Citat:
Ursprungligen postat av
smoerrebom
jag är ingen Trump-fan, tvärtom men CNN har bäddat för detta själva och förtjänar att konka, de gör inte sitt jobb, de är inte ett seriöst nyhetsföretag längre, de högg Bernie i ryggen och nu när C:et inte blev president har de inte kunnat hantera det professionellt. Infamy lasts a little longer huh! Det här och vad Peter Wolodarski har gjort med DN är de två största mediala genomklappningarna detta decennium och som rör svenska mediekonsumenter tror jag. De måste sparka en massa folk, clean house om det ska bli bra igen!
Sen att Trump använder detta för att gå till attack på riktiga tidningar som NYT och WP är en annan sak Vad de måste göra nu är att ge såna här dagisgrejer det utrymme de förtjänar och bevaka vad han och hans administration beslutar om och vad hans jävla söner gör med hans företag istället
Då menar du att den här oriktiga presidenten ger sig på oriktig media. Ha ha så jädra billigt det blev nu då.
Varför vill du att alla som i dina ögon inte är seriösa nyhetsföretag ska konka?
Sen är väl uttrycket som du använder "utrymme" väldigt förlegat. Vi yngre inser att man kan bläddra i tidningar och på nätet kan man helt välja vilka nyheter man kan ta del av. Det är därför det blir så fel när man säger att i stället för att analysera de offentliga uttalandena från Vita Huset så ska man granska något annat. Det finns massor med sådant.
Så om den mentalt störde presidenten tror att han kan skifta fokus utan biverkningar så tror han fel.
Hans fans skrattar uppskattande medan de fortfarande tror att han jobbar för dem. Jag hör här flera som fortfarande tror både på att Mexiko ska betala muren och att alla ska få tillgång till sjukvård för en liten penning. När man säger att det inte verkar så, så skrattar de och säger CNN va? Så de som är Trumps väljarbas är de som luras av honom. Sen så skrattar det åt de som följer lite olika media och får en bättre uppfattning om verkligheten och vad som händer. Det är hans bas som blir trollade och lurade av Trump.