Citat:
Ursprungligen postat av
SeanAvery
Nu kan ju inte jag nåt om sånt här men jag hade förväntat mig att han typ skulle nästan smyga fram och titta åt alla håll.
Är han verkligen i tron av att han är i Mjölby undrar jag efter dom där bilderna? Han har ju tydligen åkt sträckan förut och då bytt i Mjölby
Så kort filmsnutt. Man vet ju inte hur han reagerade när han klev av tåget eftersom filmen inte visar det. Han kan då ha kollat runt mer, sen bestämt sig att åtminstone gå av perrongen. Där finns ju inte så många alternativ mer än att följa perrongen. Lätt att gå med bestämda steg då kanske.
Tittat på filmen igen (önskar man kunde stoppa den utan att reklamen ska komma in istället), men tycker att han först som hastigast kastar en blick till höger när han passerar tåget (exakt som varje människa gör omedvetet), sen kanske han kollar på personerna som är i kuren (tycker att det står en person i hörnet förutom den som sitter).
Han ser ju inte förvirrad ut, verkar inte leta efter någon skylt eller ser villrådig ut på minst sätt. Men visst, det är inte säkert att man ser det så tydligt på den här suddiga filmen.
Blir nyfiken på det han har i handen.
Om det är ryggsäcken, blir det lite som om han hoppat av som hastigast (impuls?).Man sätter väl ändå på sig ryggsäcken i åtminstone en axelrem när man har resväska också.
Något annat har vi ju inte hört något om.
Kan det vara datorn?