara är rykten men detta var vad han så till mig.

Nöjda?

Äntligen. Tack. Slut på denna ohyggliga förföljelse av oskyldiga människor.

Att P.U uppträdde konstigt vet vi ju redan. Men han är inte pilot. Tack igen.
Citera
2017-07-13, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Du råkade inte fråga din vän på vilket sätt PU betedde sig misstänkt?
Någon annan i tråden som anser att PU betedde sig konstigt efter att HA försvann?

Det enda han sa var att han var stirrig nervös och städa sin bil. Som jag fattade var en vit bil....men det kanske är fel?
Vet nån om han hade en vit bil vid den tidpunkten?
Citera
2017-07-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
JP?
DO2M initialer känner jag inte igen alls.
Jonas prytz
Citera
2017-07-13, 23:13
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Inte ett dugg förvånad över MR. Frågan är om det var därför det blev sånt liv i tråden när TS nämndes.. de två är ju nära vänner.

Nej, den förste skulle inte försvara någon. Huvudsaken att han själv kommer undan. Han bryr sej inte om nån annan än sej själv.
Citera
2017-07-13, 23:26
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Hoppas han kan komma in och kommentera detta. Han var ju inte på Stadt säger han.

Han ljuger. Han har själv sagt att han "blev förhörd som alla andra som var på stadt". Långt bak i tråden, men det verkar vara redigerat. I det inlägget förnekade han att han varit misstänkt. "Bara kallad till förhör som alla andra som besökte stadt ". I det läget var han nog inte misstänkt. Det skrevs före 98. jag blev chockad när han plötsligt gick ut med att han INTE varit på stadt.
Citera
2017-07-13, 23:28
Medlem
Men Pilot var väl rädd att hans namn skulle nämnas här, MR namn har ju redan skrivits här.
Citera
2017-07-13, 23:34
Medlem
[quote=Serephina|61209488]Men Pilot var väl rädd att hans namn skulle nämnas här, MR namn har ju redan skrivits här

Rätt mkt lögner alltså! Rädd för att bli bekräftad kanske.
Citera
2017-07-13, 23:35
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Men Pilot var väl rädd att hans namn skulle nämnas här, MR namn har ju redan skrivits här.

Hans namn har inte spekulerats som misstänkt gm eller pilot. Han har bara nämnts när det gäller skallgångarna. Skillnad det. Han har varit "immun" från anklagelser tack vare skallgångarna. Finns väl ingen som misstänker en så "snäll" person. Han har lurat stora delar av mariestad.Han har lyckats med konststycket att skylla på fan och hans moster.
Citera
2017-07-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Han ljuger. Han har själv sagt att han "blev förhörd som alla andra som var på stadt". Långt bak i tråden, men det verkar vara redigerat. I det inlägget förnekade han att han varit misstänkt. "Bara kallad till förhör som alla andra som besökte stadt ". I det läget var han nog inte misstänkt. Det skrevs före 98. jag blev chockad när han plötsligt gick ut med att han INTE varit på stadt.
Det är omöjligt att det skrevs före -98. Flaschback startades maj 2000 och denna tråden startades 2007...
Det går inte att ta bort ett inlägg och om man redigerar i inlägget så kommer det att stå när det gjorts!
Citera
2017-07-13, 23:38
Medlem
[quote=lubbe75|61209550]
Citat:
Men Pilot var väl rädd att hans namn skulle nämnas här, MR namn har ju redan skrivits här

Rätt mkt lögner alltså! Rädd för att bli bekräftad kanske.

Ja antagligen, undrar hur han ska bemöta det här. Han brukar ju komma in och skriva.
Citera
2017-07-13, 23:42
Medlem
MR låter sunt - Han försvarar TS - säger att han lärde känna honom 1998. Hur hänger detta ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in