Citat:
Ursprungligen postat av
helofin
När jag nämnde bilen så ger du mig rätt. När det gäller källare så går jag bara till mig själv. Har princip bara skräp där nere som någon gärna får stjäla (läs tömma).
Helofin. Jag brukar normalt uppskatta dina poster och håller med dig i mångt och mycket.
Så jag blev väldigt förvånad över ditt påhopp som jag fann osakligt. Tycker inte du brukar göra så (?)
Att sedan en annan postare börjar kalla mig namn och ifråga min intelligens gör inte saken bättre.
Ingen människa lämnar väl värdefulla saker i bilen, det säger sig själv.
Menar jag rullar upp mina fönster och kollar runt innan jag lämnar bilen även när jag besöker släkten som bor på landet. Det där är idag ryggmärgsbeteende. (tyvärr).
Malmö är en skithåla och det händer väldigt mycket skit här.
Jag ser saker dagligen som får mig att bli arg eller skaka på huvudet.
Hur många exempel på babbebeteende vill du ha?
Men när jag ser poster som trådstarten som börjar dilla om avskurna huvuden så reagerar jag.
Malmö och tyvärr Sverige är illa nog som det är vi behöver inte överdriva för att få fram vår poäng.
Och ja... min källare är full av skit och jag misstänker att så är även mina grannars.
Dock är våra förråd av "plank" så för att se att vi bara ha skit där måste man bryta upp låset. ;- )
Önskar dig en god morgon och en lugn frukost. Jag skall ut i Malmöregnet och kommer bla promenera
genom Seved som rödblond nordisk man har jag förstått att det är dödligt.