2017-07-07, 22:33
Medlem
Är det bara jag som avskyr när människor som befinner sig i en relation helt plötsligt börjar klä sig som kleti och pleti bara för att de just befinner sig i en relation? Jag ser hellre människor med ett vårdat yttre än någon som gett upp allt hopp om kroppsideal och klädsel.
Citera
2017-07-07, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Vad ska du med numret till ?? det vill jag gärna veta. För jag har skrivit ett annat inlägg i en tråd om invandrare som raggar desperat efter blonda kvinnor, det enda dem frågar är:
har du barn, har du man, då kan jag ta ditt nummer, och du skriver nu " Går det bra så ta nummer "

Går det bra är alltså " har du barn och man - svar nej, ta nummer "

Vad ska du med numret till ? Beställa tid och träffas, på tu man hand.

Är du invandare ?

När jag säger "går det bra så ta nummer" menar jag inte att konversationen lyder "är du med i facket? Ta mitt nr o ring mig klockan 8...". Det är taktlöst och buffligt.. Och jag tvivlar på att det fungerar bra. Kanske en av tusen?

Vad jag menar är att om konversationen flyter på bra, hon verkar härlig, båda ler och har ögonkontakt etc, ta nr, eller fråga direkt vad hon gör på lördag kväll.

Frågorna du säger att invandrarna ställer kommer senare. Det är inget man frågar en främling?

Citat:
JAG bryr mig, och vill veta varför du var så korkad i huvudet att du stöter på både min dotter som är 20 och min fru som är 50.

Ja, vad kan jag säga? Din dotter är vacker och väluppfostrad, och du har bra smak på kvinnor?
Citera
2017-07-07, 22:38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Du kanske inte har bott här så länge.
Se dig om, inte raggar du på gator, kassakön, i tuben, eller på parkbänk i city.
Inte heller börjar du snacka med en okänd på Hamngatan för att få hennes nummer.
Det är något märkligt beteende.
Absolut jag har skrivit en massa inlägg om misslyckade raggningar som man börjar fundera om de är riktigt riktiga i skallen. Alltid i offentliga miljöer.
Raggar, nej. Eller det har förvisso hänt och även dom det aldrig har gått bra så har det i alla fall inte blivit total katastrof.

Men det här hör inte till topic.
Citera
2017-07-07, 22:42
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Du får läsa tidigare mail i tråden för att hänga med, det handlade om för vem kvinnor klär sig utmanande på stan.
Då får du läsa trådstarten igen. det står om nattklubb och TS talar allmänt
Citera
2017-07-07, 22:44
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Första stycket, varför raggar du på " porrfilms" - tjejer ? tänder du på dem?

Andra stycket, varför springer du i kapp henne som har kort tajt klänning ?
Att hon inte vill ha dig, kan jag förstå.
Vem vill bli uppraggad på detta sätt ?

Tredje stycket, tror du tjejer är till salu ?
Är man nyanländ så måste det vara en enorm kulturkrock när man går ut på stan i sitt nya hemland Sverige. Förhoppningsvis kan han anpassa sina babbe fasoner o integrera i vårt samhälle.
Citera
2017-07-07, 22:45
Medlem
För att om damen klär sig som en zigenare så kommer hon bli dumpad. En kvinnas viktigaste egenskap är utseendet. Om hon går ner sig utseendemässigt efter ett par veckor så blir hon dumpad. Vad ska hon annars bidra med? Män kan städa/tvätta/laga mat lika bra som kvinnor.

//Siegestor
Citera
2017-07-07, 22:45
Bannlyst
Citat:
Du kanske inte har bott här så länge.
Se dig om, inte raggar du på gator, kassakön, i tuben, eller på parkbänk i city.
Inte heller börjar du snacka med en okänd på Hamngatan för att få hennes nummer.
Det är något märkligt beteende.
Absolut jag har skrivit en massa inlägg om misslyckade raggningar som man börjar fundera om de är riktigt riktiga i skallen. Alltid i offentliga miljöer.

Right.

Anledningen till att man ska ta alla tillfällen i akt är för att det kan stå en kvinna i fruktdisken som för sig och ser ut som en gudinna och kan tänkas bli din partner dom nästa tio åren.. Fruktdisken kanske är det sista stället du någonsin kommer att se henne vid, sen är hon borta! *poff*
Synd där att det hade varit så underligt att snacka med henne i Sverige. Nu missade du din chans, damn you mamma som inte flyttade till Grekland eller något där folk kan snacka med varandra fritt utan att riskera snaran!
Citera
2017-07-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams

Frågorna du säger att invandrarna ställer kommer senare. Det är inget man frågar en främling?
Ja, vad kan jag säga? Din dotter är vacker och väluppfostrad, och du har bra smak på kvinnor?

Jo, massor av män frågar kvinnor om dem har barn och man, sedan frågar dem efter nummer.
Kanske bara gäller i sthlm då.
Nej, jag har inte bra smak på kvinnor, min dotter har jag och min fru gjort tillsammans.
Hon bar henne i sin mage i 9 månader, sedan har jag burit henne. Känslomässigt gör jag det än idag.
Hon är min ögonsten.
Citera
2017-07-07, 22:56
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Ja precis det är den vanliga ursäkten/bortförklaringen man brukar höra. "Jag klär inte upp mig för andra utan för min egna skull"... Ja vi vet att du gör det för din egna skull, du gör det för ditt självförtroende
Ser du själv ut som en hög lump eller bryr du dig? Vill ha koll på om duhar rätt att håna bara.
Senast redigerad av Ziaya 2017-07-07 kl. 22:59.
Citera
2017-07-07, 22:59
Bannlyst
Citat:
Jo, massor av män frågar kvinnor om dem har barn och man, sedan frågar dem efter nummer.
Kanske bara gäller i sthlm då.
Nej, jag har inte bra smak på kvinnor, min dotter har jag och min fru gjort tillsammans.
Hon bar henne i sin mage i 9 månader, sedan har jag burit henne. Känslomässigt gör jag det än idag.
Hon är min ögonsten.

Massor med män vet inte hur man beter sig ordentligt. Det är inte sådär i vilket fall.

Menade att du har bra smak när det kommer till frugan
Citera
2017-07-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Massor med män vet inte hur man beter sig ordentligt. Det är inte sådär i vilket fall. Menade att du har bra smak när det kommer till frugan

Det är ingen kille på denna planet som vet hur man ska bete sig, när reptilhjärnan slår till.
Men det gäller att tänka sig för, vakta sin tunga.
Citera
2017-07-07, 23:14
Medlem
Lobstrs avatar
Klar ingen ska säga hur andra ska klä sig men ibland funder jag också hur tankegången varit. Var på ett läkarbesök hos previa för några år sedan, sköterskan hade största urringning jag sett! Och supertighta jeans, sure på krogen men på previa? Inte direkt dit man går för att ragga...

Sen vill dom väll se fina ut på krogen men bara rätt killar får kolla...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in