Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Precis, det är vad jag gjort. Fine, vissa skriver i tråden för att avreagera sig. Till denna grupp hör alltså du. Jag tillhör dem som försöker läsa domen för att se vad som står i den. Självklart är det då relevant att vederlägga vad andra postare hävdat med förment utgångspunkt i domen. Men jag förstår att det inte är en debatt du vill ta del i. Men då har du heller inte särskilt mycket att tillföra tråden.
Klart du inte anser att någon som totalsågar ditt resonemang med att det är oviktigt vad du anser tillför något, låt det vara din inskränkta uppfattning. Du kastar ur dig citat från andra postare som uppenbarligen är lika felaktiga som du själv gnäller över att andra gör.
Domen är vad den är, vad du anser borde ha tolkats annorlunda är lika intressant som att Greta på hörnet har bytt strumpor.
TR har Dömt honom för våldtäkt mot barn, vad är det att diskutera tycker du? Att TR har fel? för att du inte tycker det är fel att 16åringar trycker kuken mot eller i munnen på en däckad 13åring?
Om domen är fel enligt Målsägande eller Gärningsman så blir den överklagad, vilket den har blivit, hoppas själv att han får skärpt straff medans allt du skriver verkar för att han ska gullas med och att BO ska bli straffad.
Att Efterblivna människor hänger på FB vet jag så jag blir inte förvånad av vad du och andra våldtäktskramare skriver men gör folk en tjänst och ta din medicin innan du skriver igen.