Citat:
Det vet vi inte, han har ju en svensk mamma. Nej, du gör skillnaden och tror att det är gångbart. Det är det inte och etnisk svensk har jag aldrig påstått att Ahmed är heller utan det är bara du som påstår det.
Kulturkrets? Finland är inte Sverige utan just Finland. Jomshof är andra generationens invandrare som dikterar som en pajas och partisekreterare för SD som presenterar sig som totalt laglösa.
Profeter och AIDS har ingenting med hans svenska medborgarskap att göra och det är dags för dig och SD att läsa lagen och förhålla sig efter den, och inte inbilla er att ni kan göra skillnad på invandrare och invandrare för att ni är rasister. Det håller inte helt enkelt vilket dom flesta förstår och lagen är till för en anledning och finns där tills lagstiftaren ändrar den.
Svenska svenskheten är nog rätt uttjatat nu och om man tror att en finne är etniskt svensk är man allt bra korkad.
Jomshof är född Lohikoski ingenting annat. Så nog fan kan han finska språket.
Kulturkrets? Finland är inte Sverige utan just Finland. Jomshof är andra generationens invandrare som dikterar som en pajas och partisekreterare för SD som presenterar sig som totalt laglösa.
Profeter och AIDS har ingenting med hans svenska medborgarskap att göra och det är dags för dig och SD att läsa lagen och förhålla sig efter den, och inte inbilla er att ni kan göra skillnad på invandrare och invandrare för att ni är rasister. Det håller inte helt enkelt vilket dom flesta förstår och lagen är till för en anledning och finns där tills lagstiftaren ändrar den.
Svenska svenskheten är nog rätt uttjatat nu och om man tror att en finne är etniskt svensk är man allt bra korkad.
Jomshof är född Lohikoski ingenting annat. Så nog fan kan han finska språket.
Jo, jag vet vad medborgarskap innebär och jag vet också att det delas ut alldeles för lättvindigt i Sverige.
Alltså, Ahmed har kommit till det land och kultur som Jomsof har fötts och vuxit upp i. Jomsof har därför naturligtvis rätt att kräva att Ahmed tar seden som finns i Jomshofs land (länder!) När Ahmed uttrycker sig så så spydigt om Åkessons rätt att besöka förorter får han därför finna sig i att få betalt med samma mynt. Mycket enkelt.
Igen - sin etnicitet får man när man växer upp som barn, det gäller även koreanska adoptivbarn i Sverige, om de kommit hit i tillräckligt låg ålder. Det har alltså inte med ras att göra.