Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-07-11, 11:48
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Att familjen Book är en total katastrof vet vi redan. Anna Book är ett mentalt stört fetto. Ingen kan väl vara förvånad över att deras WT son har dömts för detta. Snorungen är inte bara feluppfostrad utan har även bokstavskombinationer som gör saken värre.

Man ska aldrig skuldbelägga offret men man kan ju enkelt konstatera att 13-åringens föräldrar är även de inkompetenta idioter som borde förlora vårdnaden direkt. Kalla mig en gammeldags gubbe men att en 13-åring super sig full mitt i natten är en total skandal. Skulle aldrig hända i en normal familj. Aldrig! Vad är det för jävla trams föräldrarna håller på med?

Vad gör en 13-åring ute mitt i natten? Självklart ska barn vara ute och ha kul men på fest och full som 13-åring mitt i natten? Jag måste vara väldigt gammeldags för de skulle jag aldrig tillåta mina barn. Fine, gå på en fest är inga problem. Vilka ska vara på plats? Vilka föräldrar är på plats? Ge mig numren på de föräldrar som är ansvariga. Jag hämtar dig vid midnatt. Varför ställer inte föräldrarna dessa frågor?

Det här lär bli jobbigt för fettot Book. Att man skrattar år henne klarar hon inte av. När man nu även skrattar åt hennes son så hamnar hon i en djup depression. Hoppas hon tar till repet direkt.

Alla inblandade är pubertala tonåringar, vilket innebär brister i konsekvenstänk och risktagande.
Anna bör inte förringa allvaret, oavsett vad hon anser om domen.
13-åringen kan ha sagt att hon skulle sova hos en kompis. Och att man inte kan hantera sprit vid den åldern är naturligt. Vaf-n, jag som vuxen, klarar inte ens av det. Men man lär sig med åren och håller sig till svagare drycker.

Jag har inte mycket till övers för Anna, men att önska livet ur henne, för något sonen anses ha gjort är inte direkt konstruktivt.
Citera
2017-07-11, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Har jag missat det eller framkommer det inte hur gammal tösen är?

Är hon 14 så är det larvigt kalla det barn enligt min mening. Borde finnas ett mellanting från 13-16 som kallas ungdom eller något. Om det sen ska vara olagligt säger jag inget om men det är skillnad ha sex med en 8 åring och en 14 åring.

Medveten om att det kan sticka folk i ögonen men när jag var 14 hade jag koll på mina handlingar och deras konsekvenser.

En 13årig tjej som blir fingrad i muffen av en samtidigt som hon får en dase i munnen av en annan.... Lite avancerat för ett barn eller?? Men men kollar men på faceb osv verkar de va krav på att visa nedre delen av fejset och ha tuttarna mitt i bilden även om man är barn/fjortis.. Sicken värld vi lever i numera............
Citera
2017-07-11, 11:51
Medlem
megareds avatar
90 timmar samhällstjönst? Vilken skämt. Han e väl fan 15 år. Hoppas dommen överklagas.
Citera
2017-07-11, 11:52
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Säga vad man vill om Anna men fyfan vilken sits hon sitter i. Jag kan inte föreställa mig vad jag hade gjort om min egen son blev dömd för detta.

Tycker folk kan ta de lite lugnt med Anna, det är trots allt inte hon som är dömd och hon lär ju få lida tillräckligt ändå.

Är långt ifrån någon anhängare av henne. Detta är garanterat en mardrömsituation att springa offentligt gatlopp utöver traumat att få sin avkomma dömt för våldtäkt på barn. Ibland kan även de bäst uppfostrade barnen bli rötägg.

Det man kan vända mot att hon bara är ett offer är att hon alltid varit en riktig medieh*ra och dramaqueen och tagit alla nöjligheter som finns att synas och höras.
Då blir det lätt att 1. Fallet blir hårdare , 2.Kändisbarn får ofta problem med både rättvisan och missbruk.
Citera
2017-07-11, 11:54
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Så utomordentligt ynkligt av dig att inte våga stå för vad du gör. Du går in i tråden och gör gällande att farsan skulle vara någon slags våldtäktstolererare, trots att inte ett enda inlägg i tråden ger stöd för den uppfattningen. Vad vill du få sagt, att man summariskt ska avrätta anhöriga till varje gärningsman utan att ens förhöra sig om deras åsikt? En ynkedom uppföljd av en spektakulär dumhet, eloge till dig.
Japp, Pappa Toledano är tolerant gällande barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Books kriminella förehavanden.

Barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book har varit under utredning gällande liknande eskapader tidigare samt annat kriminellt beteende.

Att barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book Pappa Toledano som arbetar inom en bransch där kriminellt beteende skall beivras inte sätter ner foten och bryter detta beteende är talande. Att misslyckas så brutalt med att uppfostra sin avkomma att den blir en barnvåldtäktsman bland annat är talande.

Familjen Toledano Book är smuts och kommer få skörda det de sår.

Jag är självklart inte själv inblandad i det kommande skördandet utan rapporterar endast som insatt privatperson.
Citera
2017-07-11, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Då har väl de dömt honom som skyldig, bortom allt rimligt tvivel?
Och de får överklaga om de anser domen vara felaktig.
Sista dag för överklagan var 30 juni.
Citera
2017-07-11, 12:13
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Sista dag för överklagan var 30 juni.

Ok, tack.
Tja, då får ju Anna med familj, samt övriga tvivlare, finna sig i domen och acceptera den.
Citera
2017-07-11, 12:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Flippat ur..! En ganska vanlig tonårs fylla, 15 åringar på fyllan ofta dom Hadde det tänket på fyllan att hon va 13.. och hon dessutom är väldigt på. Men hur man än vrider på det så har dom gjort fel.
Hon var inte intresserad av Boken utan av den andra killen.
Citera
2017-07-11, 12:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Within-justice
En 13årig tjej som blir fingrad i muffen av en samtidigt som hon får en dase i munnen av en annan.... Lite avancerat för ett barn eller?? Men men kollar men på faceb osv verkar de va krav på att visa nedre delen av fejset och ha tuttarna mitt i bilden även om man är barn/fjortis.. Sicken värld vi lever i numera............
Det skedde inte samtidigt.
RN var först med henne, honom ville hon vara med eftersom hon ropade ut det.

AB tog över efter att först varit med och plockat bort RN just för att hon var utslagen, för full helt enkelt.
Citera
2017-07-11, 12:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mijoow
Enligt ett vittne så var målsägaren avtuppad när sagda oralsex genomfördes.Jag och bruden gjorde en rekonstruktion av brottet.Det gick inte...
Du lyckades alltså inte stoppa in snutten i din tjejs mun när hon spelade avtuppad?

Det säger bara något om er, inte om andras kompetens i det avseendet.
Citera
2017-07-11, 12:37
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book har varit under utredning gällande liknande eskapader tidigare samt annat kriminellt beteende.
Någon aning om vad för "liknande eskapader samt annat kriminellt beteende" han utretts för?
Menar du att han varit under utredning av polisen eller socialtjänsten?

Tydligen har han haft intensiva insatser via soc på sig, med samtal med socialtant fem dagar i veckan.
Låter som att han haft/har allvarliga problem sen ett bra tag?

Någon som vet anledningen till att han var tvungen att prata med soc fem dagar i veckan?
Det han nu dömdes för kanske inte borde komma som "en blixt från klar himmel" för hans familj och andra som säger att de "känner" honom och tar parti för förövare och förtalar offret.
Citera
2017-07-11, 12:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Någon aning om vad för "liknande eskapader samt annat kriminellt beteende" han utretts för?
Menar du att han varit under utredning av polisen eller socialtjänsten?

Tydligen har han haft intensiva insatser via soc på sig, med samtal med socialtant fem dagar i veckan.
Låter som att han haft/har allvarliga problem sen ett bra tag?

Någon som vet anledningen till att han var tvungen att prata med soc fem dagar i veckan?
Det han nu dömdes för kanske inte borde komma som "en blixt från klar himmel" för hans familj och andra som säger att de "känner" honom och tar parti för förövare och förtalar offret.
I domen framkommer det att det har handlat om brottslighet, däremot inte vilken typ av brott.
Han bör dock ha varit under femton då de begicks eftersom det inte finns någon dom utan bara socialtjänstutredning och behandlingsprogram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in