Jag har raderat de få jag hade.... Finns nog dessvärre en del videor på mig därute... Vet att ett av mina ex var tvungen att bort bilder och videor av mig dock eftersom att han "inte kunde sluta titta på dem"
Har aldrig tagit några nakenbilder av mitt ex och hon har inga på mig. Tycker det verkar totalt hjärndött. Det räcker med att vara inne på /b/ på 4chan för att inse att dom flesta personer är svin som t.om lägger ut nakenbilder på deras nuvarande ovetande partners.
Jag sparar allt! Händer att jag visar bilderna/filmerna för några polare då och då, dock aldrig någon som känner tjejerna i fråga. På så vis är det inte värre än att gå in på google och söka.
Sparar på extern hårddisk, där har jag alla bilder på mina ex. Dom tas fram vid eventuella perioder av ensamhet, har även små filmer som är riktigt snuskiga och härliga att drömma tillbaks till.
Brukar spara dem och titta på dem ibland. Men inte en chans att jag berättar för någon annan eller sprider dem vidare. Skulle aldrig bryta ett förtroende.