2016-01-27, 17:36
Bannlyst
Har tagit bort varenda gång man fått bilder om det inte har varit någon partner som skickat, då har dom sparats ett tag men raderats så fort förhållandet är över.

Visa för vänner? Tror ärligt att dom inte skulle tycka att det var intressant, och jag har inte velat se nakenbilderna dom har fått skickat till sig heller.
Citera
2016-01-27, 22:53
Medlem
Lägger dem på ett litet usb minne i byrålådan för att plocka fram när jag är 50 eller liknande.

Att visa dem för någon är ungefär lika otänkbart som att ta bort dem i min bok.
Citera
2016-01-28, 19:19
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JefCostello
Brukar spara dem och titta på dem ibland. Men inte en chans att jag berättar för någon annan eller sprider dem vidare. Skulle aldrig bryta ett förtroende.

Håller med. Jag sparar och visar inte för någon annan. Det är lågt agerande för att man bryter ett förtroende som ska hållas varesig man är ex eller ej. Numera vet jag inte ens var mitt ex nakenbilder finns (och bryr mig inte) eftersom det var så längesen så dem har jag nog tappat bort.
Citera
2016-01-29, 00:57
Medlem
Jag dumpar alla mina bilder på en sajt som heter http://www.myex.com/ vilket är liktydigt med Varumärkesdeklaration så en eftersläntrare inte köper suggan i säcken.
Citera
2017-07-11, 03:20
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Lägger dem på ett litet usb minne i byrålådan för att plocka fram när jag är 50 eller liknande.

Att visa dem för någon är ungefär lika otänkbart som att ta bort dem i min bok.
Haha vettefan om jag blir 50 om jag fortsätter dejta tjejer som ställer upp på att bli filmade men låter som en bra idé trots allt.
Citera
2017-07-11, 03:42
Medlem
Bravess avatar
Är det så vanligt med nakenbilder? Jag är nog för konservativ då, har aldrig tagit en nakenbild av mig själv och aldrig tagit emot nakenbilder av andra. I guess I don't see the point, jag vet inte riktigt vad tjusningen med detta är.
Citera
2017-07-11, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finansbyrackan
Jag dumpar alla mina bilder på en sajt som heter http://www.myex.com/ vilket är liktydigt med Varumärkesdeklaration så en eftersläntrare inte köper suggan i säcken.
Ni män är så fittiga att jag är glad att jag slänger upp er på Facebook.

Skickar själva oönskade material och försöker sedan sänka kvinnor för all framtid för att ni vet att brudar inte behandlar er lika illa.
Citera
2017-07-11, 05:39
Medlem
MoaLjungs avatar
Den som vill se mig naken kan satanimej ta och anstränga sig lite och få av mig kläderna i verkligheten, så jävla enkelt ska det inte vara Själv har jag en spegel, så det verkar onödigt med kort på mig själv.
Citera
2017-07-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Den som vill se mig naken kan satanimej ta och anstränga sig lite och få av mig kläderna i verkligheten, så jävla enkelt ska det inte vara Själv har jag en spegel, så det verkar onödigt med kort på mig själv.

Blir så jobbigt, bättre att begära bilderna och sedan få de hemskickade. Jag trasslar alltid in mig i behån när jag skall försöka klä av en tjej.

Om du inte ser likadan ut i verkligheten som du gör i spegeln, vems fel blir det då?
Citera
2017-07-19, 23:37
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansbyrackan
Om du inte ser likadan ut i verkligheten som du gör i spegeln, vems fel blir det då?

Guds antagligen. Eller spegeltillverkaren
Citera
2017-07-20, 08:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastrollet
Hur gör den generella personen med nakenbilder av dejter ex mm?
Raderar själv allt och visar inte åt ngn men upplever att många sparar och visar runt.

Så har ni skrupler och raderar eller sparar ni allt? Och varför gör ni det?

1) Om kvinnan är snygg kommer hon inte att ha något emot att män ser hennes bilder.

2) Om hon är ful kommer mannen inte att vilja visa dem.

3) De flesta kvinnor är riktigt fula och tar dessutom dåliga bilder. Hur stor är efterfrågan på selfies av tjockisar i ostädade sovrum? -500 på en skala 1-10?

4) Det här är nån sorts delusion av feminister som tror att män vill se deras bilder.

5) Jag personligen har bilder på Internet och skickar en länk.
Citera
2017-07-20, 10:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Sparar allt men har aldrig visat någon bilderna, sen när mobilen eller datorn dör så är dom för evigt borta, vilket är lite sorgligt när man tänker på allt gottigt man fått genom åren.

Dom flesta är ju smarta nog att inte ta naket tillsammans med ansiktet så folk som åker dit på sånt här beter sig rätt ofta rätt ansvarslöst och spela in porrfilm är tämligen meningslöst, är mest hett i fantasin så sköter man bara nakenbilderna snyggt är det tämligen riskfritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in