2016-01-26, 19:03
Medlem
Hur gör den generella personen med nakenbilder av dejter ex mm?
Raderar själv allt och visar inte åt ngn men upplever att många sparar och visar runt.

Så har ni skrupler och raderar eller sparar ni allt? Och varför gör ni det?
Citera
2016-01-26, 19:11
Medlem
Fagbosses avatar
Sparar men visar inte
Citera
2016-01-26, 19:13
Medlem
prostinnans avatar
Den generella personen ar nog inte några sådana bilder faktiskt. Men om man har kan det tyckas lite respektlöst att bjuda ut till allmän beskådning?
Citera
2016-01-26, 19:13
Medlem
ger tillbaka dem till den som är avbildad alt förstör dem
Citera
2016-01-26, 19:18
Medlem
brandbilsproffss avatar
Jag har raderat de få jag hade.... Finns nog dessvärre en del videor på mig därute... Vet att ett av mina ex var tvungen att bort bilder och videor av mig dock eftersom att han "inte kunde sluta titta på dem"
Citera
2016-01-26, 19:36
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Har aldrig tagit några nakenbilder av mitt ex och hon har inga på mig. Tycker det verkar totalt hjärndött. Det räcker med att vara inne på /b/ på 4chan för att inse att dom flesta personer är svin som t.om lägger ut nakenbilder på deras nuvarande ovetande partners.
Citera
2016-01-26, 19:40
Medlem
mi:nes avatar
Jag sparar utan att visa eller meddela någon att jag fått dem, det är mellan mig och personen som skickade.
Citera
2016-01-26, 20:40
Medlem
Xer0s avatar
Jag vill inte fråga om det. Hon kommer bara anta att jag är ett pervo, och att jag kommer sprida dem på nätet sen när vi inte är vänner längre.

Menar ni att ni får dem donerade till er?
Citera
2016-01-26, 21:07
Medlem
franges avatar
Laddar upp på 4chan eller Motherless, självklart ska man inte vara odemokratisk och behålla allt för sig själv, utan dela med sig till behövande
Citera
2016-01-26, 21:51
Medlem
Sebzors avatar
Jag sparar allt! Händer att jag visar bilderna/filmerna för några polare då och då, dock aldrig någon som känner tjejerna i fråga. På så vis är det inte värre än att gå in på google och söka.
Citera
2016-01-26, 22:03
Medlem
Sparar på extern hårddisk, där har jag alla bilder på mina ex. Dom tas fram vid eventuella perioder av ensamhet, har även små filmer som är riktigt snuskiga och härliga att drömma tillbaks till.

Visar aldrig för någon.
Citera
2016-01-26, 22:08
Medlem
JefCostellos avatar
Brukar spara dem och titta på dem ibland. Men inte en chans att jag berättar för någon annan eller sprider dem vidare. Skulle aldrig bryta ett förtroende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in