Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-10, 22:08
Medlem
Dugins avatar
Så med andra ord är det ytterligare en kille som får sitt liv förstört pga att en liten hora inte blivit uppfostrad rätt och suger av killar på fyllan. Kanske dags att sluta dalta med tjejer och låta dom själva ta ansvar för sina handlingar?
Citera
2017-07-10, 22:09
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekoz888
Alltså, jag borde inte skriva det här, Men OM när jag var 15år på en fest och någon tjej på festen ville ge mig en avsugning så hade jag tackat ja utan att fråga efter leg men jag hade aldrig gjort det om jag trodde eller visste att hon var 13år.

Detta var före internet, våldsamma dataspel och sex på tv som du kallar det. Den enda porren då som fanns var Fib Aktuellt och de ytterst få gånger man slank in på porrfilmer "Mazurka på sängkanten" på bion där morsans väninna arbetade, det var inte kul när morsan skällde ut en sedan.

Så skyll inte på någon annat än den skyldige.

Det finns väl orsaker och förklaringar som går djupare än "gärningsmannen var ond och besatt av djävulen". Och det är inte jag som kommit på sambandet
våldsporr -> våldtäkter, det är kvinnorättskämpar (feminister) som gjort detta.
Senast redigerad av Xer0 2017-07-10 kl. 22:17.
Citera
2017-07-10, 22:10
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag håller inte med dig om att det så solklart. Han är straffmyndig och fylla är inget som ger straffrihet för brott.

Av de delar av polisförhören med honom som har lästs
upp framgår att han då lämnade uppgifter om hur han hade uppfattat målsäganden
som ”helt borta” vilket talar för att han var medveten om målsägandens utsatta
situation.

Hur sexuellt erfaren man är kan knappast vara av vikt. Det finns inget som säger att en 40 åring har mer sexuell erfarenhet än en 15 åring.
Lagen säger däremot att när du fyller femton år är du straffmyndig och skall ta ansvar för de brott du begår -- sedan har man straffalternativ för att det är förmildrande med ungdom.

När det gäller uppsåt så säger praxis att låg ålder vilket kan innebära att bristande omdöme spelar in redan vid bedömningen av uppsåtet, inte bara vid straffmätningen.

Sedan vet jag inte jag påstod att det var solklart, utan att det är rimligt.

Det finns ju ett logiskt problem om en hög berusningsgrad hos målsäganden skulle innnebära svårigheter att dra gränser, så som man påstår vad gäller sk särskilt utsatta situationer så til den grad att personen anses sakna möjligheter att kunna samtycka, medan det hos den misstänkte en liknande eller högre berusningsgrad inte innebär minsta påverkan till möjligheterna att dra gränser.

Om femtonåringen hade varit så full som han tydligen var och varit målsäganden hade han troligen objektivt befunnit sig i ett särskilt utsatt tillstånd han med. Faktiskt är det ju så att vittnesmålen säger att det var målsäganden som starkt propsade på att ha sex med honom. Visserligen var hon bara tretton år och skall inte lastas, men att han i det läget valde att ha sex med henne under mindre lämpliga former är knappast enbart en fråga om klart och kallt övervägande och fullständigt insikt som består i att ha vägt för och emot i ett övertänkt välgrundat beslut.
Citera
2017-07-10, 22:14
Medlem
Torpedullas avatar
Allt medan mamma Anna far runt och ringer media för att berätta om sina nya fula sockerbitständer. Inte första gången den killen är föremål för polisens intresse.
Citera
2017-07-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Jag bodde i samma område som Anna Book,hade ingen aning om att hennes son hade flippat ur så pass mycket.

VAd jag vet så har sonen ADHD plus ett antal andra diagnoser....typ impulskontrollstörning. Uppfattade det som att han var bortskämd av Anna men gränsades av pappan. Han kunde bli odräglig när han varvade upp. Tragiskt att detta skulle hända.
Citera
2017-07-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
https://www.google.se/search?q=antonio+book&client=tablet-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah UKEwia3vbirv_UAhXiCpoKHTXeAYQQ_AUICSgB&biw=1024&bi h=768#imgrc=yd08pR9TWYOyqM:

Är det Antonio till vänster? Finns det nån som har en bättre/nyare bild?

Det är det...han har vuxit till sig! Och det är dottern Vanessa längst till höger.
Skitunge som ställt till det så för sig. *Ledsen och förbannad*
Citera
2017-07-10, 22:22
Medlem
Marskens avatar
Det lär komma mera i detta ärende.

Inte första gången minderåriga tjejer bjuds på sprit och utnyttjas av dessa barnvåldtäktsmän.

Hoppas flickorna är starka nu och vågar anmäla när de ser att det som de utsatts för är fel och straffbart.

Föräldrarna till klasskamrater, kompisar och de flickor på Tinder som blivit utsatta organiserar sig.

Är du förälder eller anhörig till någon som blivit utsatt av Antonio så skicka ett PM till mig för åtkomst till Facebook-gruppen där detta diskuteras.
Citera
2017-07-10, 22:51
Medlem
pearsons avatar
Anna Bok fick först panik sedan insåg hon nyhetsvärdet. Jag är övertygad om att hon redan sålt nyheten exklusivt med ett "hemma-hos" reportage. Det är sorgligt för flickans skulle men Anna bok kommer att se det här som en personlig kassako. Det är så hon har lyckats hålla sig vid liv sedan hon halkade på låten ABC. Sonen är garanterat gravt känslomässigt störd pga grov mobbning samt mammans galna utspel i media får att klamra sig fast i minst ett D-kändisskap 2 snäpp under Samir 55an Badran. Troligen har hon även betalt Dr Ola Lundin A.K.A Amfetaminkungen som skriver ut valfri diagnos mot 1500kr timmen på Östermalm. Diagnoserna har sedan legat som grund för ytterligare hemma hos reportage.

Hoppas flickan tas väl om hand och får adikvat vård efter ABC-oralsex
Senast redigerad av pearson 2017-07-10 kl. 22:58. Anledning: Felstavning särskrivning pga Brjansk
Citera
2017-07-10, 22:52
Medlem
Det är lite tjafs på Anna Books Instagram gällande detta. Det verkar som hon försvarar hennes son handlande...

Se här: https://www.instagram.com/p/BWWzLgDheyo/
Citera
2017-07-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book kommer inte få det helt lätt i framtiden om man säger som så.

Att Pappa Toledano arbetar med det han gör är även det intressant. Kunder till företaget han arbetar för samt hans kollegor är informerade om hur hårt Pappa Toledano reagerar på barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Books lilla incident, Pappa Toledano kommer bli poppis i branschen då han visar upp ett så fantastiskt rättspatos.

Annas karriär kan väl inte bli sämre än den är så där lär inga insatser läggas.

Barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book är jagat villebråd i Solna.

Vi vill inte ha sådant smuts i vårt närområde.

Jag vill påpeka att jag själv så klart inte är inblandad i något som helst drev eller händelser som kan drabba Barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book eller Barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Books familj utan jag rapporterar bara utifrån fakta jag som tredje person snappar upp naturligtvis.
Vad arbetar pappan Toledano med då?
Citera
2017-07-10, 22:55
Medlem
per-albins avatar
blir så förvånad att aftonbladet och expressen har skrivit om det ännu.
Citera
2017-07-10, 23:00
Medlem
pearsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av per-albin
blir så förvånad att aftonbladet och expressen har skrivit om det ännu.

Varför då? Anna har garanterat redan sålt storyn exklusivt till Hänt Extra vilket stoppar vidare publicering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in