Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-29, 07:37
  #985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hon ska vara trevlig är hon inte det kan jag väl vara likadan

Menar du att du är otrevlig då är ska hon vara trevlig, är det så du menar ??

Har du attityd mot en tjej, tar hon attityd tillbaka. Lär dig att ta ett nej från en tjej, om du inte kan ta det, ragga inte, prata inte med tjejer.
2017-06-29, 07:37
  #986
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Du skriver:

Nej, jag är man och jag tycker inte att " Visa tjejer har en hemsk attityd "
Dem har garanterat sina randig och rutiga själ.
Det är du som har problem med " visa tjejer "
Sedan skriver du " bidragande faktor till att man känner ilska "
Över vad då ? att du får ett nej från en tjej ? Men ragga inte då.
En normal funtad människa med gott självförtroende kan ta ett nej. Skaka av sig det och gå vidare.

Du är ju helt psyko är du feminist?
2017-06-29, 07:39
  #987
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Menar du att du är otrevlig då är ska hon vara trevlig, är det så du menar ??

Har du attityd mot en tjej, tar hon attityd tillbaka. Lär dig att ta ett nej från en tjej, om du inte kan ta det, ragga inte, prata inte med tjejer.

Jag gör väl vad fan jag vill. lol.
2017-06-29, 07:39
  #988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Du är ju helt psyko är du feminist?

Stå upp för det du skriver.
2017-06-29, 07:40
  #989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag gör väl vad fan jag vill. lol.

Fattar att brudarna är otrevlig mot dig.
2017-06-29, 07:45
  #990
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Fattar att brudarna är otrevlig mot dig.

Jaså förklara då?

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Stå upp för det du skriver.

Wtf?
2017-06-29, 09:17
  #991
Medlem
enlevandemans avatar
Varför inte bara ignorera sådana istället för att skapa en obetydlig tråd på nätet? Inget blir bättre av att skapa en tråd för varenda jävla problem du har. Det är du själv som drar till dig dessa människor. Det är jag övertygad om.
2017-06-29, 10:50
  #992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Menar du att du är otrevlig då är ska hon vara trevlig, är det så du menar ??

Vad verkar trevligt och vad verkar otrevligt sådär rent generellt och spontant enligt dig?

1. Att presentera sig för någon.
2. Att avvisa någon.
2017-06-29, 11:01
  #993
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vad verkar trevligt och vad verkar otrevligt sådär rent generellt och spontant enligt dig?

1. Att presentera sig för någon.
2. Att avvisa någon.

Nu var mitt svar till en annan användare som jag tyckte uppförde sig ohyfsat
2017-06-29, 11:04
  #994
Medlem
idiamindadas avatar
Man får ta det som en man. En tunnbrödsrulle med dubbla korvar på hemvägen med svansen mellan benen är en nog så god tröst.
2017-06-29, 11:32
  #995
Medlem
BorgeHs avatar
Det värsta jag sett var när jag var ute med några studiekamrater för många år sedan. Jag och några stod i baren, drack öl och studerade folk. En av mina "kompisar" hade varit uppe och dansat med en tjej. Den här killen hade ingen moral, det är rätt hemskt att upptäcka att det finns vackra, på ytan trevliga och dessutom högintelligenta personer som inte har någon som helst moral, som gör precis vad de vill för att nå det de vill ha.

Min "kompis" och tjejen han dansat med gick och satte sig vid hennes bord, där hon hade en stor sejdel öl. De såg ut att prata lite, plötsligt såg jag hur min "kompis" tog hennes öl och hällde i hennes knä. Han kom sedan fram till oss i baren, tjejen sprang till toaletten.

Jag frågade honom varför han hällde hennes öl i knäet på henne. Han sade då: "-Jag frågade om vi skulle gå hem till henne och knulla, när hon sa nej så hällde jag ölen!" Vakterna kom senare och tittade efter honom men han tog av sig sin tröja och klarade sig som vanligt med sitt oskyldiga utseende.

Till saken hör att när vi senare pratade om denna kväll berättade han att han ändå landat hemma hos en tjej, men hon tröttnade på honom och låste in sig i sovrummet, så det blev inget ändå (karma! ). Han fick sova småfrysande på soffan i vardagsrummet med hennes hårtork värmande rummet.
2017-06-29, 11:57
  #996
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.nyman
Du missförstår mig. Jag syftade på min tidigare citering av dig.
Du påstod tidigare att män aldrig anmäler tafsningar.
Och mina fem öre var att det inte stämmer.

Ja tafsningar och örfilar är väl samma sak i denna kontext, vad är din poäng din snömosande tomte? Du lever i en värld där män anmäler örfilar och tafs men inte kvinnor? Eller försöker du säga att män anmäler tafs lika ofta? Vad vill du ha sagt?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback