Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Vilka 20-åringar sitter på en bergsknall och käkar hemvete med sin mormor? Anki vill endast påvisa att hon vill väl och bjuder på billig lunch så det skall se bättre ut i rätten. Vad har ens en fattigmanspicnic i en rättegång att göra eller att JB och DB "tiggt pengar". Så lamt och precis som du skriver skall mormor sitta där med två medmisstänkta och slafsa. nej den köper jag inte lika lite som att jag köper att anki diggar JJ. Det var också bara tomma ord, mormor anki gillar inga utlänningar som hon själv säger "alla dessa är drägg".
Anki ville bara lämna
en hånfull hälsning via de barn JM inte fick träffa. Tröttsamt med hennes "sanningspläddering" till MR som kontrar med vad som verkar påhitt av bevis, inspelning och tshirt. ALLA vill leka åkl i detta fall, Jähresten står på plattan han och väntar på efterlysta. Så blåst. MR får inga fritt till kriminella osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Exakt nämdemännen leker med "juridiskt svenska" i protokollet så pass så dom snubblar själva och fram kommer bilden att "amatörgänget" är oense. Nu har tråden inte sett detta i protokollet utan bara kört
på men glad att du har ögonen med dig precis som jag. Utöver detta skrivs protokollet för långt och samma gäller där man måste försvara sig sinsemellan vilket framkommer väl.
Till alla som svarar och lipar över anki, "skräckmormorn" orkar jag inte bemöta sådana känsosvallningar. Min åsikt består och helt utan dåligt samvete med.

Låt´na lipa, det är bara en som blivit uppäten av fallet, se ovan
Det är nog inte lätt för rådmannen att förklara vad som är
sanning och "sanning" eller
bevis och "bevis" för nämndemännen som spretar i
medias känslosvall. Hikes dissekerar när orden är på pränt och MR anses trovärdig. Illa. 4 mot 1? 3 mot 2?