Citat:
Ursprungligen postat av
Atervandsgrand4
Nej, du behöver inte fantisera ihop massa våta drömmar om att något skulle vara känsligt. Du kan prata med vilken du vill, det finns inget att hämta ändå. Du är i en Återvändsgränd och jag börjar tycka att det är rätt åt dig. Först har jag bedrövat mig över hur fel ni är ute och kastar bort er tid. Men gör inte det längre utan hoppas bara att smällen eller kraschen inte blir allt för hård när den väl kommer. Någon gång kommer du inse hur jävla fel du var ute när det gäller mig. Då du säkerligen kommer försvara dig med "att jag trodde det var så".
Atervandagrand4 är ditt nick namn som fallet med Helena ? man går till det tar stopp och det finns ingen väg framåt ? man står och stampar på samma ställe.
ang skyldig eller oskyldig ? av vilken anledning sitter man här p FB och försvarar och bortförklarar sig ? om ens namn skulle dyka upp här , man har varit misstänkt förrut men är avskriven av polisen som mgm .... varför är man då intresserad och engagerad i detta fall och sitter och tror sig själv " lura andra läsare med konstiga svar och citat ?? är det då inte bättre att hålla sig härifrån och leva som den oskyldige man är. Måste vara skitjobbigt att ha koll på tråden vad som skrivs om en.